quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:53 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Het is zo gewoon geworden om die jongen te pesten.
zegt de persoon met 18 UI'squote:Op woensdag 1 juni 2011 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kaasrol en koekjestrommel maken mij altijd in de war met hun UI's.
Wordt het moeilijker om volgend jaar de draad weer op te pakken, geen stufi, enz.quote:
fuuuck, je krijgt na die tijd toch wel weer stufi? Een jaar zonder stufi is geen probleem, als het daarna wel gewoon doorgaatquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wordt het moeilijker om volgend jaar de draad weer op te pakken, geen stufi, enz.
Je bent ook nog is slecht in spellingquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
het zijn er 5, ik dacht dat ik slecht in rekenen was maar jij overtref alles hoor
Ik zou pas in de war moeten zijn, bij mij staat er een spacende kat met een zonnebril rechtsbovenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kaasrol en koekjestrommel maken mij altijd in de war met hun UI's.
deze moet je houden, hieraan herken ik je het snelst.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
het zijn er 5, ik dacht dat ik slecht in rekenen was maar jij overtref alles hoor
Godver, waar is die t achter overtref?! Normaal is mijn spelling perfect.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je bent ook nog is slecht in spelling..
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:56 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik zou pas in de war moeten zijn, bij mij staat er een spacende kat met een zonnebril rechtsboven
Aww.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:56 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
deze moet je houden, hieraan herken ik je het snelst.
Dan nog raak je wel uit het ritme, een jaar is langer dan je denktquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
fuuuck, je krijgt na die tijd toch wel weer stufi? Een jaar zonder stufi is geen probleem, als het daarna wel gewoon doorgaat
quote:
Ehm, sprookjesachtig..quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe was het wakker worden vanochtend eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik werd weer gedwongen om om 6 uur op te staan, snel wat naar binnen te werken terwijl ik geen honger had en weer op de trein 2 uur..![]()
Een jaartje valt echt wel mee hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:58 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dan nog raak je wel uit het ritme, een jaar is langer dan je denkt
Mijn ouders zouden me dan het huis uit zetten
ewa swa alles faka dang?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:59 schreef Snuf. het volgende:
WIE BEN IK IK BEN DE SHIT VAN AL DIE RAPPERS HIER
JIJ!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:59 schreef Snuf. het volgende:
Achja, maar daarna kom je er ook wel weer in. Het is echt niet dat 18 jaar kennis in 12 maanden wegspoelt. Dit is een van de weinige keren in je leven dat je echt weinig verplichtingen hebt, en dus kunt gaan en staan waar jij wilt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:58 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Idd, wat een kutouders heb jij danquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:58 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dan zal je wel behoorlijk stinkenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:59 schreef Snuf. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
goede mening heb jij!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Idd, wat een kutouders heb jij dan..
Mijn ouders willen juist dat ik er even tussenuit zou gaan.
Bovendien, studeren kan altijd nog, er tussen uit gaan is straks moeilijker als je klaar bent
Ik ken geen Snuf hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:00 schreef yosander het volgende:
SNUF
Lekker gechilled op de camping jeweets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |