Ga je 1.5 miljoen neerleggen voor hem straks?quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:19 schreef Confetti het volgende:
Ronaldo is dus niet meer betaalbaar voor me![]()
Messi moet nog wel lukken, die is niet zo populair als Ronaldo
Lijkt me wel een redelijke prijsquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ga je 1.5 miljoen neerleggen voor hem straks?
Ga ik ook maar is proberenquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik denk ik speel weer eens een potje, speel ik tegen een gast met Young op links, Agbonlahor in de spits en Walcott op rechts.Echt alles speelde die gast snel naar voren en er dan maar voorbij sprinten.
Sinds ik m'n router heb opengegooid speelt Fifa ook vrij kut online, best vreemd, spelers reageren vrij laat en het lijkt alsof er vertraging in controller zit. Maar goed, irritant potje dus, wel gewonnen maar had er meteen geen zin meer in.
hey das mijn 2e tourney team!quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik denk ik speel weer eens een potje, speel ik tegen een gast met Young op links, Agbonlahor in de spits en Walcott op rechts.Echt alles speelde die gast snel naar voren en er dan maar voorbij sprinten.
Sinds ik m'n router heb opengegooid speelt Fifa ook vrij kut online, best vreemd, spelers reageren vrij laat en het lijkt alsof er vertraging in controller zit. Maar goed, irritant potje dus, wel gewonnen maar had er meteen geen zin meer in.
trololololololoquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:20 schreef laucas het volgende:
mensen met Agbhonlahore zijn allemaal n00000b
Dat lijkt me geen gezonde instelling bij een spelletje..Gaat er toch gewoon om dat je fun hebt met het spel..winnen draagt daar uiteraard aan bij en is belangrijk, maar absoluut niet het belangrijkste..quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:32 schreef zerokil het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het gaat toch om te winnen?
Kan je net zo goed als je 2-0 voorstaat achterin rond gaan tikken. Want het gaat toch om te winnen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:32 schreef zerokil het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het gaat toch om te winnen?
Maar wat als hij al zijn plezier nou haalt uit het winnen? Ikzelf heb ook vaak Agbonlahor opgesteld en hij speelt heerlijk, en het kan me vrij weinig schelen of mensen dat lame vinden of nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen gezonde instelling bij een spelletje..Gaat er toch gewoon om dat je fun hebt met het spel..winnen draagt daar uiteraard aan bij en is belangrijk, maar absoluut niet het belangrijkste..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |