Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
Hoezo? Ik zie het probleem niet?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:49 schreef StijnDa het volgende:
En dat idiote met mannetje op de lijn bij vrije trappen fixen
Het is toch totaal onrealistisch man. Dit verneukt echt je vrije trappen.quote:
Ik heb het idee dat keepers ook vrije traag zijn naar andere hoek toe, ook niet bepaald realistisch denk ik dan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het is toch totaal onrealistisch man. Dit verneukt echt je vrije trappen.
@omnirocket Ik schiet niet vaak in de kruising maar scoor toch regelmatig uit vt.
Dat herken inquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:06 schreef mash_ het volgende:
IF Steek vind ik trouwens niet echt goed. Hij klemt bijna niks vast! Allemaal ballen die buffon wel vast zou houden laat steek van zijn handen stuiterenEn komt vaak doelpunt uit
Buffon past alleen niet echt in mijn eredivisie teamquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:14 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dat herken in![]()
Ik heb laatst ook mijn IF Stekelenburg weer verkocht en weer lekker Buffon op doel gezet, werkt stukken beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Messi is te kleinquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:01 schreef brainbird het volgende:
[..]
Ik zou hem dan in het doel zetten, veel beter als IF casillas en IF neuer bij elkaar
Naww, meer een supermuis! Kan keihard rennen, heel hoog springen en dribbelt van het doel zo naar het doel van de tegenstanderquote:
Niks onrealistisch aan. Als een speler dat wil doen in het veld dan mag dat, ik zie het probleem niet echt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het is toch totaal onrealistisch man. Dit verneukt echt je vrije trappen.
@omnirocket Ik schiet niet vaak in de kruising maar scoor toch regelmatig uit vt.
RB zeker? Die is duurder omdat hij omgebouwd is met een duur kaartje...quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:38 schreef laucas het volgende:
Bezig met een NL-team, maar wat lopen ze de normale vd Wiel te pricefixen dan?! lol. Die was eerst geen drol waard en nu al gauw 3-5k
Dan speel je te veel fifaquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:58 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Niks onrealistisch aan. Als een speler dat wil doen in het veld dan mag dat, ik zie het probleem niet echt.
Hoe vaak zie je een speler in de ene hoek gaan staan en de keeper in de andere?quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:58 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Niks onrealistisch aan. Als een speler dat wil doen in het veld dan mag dat, ik zie het probleem niet echt.
Vrijwel nooit. Maar dat betekend niet dat het niet kan of niet mag.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:02 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Hoe vaak zie je een speler in de ene hoek gaan staan en de keeper in de andere?
Ik zie het zelden hoor, en als het gebeurt dan halen ze er lang niet zo veel ballen uit als op fifa.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:11 schreef Tim86 het volgende:
IRL doen ze het 1 op 10 keer en in fifa 7 op 10..Probleem is vooral dat FK's te makkelijk zijn deze versie, daarom doen ze het. Zou het zelf nooit doen maar ja..
re·a·lis·tisch bn, bw 1 de werkelijkheid zo getrouw mogelijk weergevendquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:03 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Vrijwel nooit. Maar dat betekend niet dat het niet kan of niet mag.
Dan kan je net zo goed het hele spel afschaffen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zie het zelden hoor, en als het gebeurt dan halen ze er lang niet zo veel ballen uit als op fifa.
[..]
re·a·lis·tisch bn, bw 1 de werkelijkheid zo getrouw mogelijk weergevend
Ja joh Fifa lijkt bijna niet op voetbal, ga toch weg man.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:23 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed het hele spel afschaffen.
Als je 6-0 wint heb je je niveau niet goed staan of (online) een veel te makkelijke tegenstander.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:45 schreef Caland het volgende:
Tsja, hoe realistisch is het dat je na een potje van gemiddeld 15 minuten met 6-0 wint in het voetbal?
Ik gok dat als je een potje speelt van letterlijk 90 minuten tegen een gelijkwaardige tegenstander dat je dan wel uitslagen als 15-14 (minimaal) kan gaan krijgen ofzo.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als je 6-0 wint heb je je niveau niet goed staan of (online) een veel te makkelijke tegenstander.
De tijd die je speelt kan je zelf instellen en verandert het spel zelf niet.
100-0 joh, bij 10 legt 99% de controller wegquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik gok dat als je een potje speelt van letterlijk 90 minuten tegen een gelijkwaardige tegenstander dat je dan wel uitslagen als 15-14 (minimaal) kan gaan krijgen ofzo.
Je kan de spelsnelheid ook nog eens op langzaam zettenquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik gok dat als je een potje speelt van letterlijk 90 minuten tegen een gelijkwaardige tegenstander dat je dan wel uitslagen als 15-14 (minimaal) kan gaan krijgen ofzo.
Omdat jij zo'n clown bent die het zelf doet zekerquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:58 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Het gebeurt in het voetbal niet omdat je dan als aanvallende partij ook een paar man in het strafschopgebied kan zetten waardoor je dus nog meer voordeel hebt van zo'n vrije trap.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:26 schreef Timnation het volgende:
[..]
Omdat jij zo'n clown bent die het zelf doet zeker
Het is gewoon zielig en het gebeurt in het normale voetbal ook niet, klaar.
Kan je eigenlijk looplijnen gebruiken in FUT? Als dat zo is zou je het weer kunnen omzeilen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gebeurt in het voetbal niet omdat je dan als aanvallende partij ook een paar man in het strafschopgebied kan zetten waardoor je dus nog meer voordeel hebt van zo'n vrije trap.
Bij FIFA is dit echter onmogelijk, helaas.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:30 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Kan je eigenlijk looplijnen gebruiken in FUT? Als dat zo is zou je het weer kunnen omzeilen.
Wel leuk om als de tegenstander op de lijn gaat staan en je alsnog scoort uitgebreid te gaan juichen
Ja dat kan gewoon als je set-plays maakt. Je kan bij een FK gewoon 10 man in de 16 pompen volgens mij hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gebeurt in het voetbal niet omdat je dan als aanvallende partij ook een paar man in het strafschopgebied kan zetten waardoor je dus nog meer voordeel hebt van zo'n vrije trap.
Kom op zegquote:
Ja, maar bij een vrije trap die dicht tegen de 16 aan is is dat vrij nutteloos. Aangezien dan iedereen buitenspel staat. Het kan ook gewoon niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Ja dat kan gewoon als je set-plays maakt. Je kan bij een FK gewoon 10 man in de 16 pompen volgens mij hoor.
Tsja, maar nogmaals... het is niet tegen de regels. Ik vind het kutter als ze voor de keeper gaan staan bij een uittrap, aangezien dat IRL wel altijd wordt afgefloten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:32 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Kom op zegHet is gewoon kut als je vrije trap er niet in gaat doordat je tegenstander zijn mannetje ervoor zet. Je gaat toch ook niet een halve meter voor de bal staan.
Maar waarom dan?quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:38 schreef Rijstbal het volgende:
Ik wist niet dat het mocht. Maar hoe dan ook het blijft onsportief.
quote:
Gewoon daarom dus.quote:Het gebeurt in het voetbal niet omdat je dan als aanvallende partij ook een paar man in het strafschopgebied kan zetten waardoor je dus nog meer voordeel hebt van zo'n vrije trap.
Het is geen cheaten ofzo, maar het is misbruik maken van een mankement aan het spel. Precies hetzelfde als de mensen die vorig jaar non-stop lobjes aan het doen waren en degene die dit jaar alleen maar hoge through balls kunnen spammen.quote:
Moet je wel 4 star skill moves hebben hequote:Op woensdag 1 juni 2011 15:45 schreef Rijstbal het volgende:
Ben ff die skill moves aan het oefenen.
Die eerste lukt me al niet
Hoge through balls is best goed te verdedigen....quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is geen cheaten ofzo, maar het is misbruik maken van een mankement aan het spel. Precies hetzelfde als de mensen die vorig jaar non-stop lobjes aan het doen waren en degene die dit jaar alleen maar hoge through balls kunnen spammen.
Volgens de regels mag het gewoon, maar het is onsportief.
Ben ik van op de hoogtequote:Op woensdag 1 juni 2011 15:47 schreef Timnation het volgende:
[..]
Moet je wel 4 star skill moves hebben he
quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:53 schreef Timnation het volgende:
Gewoon een tikje naar de richting waarin je rent en dan een tikje naar de linkerkant van je speler of de rechterkant. Dat is toch niet zo lastig?
Lukt al jaquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:53 schreef Timnation het volgende:
Gewoon een tikje naar de richting waarin je rent en dan een tikje naar de linkerkant van je speler of de rechterkant. Dat is toch niet zo lastig?
True, maar voor 90% van de community niet en met deze tactiek win je gewoon het merendeel van je wedstrijden zonder dat je skills nodig hebt. Deze gasten kunnen vaak niet eens fatsoenlijk schieten en geven dus altijd maar een tikje breedquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:49 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Hoge through balls is best goed te verdedigen....
Hoezo heb je daardoor verloren dan? Er gebeurde toch wel meer die wedstrijd?quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:02 schreef Rijstbal het volgende:
Finale verloren doordat er zo'n trieste figuur zijn man op eigen doellijn zet.
Stond 2-1 achter. In de 80e minuut kreeg ik de vrije trap mee. Daarna ging die natuurlijk tijdrekken. Al helemaal zuur dat de tegenstander met Anelka speelde.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoezo heb je daardoor verloren dan? Er gebeurde toch wel meer die wedstrijd?
Ik word onderhand een beetje moe van al die Engelse teams, ik speel er 8 of 9 vd 10 keer tegenquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:19 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Stond 2-1 achter. In de 80e minuut kreeg ik de vrije trap mee. Daarna ging die natuurlijk tijdrekken. Al helemaal zuur dat de tegenstander met Anelka speelde.
Kan je beter een team makeb van de turkse competitie lijkt mequote:Op woensdag 1 juni 2011 17:29 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik word onderhand een beetje moe van al die Engelse teams, ik speel er 8 of 9 vd 10 keer tegen![]()
Iemand wel eens een Turken team gemaakt? Zijn best aardige spelers te vinden voor een vriendelijke prijs.. of het speelt weet ik niet. Ik ga er gewoon een
maken voor de fun![]()
Die eerste is wel lekker, gewoon scoren door die gast op de lijn haha, heb ook ooit een bal op de lat geschoten die via de man op de lijn binnen gingquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:07 schreef Neraice het volgende:
Wauw, net echt m'n beste potje FIFA ooit gehad. Speelde tegen een ziek team: Messi, IF Lavezzi, IF Ronaldinho, IF Di Maria, IF Mascherano, Pique, Puyol etc. Had dus al geen beste verwachtingen toen ik begon. Uiteindelijk 5-2 gewonnen. Eerst gebeurde dit:
Voor iedereen die klaagt over mannetjes op de doellijn, zo los je dat op!:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/77236029
Ik lachte me kapot, en later scoorde ik ook deze nog:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/77236201
Heerlijk!
heerlijk is dat he als je een goed persoon verslaat, helaas lukt het mij niet zo vaak meerquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:13 schreef Neraice het volgende:
Tweede vind ik anders ook best fijnMaar waar ik zo blij van werd is dat het tegen een ziek goed team was en ook nog een Youtuber met bijna 10k subs.
Ja die was zeker fijn ook, maar die eerste is een stuk leuker omdat het een dikke fuck you naar hem is. Wat bedoel je met Youtuber?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:13 schreef Neraice het volgende:
Tweede vind ik anders ook best fijnMaar waar ik zo blij van werd is dat het tegen een ziek goed team was en ook nog een Youtuber met bijna 10k subs.
http://www.youtube.com/user/TomMcHDquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja die was zeker fijn ook, maar die eerste is een stuk leuker omdat het een dikke fuck you naar hem is. Wat bedoel je met Youtuber?
Wat maakt anelka nou weer uit. Net of die zo goed is.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:19 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Stond 2-1 achter. In de 80e minuut kreeg ik de vrije trap mee. Daarna ging die natuurlijk tijdrekken. Al helemaal zuur dat de tegenstander met Anelka speelde.
Bestaat die ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:07 schreef Neraice het volgende:
Wauw, net echt m'n beste potje FIFA ooit gehad. Speelde tegen een ziek team: Messi, IF Lavezzi, IF Ronaldinho, IF Di Maria, IF Mascherano, Pique, Puyol etc. Had dus al geen beste
Daarom juist. Kut speler.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:45 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wat maakt anelka nou weer uit. Net of die zo goed is.
Ik zie het ja. 2 weken terug gereleased. Lijkt me wel een heerlijke spelerquote:
Hij is slecht, dan is het toch juist fijn als je tegen hem speelt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:47 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Bestaat die ?
[..]
Daarom juist. Kut speler.
Een tijd terug? Volgens mij in de (nu nog) huidige TOTW.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:57 schreef el-blanchito het volgende:
best raar dat mensen nu pas erachter komen dat er een IF ronnie is.
hij zat tocg gewoon in the TOTW van een tijd terug
Het is juist kut als van hem verliest.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:53 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hij is slecht, dan is het toch juist fijn als je tegen hem speelt.
zou ook kunnenquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Een tijd terug? Volgens mij in de (nu nog) huidige TOTW.
quote:TheRealGraoully Christophe Labrune
by EASPORTSFIFA
New In Forms are OUT!!!! (and there's a surprise one)
15 minutes ago
Haha, epischquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:07 schreef Neraice het volgende:
Voor iedereen die klaagt over mannetjes op de doellijn, zo los je dat op!:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/77236029
Dat bedoelde ik ookquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:52 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Kan je beter een team makeb van de turkse competitie lijkt me
75m dribbel maken met zijn pace en dan zijn 88 shot benutten of toch maar voor steekpass gaan met die 89 passingquote:
Zal ik het proberen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:26 schreef el-blanchito het volgende:
pffffff, je zal er maar zo een uit een pakje trekken
tuurlijk, ik zou het ook doen, ik heb er zelf helaas geen coins meer anders had ik het ook gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
Jawel, dat zal de surprise zijn denk ik. Hij zou in het TOTY zitten en werd er op het laatste moment uitgegooid terwijl het team confirmed was en toen werd iedereen boosquote:
Reden dat ik zei dat het meeviel:quote:
en dat op de Xbox (?)quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Reden dat ik zei dat het meeviel:
Ronaldo gaat er nu net uit voor 3.611.000
jaquote:
Ga je 1.5 miljoen neerleggen voor hem straks?quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:19 schreef Confetti het volgende:
Ronaldo is dus niet meer betaalbaar voor me![]()
Messi moet nog wel lukken, die is niet zo populair als Ronaldo
Lijkt me wel een redelijke prijsquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ga je 1.5 miljoen neerleggen voor hem straks?
Ga ik ook maar is proberenquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik denk ik speel weer eens een potje, speel ik tegen een gast met Young op links, Agbonlahor in de spits en Walcott op rechts.Echt alles speelde die gast snel naar voren en er dan maar voorbij sprinten.
Sinds ik m'n router heb opengegooid speelt Fifa ook vrij kut online, best vreemd, spelers reageren vrij laat en het lijkt alsof er vertraging in controller zit. Maar goed, irritant potje dus, wel gewonnen maar had er meteen geen zin meer in.
hey das mijn 2e tourney team!quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik denk ik speel weer eens een potje, speel ik tegen een gast met Young op links, Agbonlahor in de spits en Walcott op rechts.Echt alles speelde die gast snel naar voren en er dan maar voorbij sprinten.
Sinds ik m'n router heb opengegooid speelt Fifa ook vrij kut online, best vreemd, spelers reageren vrij laat en het lijkt alsof er vertraging in controller zit. Maar goed, irritant potje dus, wel gewonnen maar had er meteen geen zin meer in.
trololololololoquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:20 schreef laucas het volgende:
mensen met Agbhonlahore zijn allemaal n00000b
Dat lijkt me geen gezonde instelling bij een spelletje..Gaat er toch gewoon om dat je fun hebt met het spel..winnen draagt daar uiteraard aan bij en is belangrijk, maar absoluut niet het belangrijkste..quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:32 schreef zerokil het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het gaat toch om te winnen?
Kan je net zo goed als je 2-0 voorstaat achterin rond gaan tikken. Want het gaat toch om te winnen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:32 schreef zerokil het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het gaat toch om te winnen?
Maar wat als hij al zijn plezier nou haalt uit het winnen? Ikzelf heb ook vaak Agbonlahor opgesteld en hij speelt heerlijk, en het kan me vrij weinig schelen of mensen dat lame vinden of nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen gezonde instelling bij een spelletje..Gaat er toch gewoon om dat je fun hebt met het spel..winnen draagt daar uiteraard aan bij en is belangrijk, maar absoluut niet het belangrijkste..
Dat kan zo zijn, maar de eerste prioriteit voor jezelf is toch dat je plezier hebt lijkt me..Dat je dat plezier alleen hebt als je wint kan ook zo zijn, maar dat is een vrij ongezonde instelling. Helaas is het merendeel van de community zo en dat is erg jammer.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:44 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Maar wat als hij al zijn plezier nou haalt uit het winnen? Ikzelf heb ook vaak Agbonlahor opgesteld en hij speelt heerlijk, en het kan me vrij weinig schelen of mensen dat lame vinden of nietDan zorgen ze maar dat ze rete snelle verdedigers hebben!
quote:
Ik verlies heel veel wedstrijden, maar ik vind het spelen van leuk voetbal gewoon belangrijk.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat kan zo zijn, maar de eerste prioriteit voor jezelf is toch dat je plezier hebt lijkt me..Dat je dat plezier alleen hebt als je wint kan ook zo zijn, maar dat is een vrij ongezonde instelling. Helaas is het merendeel van de community zo en dat is erg jammer.
Knap als je dat uit mijn post haalt.quote:
van persie?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:57 schreef DannyDeko het volgende:
Is er trouwens ergens een lijst te vinden met het aantal * skill moves van spelers? Ben nog steeds op zoek naar een *4 BPL aanvaller.
Heb anelka en hernandez al geprobeerd maar die zijn beide 3 * en zijn net houten klazen
Ja klopt, maar die heb ik als CF atm en CF > ST zijn rete duur :<quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
van persie?
ik dacht dat hij 4* had, weet niet zeker.
ach dan lukt het niet neequote:Op woensdag 1 juni 2011 21:58 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja klopt, maar die heb ik als CF atm en CF > ST zijn rete duur :<
Dan heb je echt een minderwaardigheidscomplex.quote:
Oh ik dacht dat Chicharito er wel 4 had eigenlijk..speelt gruwelijk in de actie. Misschien Vela of een Odemwingie ofzo?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:57 schreef DannyDeko het volgende:
Is er trouwens ergens een lijst te vinden met het aantal * skill moves van spelers? Ben nog steeds op zoek naar een *4 BPL aanvaller.
Heb anelka en hernandez al geprobeerd maar die zijn beide 3 * en zijn net houten klazen
Dan verkoop je de CF, en dan koop je hem terug als stquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:58 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja klopt, maar die heb ik als CF atm en CF > ST zijn rete duur :<
Be my guestquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:02 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Dan verkoop je de CF, en dan koop je hem terug als st
Nutteloze discussie ik ga er niet verder op in..quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan heb je echt een minderwaardigheidscomplex.
jij begon...quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:06 schreef zerokil het volgende:
[..]
Nutteloze discussie ik ga er niet verder op in..
Nice, kon hij daar alle posities mee opvullen? Ivorianen lijken me ook wel tof, maar zat ook te denken aan een mixed team zodat je ook de kutposities op kan vullen..volgens mij is IF Kameni de enige fatsoenlijke Afrikaanse keeper ookquote:
Nee klopt, maar denk toch dat bijna alles in de praktijk uit de EPL zou komen...misschien Gervinho, Zokora en Kameni niet, maar verder wel, dus dan moet je een heel eind komen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:19 schreef DannyDeko het volgende:
Ja afrika heeft genoeg goede spelers maar wat betreft je chemistry kan je niet alle afrikanen over 1 kam scheren
Thanks, idd wel een leuke ploeg..paar gasten kunnen nog geupgrade worden naar IF ookquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:20 schreef Neraice het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heeft ie, best leuk opzich.
Ja dan wordt het wel lastig. Waarom niet online?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:22 schreef Neraice het volgende:
Klopt, maar dan moet ie eerst nog ff sparen. (hij speelt alleen offline en krijgt af en toe wat van mij)
Thanks, droog filmpje ook hahaquote:
Hoe doe je die draai ?quote:
Ik haal echt spelers voor dumpprijzen binnenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:30 schreef Tim86 het volgende:
Meer mensen die vanavond echt geen fuck verkocht krijgen trouwens? Volgens mij heeft BBVA TOTY de hele markt weer verder verneukt
Filmpje is niet van hemquote:
Welke?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:32 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik haal echt spelers voor dumpprijzen binnen
IF steek net, IF Cech minuut of 10 geleden en nog wat klein IF grut waar ik wel marges van 3-4k per stuk op kan pakkenquote:
Weet ikquote:
Sick, die is minimaal 200K waard lijkt me?quote:
Als het goed is niet nee, Hart en Sar..quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:46 schreef Fenomeno het volgende:
Er komt geen TOTY Cech uit toch?
Dan houd ik deze voor mijn 4-3-1-2 PL team
Iemand heeft deze week nog een IF Cech van 120k gekocht (zal vandaag wel geweest zijn met de fucked up markt) maar voor de rest gaan ze allemaal voor ongeveer 200 jaquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sick, die is minimaal 200K waard lijkt me?
Had de prijzen nog wel hoger verwacht..regular Cech is echt mijn angstgegner qua keepers..de IF kom ik bijna nooit tegen maar die moet toch gruwelijk zijn..quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:48 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Iemand heeft deze week nog een IF Cech van 120k gekocht (zal vandaag wel geweest zijn met de fucked up markt) maar voor de rest gaan ze allemaal voor ongeveer 200 ja
Lijkt me wel..vrij zeldzaam, veruit de beste RW uit de Eredivisie imo en in een NL team ook goed te gebruiken..ik heb destijds ook zoiets betaald geloof ik. (xbox)quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:49 schreef Neraice het volgende:
Ja idd, samen met Neuer.
Is 25k voor IF Lens een goede prijs, jawel toch?
Hmm dat is wel kut vanavond..zit je op de xbox of ps3? (vast vaak gezegd, maar ik weet het zo even niet)quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:53 schreef Neraice het volgende:
Moet ik wel eerst Robben of Ribery verkopen anders kan ik 'm niet betalen
Ik zit nu te kijken, maar wel bizar hoeveel er op de markt zijn zegquote:
Voor ps3: l2 ingedrukt houden, rrchterpookje eerst de richting op tikken waarin je loopt en dan de richting (pookje terugdoen naar het midden eerst) waar je heen wilt aantikkenquote:
Nice, ik heb nog wel een paar 4-3-2-1 spelers die ik niet meer gebruik als je wil..Kehl, Kroos, Friedrich en Westermann. Heb alleen even geen vrije plekken op mijn tradepile door die gare market vandaag haha, echt al uren niks verkocht.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:12 schreef Neraice het volgende:
20k, maar ben niet bezig met een Eredivisie of NL-team. Ben m'n Bundesliga aan het ombouwen van 4-1-2-1-2 naar 4-3-2-1. Als ik nou Robben en Ribery verkoop kan ik Robben kopen in een goedkopere opstelling en dan kan ik sparen voor IF's.
[ afbeelding ]
wie is die IF op de bank?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:12 schreef Neraice het volgende:
20k, maar ben niet bezig met een Eredivisie of NL-team. Ben m'n Bundesliga aan het ombouwen van 4-1-2-1-2 naar 4-3-2-1. Als ik nou Robben en Ribery verkoop kan ik Robben kopen in een goedkopere opstelling en dan kan ik sparen voor IF's.
[ afbeelding ]
Ik gok op Tasci (en anders een niet-Bundesliga speler)quote:
Hoef er niets voor hoor. Knal maar even een kaart op de market en geef me de details, dan komt het wel goed. Laat de auction maar wel een paar uur lopen, heb momenteel 2 van de 4 tradeslots vrij waar ik ze in kan knallen en weet niet hoelang het gaat duren voor ik weer 2 sales heb hahaquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:18 schreef Neraice het volgende:
Schürrle, net voor 2,5k gekocht.
Tim86, hoeveel wil je voor die spelers? Zijn niet hele dure volgens mij maar wel handige wissels.
Nice, ben benieuwd wat eruit komt. Ik ben zelf geneigd om het om de Toure broertjes heen te bouwen..quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat Afrikaanse team is wel vet. Wilde ooit een Aziatisch team maken maar daar zijn echt veel te weinig goede spelers van helaas. Qua semi-top houdt het na (Man U) Park, (Monaco) Park, Honda, en hier en daar nog een losse Japanner wel op. En dan zijn de meeste ook nog eens klein wat in deze Fifa een groot nadeel is. (Messi versus Ronaldo zegt genoeg.)
Ben nu ook maar begonnen met Afrikaans team. Best leuk zoeken eigenlijk. Veel onbekende spelers die toch wel goed lijken. Ik bouw het team maar op rond Eto'o die ik overhevel van m'n Serie A team.
Gaaf, tof van je!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoef er niets voor hoor. Knal maar even een kaart op de market en geef me de details, dan komt het wel goed. Laat de auction maar wel een paar uur lopen, heb momenteel 2 van de 4 tradeslots vrij waar ik ze in kan knallen en weet niet hoelang het gaat duren voor ik weer 2 sales heb haha
np, trade offer al gedaan..ging ineens hard met de verkoopquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:40 schreef Neraice het volgende:
[..]
Gaaf, tof van je!Resodihardjo staat erop voor 3 dagen met starting price 100k, 58 CM in 4-3-3 van ADO.
Mja, Eto'o had ik nog.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice, ben benieuwd wat eruit komt. Ik ben zelf geneigd om het om de Toure broertjes heen te bouwen..
Dat heb ik nu ook.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:54 schreef Dudeweiser het volgende:
ik weet niet wat het is hoor, maar hoe langer ik het speel, hoe slechter ik lijk te worden
ik bak er echt helemaal niks meer van
Flamini er ook maar bij dan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Smerige squad lijkt me ook wel wat. Met Nigel de Jong, Materazzi, Gattuso, Pepe, etc.
Ik ben nu een Agbonlahor-Vela lutser!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
5-1 net tegen en Bent-Agbonlahor lutser.
Sowieso Balotelli in de spitsquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Smerige squad lijkt me ook wel wat. Met Nigel de Jong, Materazzi, Gattuso, Pepe, etc.
IF Ranocchiaquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:05 schreef Rijstbal het volgende:
Ben nu een cheapass Italiaans team aan het bouwen. Wie kan ik nog meer halen? Ik ga sowieso nog Micolli, Nesta en Buffon kopen.
[ afbeelding ]
Ik werd ook heel even blij... maar moet dus NOG meer geduld hebbenquote:Op donderdag 2 juni 2011 08:15 schreef el-blanchito het volgende:
De store doet het weer!!
Nu kan ik dus weer verder met FUT
Edit: mmm toch niet, de content is niet beschikbaar met dit account"
Mooi teamquote:Op donderdag 2 juni 2011 04:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
Afrikaanse team is echt vet.Vooral qua aanvallers dan. Achterin is het behelpen.
Net 7-1 gewonnen van BPL team. Mooiste goal was van Martins:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/77280818
Team:
http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/app#h9NOSQcebaWBe
Bij mij komt er nog steeds een foutmelding als ik m wil downloaden?quote:
quote:Ja zeker. Geeft wel foutmeldingen tussendoor, maar ben de DLC van LA Noire al binnen aan het halen.
Interessantquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:48 schreef zerokil het volgende:
Fifa 12;
http://www.gamekings.tv/videos/roadtrip-fifa-12/
Misschien handig voor in de OP
Azie?quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:02 schreef el-blanchito het volgende:
heeft iemand miss nog een leuk idee voor een orgineel teampje?
Ik kan ook gewoon Doumbia er nog bij halen, hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:37 schreef laucas het volgende:
Leuk zo'n afrikaans team. Maar als ik met twee sprint beesten voorin wil spelen kies ik wel voor de Russen met IF Doumbia en Martins + Honda erachter
Oh, dan maakt het dus niet uit want er zijn geen Afrikaanse managers.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:27 schreef StijnDa het volgende:
Het gaat om de nationaliteit van de manager geloof ik, niet de league.
Er is een IF Kameni die prima voldoetquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Oh, dan maakt het dus niet uit want er zijn geen Afrikaanse managers.
Keepers zijn trouwens nog een veel groter probleem. Alleen Kameni is gold, Enyeama zit niet in FUT want die speelt in Israel, Kingson is zo rare dat hij veel te duur is. Misschien dat ik toch maar een klein beetje "cheat" en er een Europese doelman bijgooi want dit zet geen zoden aan de dijk. Kameni is ook net iets te kort en is altijd uit positie.
http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/app#fGZlZDHxbaWEJ
Neuer op doel nu. Vanwege mijn Ghanese CB zelfs een extra punt chemistry, haha.
Spaar ik daar nog even voor door.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Er is een IF Kameni die prima voldoetSuper reflexen heeft hij.
Kost 10k.
Het zal wel te druk zijn, vanavond maar eens proberen denk ik.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:57 schreef MeneerBob het volgende:
Ook mooi, is de store weer online. FUT downloaden en spelen kan ik nog geen packs kopen. Iemand enig idee wat dit is? (Service not available)
Succes met coins verdienenquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb FUT eindelijk, PS store doet het weer..![]()
Dan moet je de winst toch gewoon krijgen>?quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:07 schreef laucas het volgende:
[..]
Het zal wel te druk zijn, vanavond maar eens proberen denk ik.
Huntelaar doet het trouwens boven verwachting goed in mijn NL-team. Is niet van de bal af te krijgen en in duels met de Puyol's en Pepe's is ie gewoon sterker? Echt een fijne speler en heeft de goaltjesdief skill + is echt sterk in de lucht. Nog geen reden om van Persie te kopen dus![]()
Gister in een tournooi is mijn tegenstander 3x op rij geleaved terwijl ik voorstond en dan krijg ik de winst dus niet
Normaliter is dat wel het geval. Ik heb nog nooit een disconnect gehad dus bij mij vloog ie er ook niet uit. Het is wel vervelend dat ik eerst 7 wedstrijden moest spelen voordat ik dat tournooi had gewonnen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan moet je de winst toch gewoon krijgen>?
Happy hour + re-releases?quote:Good news for PS3 gamers, it looks like the PSN store will be back by the end of the week and we have a lot of specials in store for you stay tuned!
Ik heb af en toe het vermoeden dat mensen dit zelf forceren. Geen idee hoe. Misschien kabel eruit, dan weer erin, etc.quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:21 schreef ForumPimp het volgende:
Net een gast helemaal kapot gespeeld online, stond met 5-0 voor. Loopt die hele game vast en hij quit, krijgt hij de win..
EA.![]()
Ik denk dat sommige Torrents gaan downloaden ofzo..quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik heb af en toe het vermoeden dat mensen dit zelf forceren. Geen idee hoe. Misschien kabel eruit, dan weer erin, etc.
Herkenbaar ja. Opeens laggen ze als de malle.quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige Torrents gaan downloaden ofzo..
Vaak als ik in de 2de helft met 3-0 of meer voor sta.. Dan drukken ze op start en dan begint de hell!!![]()
![]()
![]()
iemand?quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:31 schreef KentdeBruin het volgende:
Meer mensen problemen met het inloggen op het EA forum??
Zo niet, zou iemand dan naar EA_FLT een pm kunnen sturen om te vragen of de MOTM op de PS3 re-released worden?/
Precies. De beste uitvinding die nu nog gedaan kan worden op 't gebied van internet is een manier waarop latency geen rol meer speelt. Deeltjesversneller-internet, zeg maar.quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:38 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Herkenbaar ja. Opeens laggen ze als de malle.
Ja heb het zelfde. denk dat als alles het weer doet je je pakje als nog wel krijgt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:07 schreef Erik1991 het volgende:
Nog anderen met problemen met de UT-store op de PS3? Ik 'kocht' net een pakje voor 7.500 coins, maar het ging allemaal erg traag. Kreeg na verloop van tijd melding dat transactie niet gelukt was, maar coins zijn wel foetsie.
racist.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:17 schreef Rijstbal het volgende:
Ik heb eigenlijk ook een Afrikaanse squad. 3 kwart van mn Franse spelers is neger.
Omdat spelers geblesseerd kunnen raken!quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:26 schreef zerokil het volgende:
Waarom een gold bank?
Ik heb altijd een bronze,
- Goedkoop
- Rating daalt
Koop je dan steeds fitness kaarten?quote:
Dan moet het wel via de console gaan want anders verlies je veel te veel geld aan bidtokens.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:03 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb nu op ongeveer 60 gold players 250 coins geboden, spelers die niet meer dan 300 coins weggaan..
Ik gok dat ik zo'n 2k winst maak per uur ermee..
Heb ik ook gedaan..quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan moet het wel via de console gaan want anders verlies je veel te veel geld aan bidtokens.
Ja, het lijkt mij ook een beetje zonde van je tijd met die bedragen om heel eerlijk te zijn..weet niet hoeveel tijd het je kost, maar alleen met potjes spelen cash je al meer volgens mij en dat is iets leukerquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan..
Al 1,5 K winst gemaakt, maar het is wel veel werk zeg..
Ik bied gewoon tot al mijn geld op is, ik speel 2 a 3 potjes.. Dan kijk ik welke ik allemaal heb, discard ze en weer hetzelfde..quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, het lijkt mij ook een beetje zonde van je tijd met die bedragen om heel eerlijk te zijn..weet niet hoeveel tijd het je kost, maar alleen met potjes spelen cash je al meer volgens mij en dat is iets leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |