Nee klopt, maar denk toch dat bijna alles in de praktijk uit de EPL zou komen...misschien Gervinho, Zokora en Kameni niet, maar verder wel, dus dan moet je een heel eind komen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:19 schreef DannyDeko het volgende:
Ja afrika heeft genoeg goede spelers maar wat betreft je chemistry kan je niet alle afrikanen over 1 kam scheren
Thanks, idd wel een leuke ploeg..paar gasten kunnen nog geupgrade worden naar IF ookquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:20 schreef Neraice het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heeft ie, best leuk opzich.
Ja dan wordt het wel lastig. Waarom niet online?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:22 schreef Neraice het volgende:
Klopt, maar dan moet ie eerst nog ff sparen. (hij speelt alleen offline en krijgt af en toe wat van mij)
Thanks, droog filmpje ook hahaquote:
Hoe doe je die draai ?quote:
Ik haal echt spelers voor dumpprijzen binnenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:30 schreef Tim86 het volgende:
Meer mensen die vanavond echt geen fuck verkocht krijgen trouwens? Volgens mij heeft BBVA TOTY de hele markt weer verder verneukt
Filmpje is niet van hemquote:
Welke?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:32 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik haal echt spelers voor dumpprijzen binnen
IF steek net, IF Cech minuut of 10 geleden en nog wat klein IF grut waar ik wel marges van 3-4k per stuk op kan pakkenquote:
Weet ikquote:
Sick, die is minimaal 200K waard lijkt me?quote:
Als het goed is niet nee, Hart en Sar..quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:46 schreef Fenomeno het volgende:
Er komt geen TOTY Cech uit toch?
Dan houd ik deze voor mijn 4-3-1-2 PL team
Iemand heeft deze week nog een IF Cech van 120k gekocht (zal vandaag wel geweest zijn met de fucked up markt) maar voor de rest gaan ze allemaal voor ongeveer 200 jaquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sick, die is minimaal 200K waard lijkt me?
Had de prijzen nog wel hoger verwacht..regular Cech is echt mijn angstgegner qua keepers..de IF kom ik bijna nooit tegen maar die moet toch gruwelijk zijn..quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:48 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Iemand heeft deze week nog een IF Cech van 120k gekocht (zal vandaag wel geweest zijn met de fucked up markt) maar voor de rest gaan ze allemaal voor ongeveer 200 ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |