Lijkt me wel..vrij zeldzaam, veruit de beste RW uit de Eredivisie imo en in een NL team ook goed te gebruiken..ik heb destijds ook zoiets betaald geloof ik. (xbox)quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:49 schreef Neraice het volgende:
Ja idd, samen met Neuer.
Is 25k voor IF Lens een goede prijs, jawel toch?
Hmm dat is wel kut vanavond..zit je op de xbox of ps3? (vast vaak gezegd, maar ik weet het zo even niet)quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:53 schreef Neraice het volgende:
Moet ik wel eerst Robben of Ribery verkopen anders kan ik 'm niet betalen
Ik zit nu te kijken, maar wel bizar hoeveel er op de markt zijn zegquote:
Voor ps3: l2 ingedrukt houden, rrchterpookje eerst de richting op tikken waarin je loopt en dan de richting (pookje terugdoen naar het midden eerst) waar je heen wilt aantikkenquote:
Nice, ik heb nog wel een paar 4-3-2-1 spelers die ik niet meer gebruik als je wil..Kehl, Kroos, Friedrich en Westermann. Heb alleen even geen vrije plekken op mijn tradepile door die gare market vandaag haha, echt al uren niks verkocht.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:12 schreef Neraice het volgende:
20k, maar ben niet bezig met een Eredivisie of NL-team. Ben m'n Bundesliga aan het ombouwen van 4-1-2-1-2 naar 4-3-2-1. Als ik nou Robben en Ribery verkoop kan ik Robben kopen in een goedkopere opstelling en dan kan ik sparen voor IF's.
[ afbeelding ]
wie is die IF op de bank?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:12 schreef Neraice het volgende:
20k, maar ben niet bezig met een Eredivisie of NL-team. Ben m'n Bundesliga aan het ombouwen van 4-1-2-1-2 naar 4-3-2-1. Als ik nou Robben en Ribery verkoop kan ik Robben kopen in een goedkopere opstelling en dan kan ik sparen voor IF's.
[ afbeelding ]
Ik gok op Tasci (en anders een niet-Bundesliga speler)quote:
Hoef er niets voor hoor. Knal maar even een kaart op de market en geef me de details, dan komt het wel goed. Laat de auction maar wel een paar uur lopen, heb momenteel 2 van de 4 tradeslots vrij waar ik ze in kan knallen en weet niet hoelang het gaat duren voor ik weer 2 sales heb hahaquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:18 schreef Neraice het volgende:
Schürrle, net voor 2,5k gekocht.
Tim86, hoeveel wil je voor die spelers? Zijn niet hele dure volgens mij maar wel handige wissels.
Nice, ben benieuwd wat eruit komt. Ik ben zelf geneigd om het om de Toure broertjes heen te bouwen..quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat Afrikaanse team is wel vet. Wilde ooit een Aziatisch team maken maar daar zijn echt veel te weinig goede spelers van helaas. Qua semi-top houdt het na (Man U) Park, (Monaco) Park, Honda, en hier en daar nog een losse Japanner wel op. En dan zijn de meeste ook nog eens klein wat in deze Fifa een groot nadeel is. (Messi versus Ronaldo zegt genoeg.)
Ben nu ook maar begonnen met Afrikaans team. Best leuk zoeken eigenlijk. Veel onbekende spelers die toch wel goed lijken. Ik bouw het team maar op rond Eto'o die ik overhevel van m'n Serie A team.
Gaaf, tof van je!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoef er niets voor hoor. Knal maar even een kaart op de market en geef me de details, dan komt het wel goed. Laat de auction maar wel een paar uur lopen, heb momenteel 2 van de 4 tradeslots vrij waar ik ze in kan knallen en weet niet hoelang het gaat duren voor ik weer 2 sales heb haha
np, trade offer al gedaan..ging ineens hard met de verkoopquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:40 schreef Neraice het volgende:
[..]
Gaaf, tof van je!Resodihardjo staat erop voor 3 dagen met starting price 100k, 58 CM in 4-3-3 van ADO.
Mja, Eto'o had ik nog.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice, ben benieuwd wat eruit komt. Ik ben zelf geneigd om het om de Toure broertjes heen te bouwen..
Dat heb ik nu ook.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:54 schreef Dudeweiser het volgende:
ik weet niet wat het is hoor, maar hoe langer ik het speel, hoe slechter ik lijk te worden
ik bak er echt helemaal niks meer van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |