Thanks, droog filmpje ook hahaquote:
Hoe doe je die draai ?quote:
Ik haal echt spelers voor dumpprijzen binnenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:30 schreef Tim86 het volgende:
Meer mensen die vanavond echt geen fuck verkocht krijgen trouwens? Volgens mij heeft BBVA TOTY de hele markt weer verder verneukt
Filmpje is niet van hemquote:
Welke?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:32 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik haal echt spelers voor dumpprijzen binnen
IF steek net, IF Cech minuut of 10 geleden en nog wat klein IF grut waar ik wel marges van 3-4k per stuk op kan pakkenquote:
Weet ikquote:
Sick, die is minimaal 200K waard lijkt me?quote:
Als het goed is niet nee, Hart en Sar..quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:46 schreef Fenomeno het volgende:
Er komt geen TOTY Cech uit toch?
Dan houd ik deze voor mijn 4-3-1-2 PL team
Iemand heeft deze week nog een IF Cech van 120k gekocht (zal vandaag wel geweest zijn met de fucked up markt) maar voor de rest gaan ze allemaal voor ongeveer 200 jaquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sick, die is minimaal 200K waard lijkt me?
Had de prijzen nog wel hoger verwacht..regular Cech is echt mijn angstgegner qua keepers..de IF kom ik bijna nooit tegen maar die moet toch gruwelijk zijn..quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:48 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Iemand heeft deze week nog een IF Cech van 120k gekocht (zal vandaag wel geweest zijn met de fucked up markt) maar voor de rest gaan ze allemaal voor ongeveer 200 ja
Lijkt me wel..vrij zeldzaam, veruit de beste RW uit de Eredivisie imo en in een NL team ook goed te gebruiken..ik heb destijds ook zoiets betaald geloof ik. (xbox)quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:49 schreef Neraice het volgende:
Ja idd, samen met Neuer.
Is 25k voor IF Lens een goede prijs, jawel toch?
Hmm dat is wel kut vanavond..zit je op de xbox of ps3? (vast vaak gezegd, maar ik weet het zo even niet)quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:53 schreef Neraice het volgende:
Moet ik wel eerst Robben of Ribery verkopen anders kan ik 'm niet betalen
Ik zit nu te kijken, maar wel bizar hoeveel er op de markt zijn zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |