Snuf. jongen hoe was het in de grote enge boze mensenwereld?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Alles chill hoor ik was een paar dagen weg maar
IK BEN TERUG
welkom teroegquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Alles chill hoor ik was een paar dagen weg maar
IK BEN TERUG
Ja man, jeweetzelf..quote:
Anders neem je geen een UI newbie.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Idd, wat een kutouders heb jij dan..
Mijn ouders willen juist dat ik er even tussenuit zou gaan.
Bovendien, studeren kan altijd nog, er tussen uit gaan is straks moeilijker als je klaar bent
Altijdquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:00 schreef yosander het volgende:
SNUF
Lekker gechilled op de camping jeweets?
Ooh ik wel. Die met die Sparta UI.quote:
oh.quote:
pics van je zusjequote:Op donderdag 2 juni 2011 00:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Altijd
BTW wat is met mij 1 meisje wilde zoenen maar ik heb het niet gedaan omdat ik bang was dat mijn vriendin erachter zou komen. Waar is die Snuffa G die alle hockeychicks hosselde gebleven
Lekker origineel ga maar op in het grote gross waar newbies nog geen UI hebben.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
HE!.. misschien wil ik wel origineel zijn en gewoon geen UI hebben! .. discriminator!
Ik dacht dit maar ik was te lui om het te tiepenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:03 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Lekker origineel ga maar op in het grote gross waar newbies nog geen UI hebben.
Baasquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Altijd
BTW wat is met mij 1 meisje wilde zoenen maar ik heb het niet gedaan omdat ik bang was dat mijn vriendin erachter zou komen. Waar is die Snuffa G die alle hockeychicks hosselde gebleven
Gelukkig ken ik alleen maar lekkore zusjes.quote:
Ik dacht ik doe het voor jou.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik dacht dit maar ik was te lui om het te tiepen
ik lag zo te chillen op de camping en zij ging naast me liggen en heel de tijd handje in de slaapzak maar ik heb haar weggeduwd en gezegd dat ik er geen zin in hadquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Baas. Wel goed dat je aan je vriendin dacht
!
Had je honger na de tijd?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ik lag zo te chillen op de camping en zij ging naast me liggen en heel de tijd handje in de slaapzak maar ik heb haar weggeduwd en gezegd dat ik er geen zin in had
En ik heb voor het eerst hasj en wiet gerookt
Je was kennelijk ook te lui om fatsoenlijk te leren spellen..quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik dacht dit maar ik was te lui om het te tiepen
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
obladi oblada lalalalalllife goes ooooon lalalalalala life goooes onnn
ARCTIC MONKEYSquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Trentemoller, Skrillex, Mayer Hawthorne, Crystal Castles en nog wat
jij?
Smooth.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ik lag zo te chillen op de camping en zij ging naast me liggen en heel de tijd handje in de slaapzak maar ik heb haar weggeduwd en gezegd dat ik er geen zin in had
Niet zo respectloos tegen Snuf.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je was kennelijk ook te lui om fatsoenlijk te leren spellen..
@Koekjestrommel: ja.. cyanide and happiness rulezzzz..
en, werd je ook alleen maar moe?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee, sorry.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mag ik link naar je last.fm? ik doe er niks mee alleen kijken ok ok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |