Die eerste is wel lekker, gewoon scoren door die gast op de lijn haha, heb ook ooit een bal op de lat geschoten die via de man op de lijn binnen gingquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:07 schreef Neraice het volgende:
Wauw, net echt m'n beste potje FIFA ooit gehad. Speelde tegen een ziek team: Messi, IF Lavezzi, IF Ronaldinho, IF Di Maria, IF Mascherano, Pique, Puyol etc. Had dus al geen beste verwachtingen toen ik begon. Uiteindelijk 5-2 gewonnen. Eerst gebeurde dit:
Voor iedereen die klaagt over mannetjes op de doellijn, zo los je dat op!:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/77236029
Ik lachte me kapot, en later scoorde ik ook deze nog:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/77236201
Heerlijk!
heerlijk is dat he als je een goed persoon verslaat, helaas lukt het mij niet zo vaak meerquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:13 schreef Neraice het volgende:
Tweede vind ik anders ook best fijnMaar waar ik zo blij van werd is dat het tegen een ziek goed team was en ook nog een Youtuber met bijna 10k subs.
Ja die was zeker fijn ook, maar die eerste is een stuk leuker omdat het een dikke fuck you naar hem is. Wat bedoel je met Youtuber?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:13 schreef Neraice het volgende:
Tweede vind ik anders ook best fijnMaar waar ik zo blij van werd is dat het tegen een ziek goed team was en ook nog een Youtuber met bijna 10k subs.
http://www.youtube.com/user/TomMcHDquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja die was zeker fijn ook, maar die eerste is een stuk leuker omdat het een dikke fuck you naar hem is. Wat bedoel je met Youtuber?
Wat maakt anelka nou weer uit. Net of die zo goed is.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:19 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Stond 2-1 achter. In de 80e minuut kreeg ik de vrije trap mee. Daarna ging die natuurlijk tijdrekken. Al helemaal zuur dat de tegenstander met Anelka speelde.
Bestaat die ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:07 schreef Neraice het volgende:
Wauw, net echt m'n beste potje FIFA ooit gehad. Speelde tegen een ziek team: Messi, IF Lavezzi, IF Ronaldinho, IF Di Maria, IF Mascherano, Pique, Puyol etc. Had dus al geen beste
Daarom juist. Kut speler.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:45 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wat maakt anelka nou weer uit. Net of die zo goed is.
Ik zie het ja. 2 weken terug gereleased. Lijkt me wel een heerlijke spelerquote:
Hij is slecht, dan is het toch juist fijn als je tegen hem speelt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:47 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Bestaat die ?
[..]
Daarom juist. Kut speler.
Een tijd terug? Volgens mij in de (nu nog) huidige TOTW.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:57 schreef el-blanchito het volgende:
best raar dat mensen nu pas erachter komen dat er een IF ronnie is.
hij zat tocg gewoon in the TOTW van een tijd terug
Het is juist kut als van hem verliest.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:53 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hij is slecht, dan is het toch juist fijn als je tegen hem speelt.
zou ook kunnenquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Een tijd terug? Volgens mij in de (nu nog) huidige TOTW.
quote:TheRealGraoully Christophe Labrune
by EASPORTSFIFA
New In Forms are OUT!!!! (and there's a surprise one)
15 minutes ago
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |