Haha, puppy eyes hebben weinig effect op mij. Misschien krijg je hem later een keertje..quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
:B PLZ *puppy eyes* Awhhhhh come onnnn![]()
![]()
![]()
Ik krijg de link, ik bekijk, ik klik weg! Beloofd!![]()
Oh ik niet volgens mijquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:08 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Na mijn eerste jointje had ik een vreetkick.
Harteloos!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haha, puppy eyes hebben weinig effect op mij. Misschien krijg je hem later een keertje..
Hehe nicequote:Op donderdag 2 juni 2011 00:07 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Begrijpen. ik doe het niet.
[..]
Ik ging hem chillen in de duinen
[..]
Wiet vond ik wel oke maar ik faalde een beetje met roken, maar hasj was de volgende dag en die was chiller + toen had ik wat meer rookskills
En o ja ik ging halfies uitlachen die bier en joints samen niet konden handelen en gingen kotsen
Dan meeten we bij trentemollerquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:05 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ARCTIC MONKEYS
FLEET FOXES
FLOGGING MOLLY
TRENTEMØLLER (LIVE IN CONCERT)
WOMBATS, THE
OFFSPRING, THE
OMAR SOULEYMAN
INTERPOL
onder andere
nog 4 nachtjesquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Hehe nice. Da's wel falend ja, kotsen als je wat bier ophebt en dan gaat smoken
![]()
. Soms nog best een goede combo namelijk
Het versterkt het gewoon volgens mij thats it.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Hehe nice. Da's wel falend ja, kotsen als je wat bier ophebt en dan gaat smoken
![]()
. Soms nog best een goede combo namelijk
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haha, puppy eyes hebben weinig effect op mij. Misschien krijg je hem later een keertje..
AJ echter..quote:
Das nie waar nie als ik er ben dan is hij van mijquote:
Inderdaad. Had je hasjpijpje dan?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het versterkt het gewoon volgens mij thats it.
Maar wiet was bij mij al na 3 minuutjes uitgewerkt ofzo ik was alleen een beetje licht. Hasj was chiller maar daar had ik er 2 van en duurde wel een stuk langer
Die film heb ik zoooo vaak gezienquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Slecht voorbeeld. Ik weet wat de bedoelingen van die kat zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |