Bij mij komt er nog steeds een foutmelding als ik m wil downloaden?quote:
quote:Ja zeker. Geeft wel foutmeldingen tussendoor, maar ben de DLC van LA Noire al binnen aan het halen.
Interessantquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:48 schreef zerokil het volgende:
Fifa 12;
http://www.gamekings.tv/videos/roadtrip-fifa-12/
Misschien handig voor in de OP
Azie?quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:02 schreef el-blanchito het volgende:
heeft iemand miss nog een leuk idee voor een orgineel teampje?
Ik kan ook gewoon Doumbia er nog bij halen, hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:37 schreef laucas het volgende:
Leuk zo'n afrikaans team. Maar als ik met twee sprint beesten voorin wil spelen kies ik wel voor de Russen met IF Doumbia en Martins + Honda erachter
Oh, dan maakt het dus niet uit want er zijn geen Afrikaanse managers.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:27 schreef StijnDa het volgende:
Het gaat om de nationaliteit van de manager geloof ik, niet de league.
Er is een IF Kameni die prima voldoetquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Oh, dan maakt het dus niet uit want er zijn geen Afrikaanse managers.
Keepers zijn trouwens nog een veel groter probleem. Alleen Kameni is gold, Enyeama zit niet in FUT want die speelt in Israel, Kingson is zo rare dat hij veel te duur is. Misschien dat ik toch maar een klein beetje "cheat" en er een Europese doelman bijgooi want dit zet geen zoden aan de dijk. Kameni is ook net iets te kort en is altijd uit positie.
http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/app#fGZlZDHxbaWEJ
Neuer op doel nu. Vanwege mijn Ghanese CB zelfs een extra punt chemistry, haha.
Spaar ik daar nog even voor door.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Er is een IF Kameni die prima voldoetSuper reflexen heeft hij.
Kost 10k.
Het zal wel te druk zijn, vanavond maar eens proberen denk ik.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:57 schreef MeneerBob het volgende:
Ook mooi, is de store weer online. FUT downloaden en spelen kan ik nog geen packs kopen. Iemand enig idee wat dit is? (Service not available)
Succes met coins verdienenquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb FUT eindelijk, PS store doet het weer..![]()
Dan moet je de winst toch gewoon krijgen>?quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:07 schreef laucas het volgende:
[..]
Het zal wel te druk zijn, vanavond maar eens proberen denk ik.
Huntelaar doet het trouwens boven verwachting goed in mijn NL-team. Is niet van de bal af te krijgen en in duels met de Puyol's en Pepe's is ie gewoon sterker? Echt een fijne speler en heeft de goaltjesdief skill + is echt sterk in de lucht. Nog geen reden om van Persie te kopen dus![]()
Gister in een tournooi is mijn tegenstander 3x op rij geleaved terwijl ik voorstond en dan krijg ik de winst dus niet
Normaliter is dat wel het geval. Ik heb nog nooit een disconnect gehad dus bij mij vloog ie er ook niet uit. Het is wel vervelend dat ik eerst 7 wedstrijden moest spelen voordat ik dat tournooi had gewonnen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan moet je de winst toch gewoon krijgen>?
Happy hour + re-releases?quote:Good news for PS3 gamers, it looks like the PSN store will be back by the end of the week and we have a lot of specials in store for you stay tuned!
Ik heb af en toe het vermoeden dat mensen dit zelf forceren. Geen idee hoe. Misschien kabel eruit, dan weer erin, etc.quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:21 schreef ForumPimp het volgende:
Net een gast helemaal kapot gespeeld online, stond met 5-0 voor. Loopt die hele game vast en hij quit, krijgt hij de win..
EA.![]()
Ik denk dat sommige Torrents gaan downloaden ofzo..quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik heb af en toe het vermoeden dat mensen dit zelf forceren. Geen idee hoe. Misschien kabel eruit, dan weer erin, etc.
Herkenbaar ja. Opeens laggen ze als de malle.quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige Torrents gaan downloaden ofzo..
Vaak als ik in de 2de helft met 3-0 of meer voor sta.. Dan drukken ze op start en dan begint de hell!!![]()
![]()
![]()
iemand?quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:31 schreef KentdeBruin het volgende:
Meer mensen problemen met het inloggen op het EA forum??
Zo niet, zou iemand dan naar EA_FLT een pm kunnen sturen om te vragen of de MOTM op de PS3 re-released worden?/
Precies. De beste uitvinding die nu nog gedaan kan worden op 't gebied van internet is een manier waarop latency geen rol meer speelt. Deeltjesversneller-internet, zeg maar.quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:38 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Herkenbaar ja. Opeens laggen ze als de malle.
Ja heb het zelfde. denk dat als alles het weer doet je je pakje als nog wel krijgt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:07 schreef Erik1991 het volgende:
Nog anderen met problemen met de UT-store op de PS3? Ik 'kocht' net een pakje voor 7.500 coins, maar het ging allemaal erg traag. Kreeg na verloop van tijd melding dat transactie niet gelukt was, maar coins zijn wel foetsie.
racist.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:17 schreef Rijstbal het volgende:
Ik heb eigenlijk ook een Afrikaanse squad. 3 kwart van mn Franse spelers is neger.
Omdat spelers geblesseerd kunnen raken!quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:26 schreef zerokil het volgende:
Waarom een gold bank?
Ik heb altijd een bronze,
- Goedkoop
- Rating daalt
Koop je dan steeds fitness kaarten?quote:
Dan moet het wel via de console gaan want anders verlies je veel te veel geld aan bidtokens.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:03 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb nu op ongeveer 60 gold players 250 coins geboden, spelers die niet meer dan 300 coins weggaan..
Ik gok dat ik zo'n 2k winst maak per uur ermee..
Heb ik ook gedaan..quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan moet het wel via de console gaan want anders verlies je veel te veel geld aan bidtokens.
Ja, het lijkt mij ook een beetje zonde van je tijd met die bedragen om heel eerlijk te zijn..weet niet hoeveel tijd het je kost, maar alleen met potjes spelen cash je al meer volgens mij en dat is iets leukerquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan..
Al 1,5 K winst gemaakt, maar het is wel veel werk zeg..
Ik bied gewoon tot al mijn geld op is, ik speel 2 a 3 potjes.. Dan kijk ik welke ik allemaal heb, discard ze en weer hetzelfde..quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, het lijkt mij ook een beetje zonde van je tijd met die bedragen om heel eerlijk te zijn..weet niet hoeveel tijd het je kost, maar alleen met potjes spelen cash je al meer volgens mij en dat is iets leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |