Dan kan je net zo goed het hele spel afschaffen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zie het zelden hoor, en als het gebeurt dan halen ze er lang niet zo veel ballen uit als op fifa.
[..]
re·a·lis·tisch bn, bw 1 de werkelijkheid zo getrouw mogelijk weergevend
Ja joh Fifa lijkt bijna niet op voetbal, ga toch weg man.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:23 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed het hele spel afschaffen.
Als je 6-0 wint heb je je niveau niet goed staan of (online) een veel te makkelijke tegenstander.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:45 schreef Caland het volgende:
Tsja, hoe realistisch is het dat je na een potje van gemiddeld 15 minuten met 6-0 wint in het voetbal?
Ik gok dat als je een potje speelt van letterlijk 90 minuten tegen een gelijkwaardige tegenstander dat je dan wel uitslagen als 15-14 (minimaal) kan gaan krijgen ofzo.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als je 6-0 wint heb je je niveau niet goed staan of (online) een veel te makkelijke tegenstander.
De tijd die je speelt kan je zelf instellen en verandert het spel zelf niet.
100-0 joh, bij 10 legt 99% de controller wegquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik gok dat als je een potje speelt van letterlijk 90 minuten tegen een gelijkwaardige tegenstander dat je dan wel uitslagen als 15-14 (minimaal) kan gaan krijgen ofzo.
Je kan de spelsnelheid ook nog eens op langzaam zettenquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik gok dat als je een potje speelt van letterlijk 90 minuten tegen een gelijkwaardige tegenstander dat je dan wel uitslagen als 15-14 (minimaal) kan gaan krijgen ofzo.
Omdat jij zo'n clown bent die het zelf doet zekerquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:58 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Niks onrealistisch aan. Als een speler dat wil doen in het veld dan mag dat, ik zie het probleem niet echt.
Het gebeurt in het voetbal niet omdat je dan als aanvallende partij ook een paar man in het strafschopgebied kan zetten waardoor je dus nog meer voordeel hebt van zo'n vrije trap.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:26 schreef Timnation het volgende:
[..]
Omdat jij zo'n clown bent die het zelf doet zeker
Het is gewoon zielig en het gebeurt in het normale voetbal ook niet, klaar.
Kan je eigenlijk looplijnen gebruiken in FUT? Als dat zo is zou je het weer kunnen omzeilen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gebeurt in het voetbal niet omdat je dan als aanvallende partij ook een paar man in het strafschopgebied kan zetten waardoor je dus nog meer voordeel hebt van zo'n vrije trap.
Bij FIFA is dit echter onmogelijk, helaas.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:30 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Kan je eigenlijk looplijnen gebruiken in FUT? Als dat zo is zou je het weer kunnen omzeilen.
Wel leuk om als de tegenstander op de lijn gaat staan en je alsnog scoort uitgebreid te gaan juichen
Ja dat kan gewoon als je set-plays maakt. Je kan bij een FK gewoon 10 man in de 16 pompen volgens mij hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gebeurt in het voetbal niet omdat je dan als aanvallende partij ook een paar man in het strafschopgebied kan zetten waardoor je dus nog meer voordeel hebt van zo'n vrije trap.
Kom op zegquote:
Ja, maar bij een vrije trap die dicht tegen de 16 aan is is dat vrij nutteloos. Aangezien dan iedereen buitenspel staat. Het kan ook gewoon niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Ja dat kan gewoon als je set-plays maakt. Je kan bij een FK gewoon 10 man in de 16 pompen volgens mij hoor.
Tsja, maar nogmaals... het is niet tegen de regels. Ik vind het kutter als ze voor de keeper gaan staan bij een uittrap, aangezien dat IRL wel altijd wordt afgefloten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:32 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Kom op zegHet is gewoon kut als je vrije trap er niet in gaat doordat je tegenstander zijn mannetje ervoor zet. Je gaat toch ook niet een halve meter voor de bal staan.
Maar waarom dan?quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:38 schreef Rijstbal het volgende:
Ik wist niet dat het mocht. Maar hoe dan ook het blijft onsportief.
quote:
Gewoon daarom dus.quote:Het gebeurt in het voetbal niet omdat je dan als aanvallende partij ook een paar man in het strafschopgebied kan zetten waardoor je dus nog meer voordeel hebt van zo'n vrije trap.
Het is geen cheaten ofzo, maar het is misbruik maken van een mankement aan het spel. Precies hetzelfde als de mensen die vorig jaar non-stop lobjes aan het doen waren en degene die dit jaar alleen maar hoge through balls kunnen spammen.quote:
Moet je wel 4 star skill moves hebben hequote:Op woensdag 1 juni 2011 15:45 schreef Rijstbal het volgende:
Ben ff die skill moves aan het oefenen.
Die eerste lukt me al niet
Hoge through balls is best goed te verdedigen....quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is geen cheaten ofzo, maar het is misbruik maken van een mankement aan het spel. Precies hetzelfde als de mensen die vorig jaar non-stop lobjes aan het doen waren en degene die dit jaar alleen maar hoge through balls kunnen spammen.
Volgens de regels mag het gewoon, maar het is onsportief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |