Had je honger na de tijd?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ik lag zo te chillen op de camping en zij ging naast me liggen en heel de tijd handje in de slaapzak maar ik heb haar weggeduwd en gezegd dat ik er geen zin in had
En ik heb voor het eerst hasj en wiet gerookt
Je was kennelijk ook te lui om fatsoenlijk te leren spellen..quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik dacht dit maar ik was te lui om het te tiepen
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
obladi oblada lalalalalllife goes ooooon lalalalalala life goooes onnn
ARCTIC MONKEYSquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Trentemoller, Skrillex, Mayer Hawthorne, Crystal Castles en nog wat
jij?
Smooth.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ik lag zo te chillen op de camping en zij ging naast me liggen en heel de tijd handje in de slaapzak maar ik heb haar weggeduwd en gezegd dat ik er geen zin in had
Niet zo respectloos tegen Snuf.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je was kennelijk ook te lui om fatsoenlijk te leren spellen..
@Koekjestrommel: ja.. cyanide and happiness rulezzzz..
en, werd je ook alleen maar moe?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee, sorry.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mag ik link naar je last.fm? ik doe er niks mee alleen kijken ok ok?
Stukkie beterquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je was kennelijk ook te lui om fatsoenlijk te leren spellen..
@Koekjestrommel: ja.. cyanide and happiness heerst...
En Koekjestrommel1.!quote:
Begrijpen. ik doe het niet.quote:
Ik ging hem chillen in de duinenquote:
Wiet vond ik wel oke maar ik faalde een beetje met roken, maar hasj was de volgende dag en die was chiller + toen had ik wat meer rookskillsquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Smooth.
Oeh nice! Was wel lekkah hè
?
Dat zal hem leren.quote:
Na mijn eerste jointje had ik een vreetkick.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:07 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Begrijpen. ik doe het niet.
[..]
Ik ging hem chillen in de duinen
[..]
Wiet vond ik wel oke maar ik faalde een beetje met roken, maar hasj was de volgende dag en die was chiller + toen had ik wat meer rookskills
En o ja ik ging halfies uitlachen die bier en joints samen niet konden handelen en gingen kotsen
Schuurt dat niet?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:08 schreef Snuf. het volgende:
En ik heb trouwens de hele wereld geneukt door mijn lul in het zand te stoppen
ik voelde hetquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:08 schreef Snuf. het volgende:
En ik heb trouwens de hele wereld geneukt door mijn lul in het zand te stoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |