Ja, kutspanjaarden, stelletje toneelspelers.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:07 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Telt niet, WK is het enige interessante voetbal. Maar die finale was dan ook onzin
Die was vast een paar maanden aan het balen toen NL verloor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:12 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik keek de halve finale van het WK van een vriend van me, hehe, toen van Bronckhorst scoorde (je weet wel, best goal ever), die vader ging helemaal los. Op de tafel dansen alles.
Fur das vierte Reich!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Dan al? Dat gaat inderdaad snel! Mijn school gaf de leerlingen zelf een keer vrij voor de wedstrijd tegen Japan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:12 schreef Keauning het volgende:
Over 10 dagen is het precies 1 jaar geleden dat het WK begon, wat gaat het snel.
Inderdaad. Mooie tijden waren datquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:12 schreef Keauning het volgende:
Over 10 dagen is het precies 1 jaar geleden dat het WK begon, wat gaat het snel.
Die tegen Japan was op zaterdag.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan al? Dat gaat inderdaad snel! Mijn school gaf de leerlingen zelf een keer vrij voor de wedstrijd tegen Japan.
Ghehe, en daarna fietste ik naar huis, iedereen gek alles. Iedereen met nederlandse vlaggen uit de auto zwaaien, toeteren schreeuwen, uit het raam poepen, alles vernielen jwz.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die was vast een paar maanden aan het balen toen NL verloor.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:13 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Fur das vierte Reich!HEILSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha ja dat bier gooien...quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Inderdaad. Mooie tijden waren dat, tot de finale. In de kroeg met z'n allen kijken, bier gooien bij elk doelpunt
![]()
Haha, dat deed onze school ookquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan al? Dat gaat inderdaad snel! Mijn school gaf de leerlingen zelf een keer vrij voor de wedstrijd tegen Japan.
Ja, echt hé?! Jammer dat daar sport voor nodig is.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:14 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Sowieso altijd mooie tijden, tijdens die toernooien. De sfeer in het land is voor mijn gevoel dan ook veel beter
Dit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:15 schreef Ezell het volgende:
Ja, echt hé?! Jammer dat daar sport voor nodig is.
Hong?quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:15 schreef jordyqwerty het volgende:
Wij mochten kiezen. Of op school kijken, op het schoolplein waar een ultragroot scherm hong, of naar huis.
Op school hadden ze ook en groot scherm ja, maar daar mochten we dan weer geen bier meenemenquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:15 schreef jordyqwerty het volgende:
Wij mochten kiezen. Of op school kijken, op het schoolplein waar een ultragroot scherm hong, of naar huis.
Ja die wedstrijd was echt geniaalquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:16 schreef Keauning het volgende:
Die tegen Brazilië vond ik het mooist. Dat vergeet ik nooit meer..
Het was toen zo bloedheet, en het leek zo kansloos, maar toen na de 1-1 was het echt geweldig. Het geloof zat er ook direct in na die wedstrijd.
Godverdomme zeg ja. Zo'n dikke adrenalinestoot toen ze gelijk maakte, niet normaal meerquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:16 schreef Keauning het volgende:
Het was toen zo bloedheet, en het leek zo kansloos, maar toen na de 1-1 was het echt geweldig. Het geloof zat er ook direct in na die wedstrijd.
Klopt. Die sfeer was onbeschrijfelijk. Er ontstond nog net geen megagroepsknuffel in de kroegquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:16 schreef Keauning het volgende:
hing, zeiklapquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:16 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hong?_______!
Wij mochten ook kiezen inderdaad, in de aula konden we ook kijken op het megascherm.
okquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
hing, zeiklap
de i & o zitten naast elkaar liefje
Mhuhahaha >: )quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:18 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Vergelijkbaar met die wedstrijden tegen Italië en Frankrijk in 2008. Te heerlijk was dat.
Bij ons was die er dus ook echtquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Godverdomme zeg ja. Zo'n dikke adrenalinestoot toen ze gelijk maakte, niet normaal meer
Verdomme ja... ik weet nog dat ik bij een vriend keek, met een hele groep mensen. Echt topsfeer aan het begin, en na afloop iedereen helemaal mwuuuuhquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:19 schreef jordyqwerty het volgende:
Maar op het EK verloren we daarna zo makkelijk van Rusland, t was echt niet te geloven
quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:20 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Verdomme ja... ik weet nog dat ik bij een vriend keek, met een hele groep mensen. Echt topsfeer aan het begin, en na afloop iedereen helemaal mwuuuuh
Memoriesquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:20 schreef Ezell het volgende:
Het WK kijken in Spanje. Met dertig scholiertjes in een café zitten om de kwartfinale te kijken. Niets verstaan van wat de commentator lult. Spanjaarden die Nederlanders gingen uitlachen vanwege hun gedrag. Dat was echt lachen...
Kut, je hebt nog gelijk ook. Ik bedoelde de groepsknuffelquote:
Ja er zijn echt 20 versies van die track of zoquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Deze versie is baas want ik versta geen hol van die vrouw
Pff ja die draaide ze toen ook fucking vaak vorig jaar.. kutnummerquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ja er zijn echt 20 versies van die track of zo
Overigens vond ik We No Speak Americano wel echt de vreselijkste zomerhit die er was, vorig jaar...
Inderdaad, echt een pesthekel aan dat nummerquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Overigens vond ik We No Speak Americano wel echt de vreselijkste zomerhit die er was, vorig jaar...
quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:22 schreef jordyqwerty het volgende:
All the memories make me want to get back there, back there
Breng dat nou niet terugquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Versta ik het goed?quote:
WK finale jwt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Versta ik het goed?
Back to the disaster?!?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet de ninja kick nog welquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:24 schreef Keauning het volgende:
Ik weet eigenlijk helemaal niks meer van die wedstrijd tegen Spanje, ik heb die ook echt in een roes beleefd. Ik kan me alleen nog herinneren dat ik zei dat het was afgelopen na die kansen van Robben.. bleek uiteindelijk ook nog waar te zijn.
Zaterdag ben ik naar Rowwen Heze.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:26 schreef jordyqwerty het volgende:
Zaterdag vriendschappelijk tegen Brazilië.
THIS IS SPARTA!!!!!!11!!!!!1!!!!!111!!!!quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:27 schreef jordyqwerty het volgende:
Ach dat gezeik over die ninja kick ook altijd. Iniësta moest er ook allang uit, vieze natrapper.
Ja he, nu is opeens in het nieuws dat de FIFA corrupt is.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:28 schreef Kaasrol het volgende:
Het was gewoon een kutwedstrijs en die scheidsrechter was corrupt
MaFIFA
Die was wel baas. Hij zat z'n zus uit te schelden (toch?)quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:28 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Die kopstoot van Zidane in de WK-finale van '06 weet ik ook nog wel jaIedereen "WAT DOET HIJ NOUUUU?"
Jep. Meteen opgefokt worden ook echtquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Die was wel baas. Hij zat z'n zus uit te schelden (toch?)
quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:30 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Jep. Meteen opgefokt worden ook echt
quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je meent het ;pquote:
Kutkinderen met vuvuzela's die na de finale nog weken doorgingenquote:
quote:
Die dingen moeten ze omsmelten tot plastic bestek. Dan zijn ze eindelijk nuttig.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:36 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kutkinderen met vuvuzela's die na de finale nog weken doorgingen
Inderdaad, vooral de wedstrijden waarbij het publiek niet echt heel aanwezig was met gejoel en zo. Kan me voorstellen dat het ook vervelend was voor de spelers zelf.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:38 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ergerde me al aan die ***dingen bij de wedstrijden zelf
Bij wedstrijden die ik thuis keek gewoon de equalizer aangepast zodat hij dat gezoem filterde. Het was even aankutten maar dan had je ook watquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:38 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ergerde me al aan die ***dingen bij de wedstrijden zelf
Innovatief. +1quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:40 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Bij wedstrijden die ik thuis keek gewoon de equalizer aangepast zodat hij dat gezoem filterde. Het was even aankutten maar dan had je ook wat
Zo en zo.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:41 schreef jordyqwerty het volgende:
Sommige nummers van Eminem zijn best goed. Dat wou ik even zeggen. xoxo
Hush little baby, don't you cry.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:41 schreef jordyqwerty het volgende:
Sommige nummers van Eminem zijn best goed. Dat wou ik even zeggen. xoxo
Fitness. En dan vakantiequote:
Sowieso dat eerste inderdaad.quote:
Echt stom dat je je ouders niet over hebt kunnen halenquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:48 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Fitness. En dan vakantieBweh. Twee examenfeesten missen + chillen op het strand + meet
__!
Uitslapen en zien waar het schip strandtquote:
Soberzo, allicht kan ik mijn moeder dan wel overhalen dat ik mag overnachtenquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Sowieso dat eerste inderdaad.
[..]
Echt stom dat je je ouders niet over hebt kunnen halen.
D'r moet echt een tweede meet komen
Dit!quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:49 schreef yosander het volgende:
Echt stom dat je je ouders niet over hebt kunnen halen.
D'r moet echt een tweede meet komen
Mja, ik las het topic... ik wist helemaal niet dat Gouda Centraal 's nachts zo naar wasquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:51 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Soberzo, allicht kan ik mijn moeder dan wel overhalen dat ik mag overnachten
Sowieso 2e meet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:51 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dit!Maar de vakantie is nog lang.
Dat denk jij.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:52 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Sowieso 2e meet.
Dan gaat Ezell ook mee zei ze.
Trusten man. Als ik je niet meer spreek: heel veel plezier op de meet en in Sunny Beach en ik spreek je, man!quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:52 schreef yosander het volgende:
Ik ga zo wel pitten, drukke dag gehad wat de vakantie betreft
Zekerquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:53 schreef yosander het volgende:
Housewarmingparty bij mij in Groningen. Lekker gezellig met z'n allen op 15-20m2
Dankjequote:Op woensdag 1 juni 2011 01:53 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Trusten man. Als ik je niet meer spreek: heel veel plezier op de meet en in Sunny Beach en ik spreek je, man!
Die liedjes over zijn dochter.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:54 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik kan ook wel even kijken of er hier iets mogelijk is, eventueel... maar dan alleen voor de bazen, en niet voor randgespuis zoals BaasD
Oh zaterdagavond alweer trouwensquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Dankje! Maar de meet zit er voor mij ook zo als niet meer in dus
. Wanneer ben je weer terug dan
?
Ah topquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:54 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Oh zaterdagavond alweer trouwensDan spreek ik je wel weer dus
Station zelf is niet zo erg, maar ik moet dan langs aardig veel gare plekkenquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:52 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Mja, ik las het topic... ik wist helemaal niet dat Gouda Centraal 's nachts zo naar was
Aight.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Ah top. Ik vertrek pas maandagavond
.
Hmja oke, ik kan me er wat bij voorstellen... Belachelijk eigenlijk, je hoort gewoon overal dag en nacht veilig te zijn. Maar ja, zo werkt het helaas niet meer.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Station zelf is niet zo erg, maar ik moet dan langs aardig veel gare plekken
Station zelf heb ik 1 keer 's nachts gezien, stonden ze achter maar moest ik voor zijn
Poeeh, daar moet ik toch even over nadenken. Wat is de jouwe?quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:56 schreef jordyqwerty het volgende:
Algemene vraag: Wat is het meest 'rakende' liedje dat jullie kennen? Benieuwd
Dit is de zieligste die ik ken, denk ik.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:56 schreef jordyqwerty het volgende:
Algemene vraag: Wat is het zieligste liedje dat jullie kennen? Of het meest 'rakende'? Benieuwd
Hmm, 2 denk ik.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Poeeh, daar moet ik toch even over nadenken. Wat is de jouwe?
Over dat aspect gesproken heb ik nauwelijks ervaringen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:59 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Maar wat je het meest raakt en wat je het zieligst vindt, heeft vooral te maken met je eigen ervaringen... waarmee je een bepaald nummer associeert.
Houden zo, man.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:00 schreef jordyqwerty het volgende:
Over dat aspect gesproken heb ik nauwelijks ervaringen.
Dat klopt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:01 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb niet overal invloed op eh. Kan niet alles 'zo' houden.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:03 schreef Kaasrol het volgende:
Was continu op de radio toen mijn vader in het ziekenhuis lag
Ah bah...quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:03 schreef Kaasrol het volgende:
Was continu op de radio toen mijn vader in het ziekenhuis lag
Klopt, dat heb ik met dit nummer:quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:59 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Maar wat je het meest raakt en wat je het zieligst vindt, heeft vooral te maken met je eigen ervaringen... waarmee je een bepaald nummer associeert.
Indrukwekkende ervaringen laten dat naquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Klopt, dat heb ik met dit nummer:
Met name de eerste 15 seconden en weer vanaf 1:50.
Anderen zullen dat niet hebben gok ik zo, maar dat kwam door mijn toestand op dat moment, de show en de mensen
Impressie:
Ik weet het niet eens meer precies, maar dat zou best kunnen ja.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:05 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ah bah...dat was toch ergens in een zomer?
Die vind ik toch iets mooier dan het origineel.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:05 schreef jordyqwerty het volgende:
Stiekem vind ik dit ook een leuk liedje![]()
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die vind ik toch iets mooier dan het origineel.
aWww iiCk hOuwwWW o0WKK; v4Nn Jo0uquote:
Inderdaad. Moet er bijna elke keer weer aandenken dat ik daar stond als ik dat nummer hoorquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:08 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Indrukwekkende ervaringen laten dat na. Mooie herinneringen toch? Ik heb dat vooral heel sterk met de Romereis vorig jaar...
quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
aWww iiCk hOuwwWW o0WKK; v4Nn Jo0u
Rome is super inderdaad. Ik wil echt nog een keer, het is echt te erg dat het nu alweer meer dan een jaar geleden is... ik weet gewoon nog precies alles wat we deden. Ben alleen nog steeds op zoek naar de plaats waar ik een keer met wat vrienden de weg kwijtraakte, vlakbij het Sint Pietersplein.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Inderdaad. Moet er bijna elke keer weer aandenken dat ik daar stond als ik dat nummer hoor. Rome is geweldig
. Vorig jaar voor de tweede keer geweest (eerste keer met school dus) en als je dan weer op 't Sint Pietersplein of in het Pantheon staat...geweldig
.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:11 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Rome is super inderdaad. Ik wil echt nog een keer, het is echt te erg dat het nu alweer meer dan een jaar geleden is... ik weet gewoon nog precies alles wat we deden. Ben alleen nog steeds op zoek naar de plaats waar ik een keer met wat vrienden de weg kwijtraakte, vlakbij het Sint Pietersplein.
Maar goed, fantastische herinneringen![]()
Geen idee, we mochten lunchen dus we moeten op zoek naar een supermarkt. Die hebben we uiteindelijk gevonden, ergens, ondergronds, onder een drogisterijquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:13 schreef yosander het volgende:
[..].
Wat was daar te zien of te beleven dan?
Hahaquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:14 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Geen idee, we mochten lunchen dus we moeten op zoek naar een supermarkt. Die hebben we uiteindelijk gevonden, ergens, ondergronds, onder een drogisterijMaar goed, ik heb normaal echt een heel goed ontwikkeld richtingsgevoel, maar dat liet me daar dus totaal in de steek
En de rest had al helemaaal geen idee, dus dat was nog flink zoeken
En toen ging het ook nog regenen... Maar oké, uiteindelijk goedgekomen
Geen idee alleen waar die supermarkt nou zat en hoe we zijn gelopen. Heb nog helemaal via Google Maps zitten kijken.
Hehehehe, daar rekende ik ook al niet opquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Haha. Helaas ken ik geen ondergrondse supermarkt nabij het Sint Pieter
.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:16 schreef Kaasrol het volgende:
Ik weet nog wel dat we in barcelona ¤10 pp kregen om te eten, hadden we 60 hamburgers gehaald bij de mcdonalds
Wij hadden van die tien euro kleine kroketjes gehaald..quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:16 schreef Kaasrol het volgende:
Ik weet nog wel dat we in barcelona ¤10 pp kregen om te eten, hadden we 60 hamburgers gehaald bij de mcdonalds
Daar ben ik ook geweest met school. Daar zat ik met 5 andere meiden in een mini kamer die vol zat met drie stapelbedden en een losse douche. Oja, het uitzicht was het toppunt. Je keek uit op een oud kerkhof.quote:
Omdat ik al 3x in Praag was geweest, er alleen maar klojo's naar Spanje gingen en het in Hongarije veels te koud was.quote:
Havoquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:17 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Kaasrol doe jij eigenlijk havo of vwo?
Praagquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Omdat ik al 3x in Praag was geweest, er alleen maar klojo's naar Spanje gingen en het in Hongarije veels te koud was.
HAHAHAHA. Goud.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:21 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Havo
Die hamburgers waren ook niet te vreten trouwens, bij sommigen waren de broodjes zo nat dat je ze uit kon knijpen![]()
Toen hebben we er voor de kassa maar 30 weggegeven, je moest eens weten hoe erg "free hamburgers everyone!" de oergeest op kan wekken
En dan de leraren weer teleurgesteld dat we ze niet aan zwervers hadden gegeven. Kutgevoelquote:
Die leraren..quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:22 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
En dan de leraren weer teleurgesteld dat we ze niet aan zwervers hadden gegeven. Kutgevoel
Wij zaten de 1e week bij een gastgezin, echt super gastvrije mensen, we waren daar net 5 minuten en gingen meteen macaroni met pizza etenquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar ben ik ook geweest met school. Daar zat ik met 5 andere meiden in een mini kamer die vol zat met drie stapelbedden en een losse douche. Oja, het uitzicht was het toppunt. Je keek uit op een oud kerkhof.
Ah dat echt k*t. Die bedden zien er trouwens wel verschrikkelijk uit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wij zaten de 1e week bij een gastgezin, echt super gastvrije mensen, we waren daar net 5 minuten en gingen meteen macaroni met pizza etenTotdat... er een van de meisjes bij zo'n ander gezin bang was voor een slang die ze daar hadden -_________- dus moesten we ruilen, echt kutmensen, waren we aan het praten onder het eten ging die vrouw helemaal flippen omdat ze TV was aan het kijken. KUTWIJF. Maargoed, daarna naar zon jeugdherberg, lag je daar met 3 personen op elkaar
[ afbeelding ]
Praag is leuk. Maar niet voor een 4e keerquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:21 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Praag
Wat was de bestemming precies, in Spanje? En Hongarije is toch vet?
Crisis slaat ook daar toe: lege ruimte kost geld?quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wij zaten de 1e week bij een gastgezin, echt super gastvrije mensen, we waren daar net 5 minuten en gingen meteen macaroni met pizza etenTotdat... er een van de meisjes bij zo'n ander gezin bang was voor een slang die ze daar hadden -_________- dus moesten we ruilen, echt kutmensen, waren we aan het praten onder het eten ging die vrouw helemaal flippen omdat ze TV was aan het kijken. KUTWIJF. Maargoed, daarna naar zon jeugdherberg, lag je daar met 3 personen op elkaar
[ afbeelding ]
Hm okequote:Op woensdag 1 juni 2011 02:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Praag is leuk. Maar niet voor een 4e keer
Bestemming in Spanje was Andalusië
En Hongarije was dus zoals ik zei gewoon veel te koud. Het is tenslotte vakantie!
quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:28 schreef Ezell het volgende:
Ik lig hier gewoon in een deuk vanwege die foto.
Eva is weer melig hoorquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:28 schreef Ezell het volgende:
Ik lig hier gewoon in een deuk vanwege die foto.
Zo lagen ze ook. Kutjeugdherberg ook. Enigste wat grappig was, was dat zo'n snoepmachine in de lobby verkeerd was afgesteldquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah dat echt k*t. Die bedden zien er trouwens wel verschrikkelijk uit.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zo lagen ze ook. Kutjeugdherberg ook. Enigste wat grappig was, was dat zo'n snoepmachine in de lobby verkeerd was afgesteld. (Dus je kreeg er snoep uit en zelfs nog meer geld terug dan dat je erin had gedaan). En om bij dat ding te komen moest je langs de receptie, die 24/7 open was. Moet je je eens voorstellen, zeker 200 jongens in pyama daarheen gerend
..overigens was ik al 4x in Londen geweestquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:28 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hm okeMja, ik snap je keuze dan wel
quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Niceeee.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Wij hadden een supervette locatie in Rome ('t zou in eerste instantie een uitwisseling zijn). Zijstraatje van de Piazza Navona (groot plein, 's avonds altijd druk, midden in 't oude centrum). Was een nonnenhotel o.i.d. en wij hadden de bovenste verdieping voor onszelf met dakterras.
Alleen een vriend en ik zagen dat er nog wat bovenop zat, dus wij klommen op 't dak waar allemaal rommel lag (kassen en weet ik veel wat) en kwamen toen boven de meeste gebouwen uit met een prachtig uitzicht op 't Sint Pieter
. Toen kwamen onze docenten eraan, eentje zei dat we er als de donder van af moesten en de andere lachte ons uit
.
mag ick een vriend van je synquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:31 schreef Ezell het volgende:
Ik heb nu echt zo'n zin om naar het buitenland te gaan met vrienden.
Wij werden zowat elke dag met de bus naar bezienswaardigheden gebracht, en vaak genoeg als we moesten uitstappen en er liep een mooie dame langs, moest je ons eens horenquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:31 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Niceeee.
Wij zaten in een hoerenbuurtMaar wel vlakbij het centraal station, Termini. Dus dat was wel weer fijn
Je bent niet de enige, kan niet wachten op luxemburg maar dat is nog zo ver wegquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:31 schreef Ezell het volgende:
Ik heb nu echt zo'n zin om naar het buitenland te gaan met vrienden.
Rechts van Termini zeg maarquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:31 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Niceeee.
Wij zaten in een hoerenbuurtMaar wel vlakbij het centraal station, Termini. Dus dat was wel weer fijn
Luxemburg is niet zo ver weg.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, kan niet wachten op luxemburg maar dat is nog zo ver weg
war gaan w3 he3nquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ewa, jij bent vanaf nu mijn mattie swa.
[..]
Jij ook.
Wanneer ga je? Ik ga waarschijnlijk pas over twee jaar.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, kan niet wachten op luxemburg maar dat is nog zo ver weg
quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Luxemburg is niet zo ver weg.
Hehehe snap je de grap hehehe
Ja, dat is inderdaad wel irritant aan het echte centrum, er rijdt nauwelijks een metro. Maar goed, die zou alles vast verpesten qua archeologische schatten in de grond, dus misschien is dat ook maar beter.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Rechts Termini zeg maar. Is wel beter inderdaad, bij ons was geen metro te bekennen en de dichtstbijzijnde bushalte was vijf minuten lopen
.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Luxemburg is niet zo ver weg.
Hehehe snap je de grap hehehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Zijn wij misschien van plan volgend jaar met onze vriendengroepquote:
4 of 5 weken, weet het niet precies. Zo ver weg is het dan niet neequote:Op woensdag 1 juni 2011 02:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wanneer ga je? Ik ga waarschijnlijk pas over twee jaar.
Cola is sowieso smerig.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
TIP: Koop geen namaak-cola, smaakt als afwasmiddel
Leuk! Ik ga dat van Oost-Europa over twee jaar doen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Zijn wij misschien van plan volgend jaar met onze vriendengroep. Een roadtrip.
Praag/Tsjechië hèquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
TIP: Koop geen namaak-cola, smaakt als afwasmiddel
In Tsjechië (en zeker in Praag) verkopen ze gewoon normale, lekkere cola?quote:
Slivovicquote:
Ja, de eckte cola ja. De rest is poep.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:35 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
In Tsjechië (en zeker in Praag) verkopen ze gewoon normale, lekkere cola?
Dat is hier net zo goed zoquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, de eckte cola ja. De rest is poep.
Poep in een flesje?quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, de eckte cola ja. De rest is poep.
Jawel, Praag.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zo te horen ben je nog nooit in Tsjechië geweest
Alleen ervaring met Praag. Da's echt strontwaterquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
& Hongarije & alle omliggende landen.
Ja. De rest moet je niet hebben ookquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:35 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
In Tsjechië (en zeker in Praag) verkopen ze gewoon normale, lekkere cola?
quote:
^quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Alleen ervaring met Praag. Da's echt strontwater
Omg, ik wil ook.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:39 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik wil naar Nieuw-Zeeland... zucht
Mijn neef zit nu in New York, hij is op wereldreis voor zo'n 5 weken.
* jordyqwerty is extreem jaloers.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:39 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Gewoon bier drinken als je in Tsjechië bent man.
Pivot. 28 Kronen voor een halve liter jwzquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:39 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Gewoon bier drinken als je in Tsjechië bent man.
Da's net een euro, nietwaarquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Pivot. 28 Kronen voor een halve liter jwz
Ik ook. blijkbaar koste het vliegticket zelf maar 1600 euros, das echt goedkoop eigenlijk. Maarja, dan je verblijf regelen overalquote:
Ik wil ook echt nog een keer daarheen. En Australië, prachtig landquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:39 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik wil naar Nieuw-Zeeland... zucht
Mijn neef zit nu in New York, hij is op wereldreis voor zo'n 5 weken.
* jordyqwerty is extreem jaloers.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:40 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik wil ook echt nog een keer daarheen. En Australië, prachtig land
Ik ben nog steeds jaloers.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ook. blijkbaar koste het vliegticket zelf maar 1600 euros, das echt goedkoop eigenlijk. Maarja, dan je verblijf regelen overal
Heerlijk dat soort prijzenquote:
Down under.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:40 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik wil ook echt nog een keer daarheen. En Australië, prachtig land
k omquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:42 schreef yosander het volgende:
Oké, ik ga slapen mensen want anders val i
Ik dus ookquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:42 schreef yosander het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nederland is eigenlijk ook echt zo'n saai land.
Agreedquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nederland is eigenlijk ook echt zo'n saai land.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:42 schreef yosander het volgende:
Welterusten!quote:
IK. OOK.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:43 schreef Kaasrol het volgende:
Mijn nichtje was trouwens op uitwisseling naar Amerika dit jaar, zal over een paar weken wel terugkomen.
STIK. JALOERS.
Jelly, ik ben het.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:43 schreef jordyqwerty het volgende:
Van mama mag ik als ik 18 ben naar Amerika.
Ik hou van je mam.
Ik krijg een ticket naar Amerika cadeau als ik een diploma op een hogeschool haal.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:43 schreef jordyqwerty het volgende:
Van mama mag ik als ik 18 ben naar Amerika.
Ik hou van je mam.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik krijg een ticket naar Amerika cadeau als ik een diploma op een hogeschool haal.
quote:
Ik krijg dan alleen een schouderklopje denk ikquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik krijg een ticket naar Amerika cadeau als ik een diploma op een hogeschool haal.
Moe, ik ben het.quote:
Nee, ik ben niet zo vaak melig.quote:
Mijn ouders vinden diploma's echt heel erg belangrijk, dus vandaar de cadeautjes.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik krijg dan alleen een schouderklopje denk ik
Dezen. Ga om 3 uur ook maar eens slaapje doen denk ikquote:
Ik ookquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik krijg dan alleen een schouderklopje denk ik
Jammer johquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo vaak melig.
[..]
Mijn ouders vinden diploma's echt heel erg belangrijk, dus vandaar de cadeautjes.
Het is een val, Eva is altijd melig. Toch Eva?quote:
F*ck Eva.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:49 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het is een val, Eva is altijd melig. Toch Eva?
Hee dat is niet zo aardig zegquote:
Geef nog een tip danquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Rogier met ham, Eva begint met een klinker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |