Wij werden zowat elke dag met de bus naar bezienswaardigheden gebracht, en vaak genoeg als we moesten uitstappen en er liep een mooie dame langs, moest je ons eens horenquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:31 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Niceeee.
Wij zaten in een hoerenbuurtMaar wel vlakbij het centraal station, Termini. Dus dat was wel weer fijn
Je bent niet de enige, kan niet wachten op luxemburg maar dat is nog zo ver wegquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:31 schreef Ezell het volgende:
Ik heb nu echt zo'n zin om naar het buitenland te gaan met vrienden.
Rechts van Termini zeg maarquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:31 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Niceeee.
Wij zaten in een hoerenbuurtMaar wel vlakbij het centraal station, Termini. Dus dat was wel weer fijn
Luxemburg is niet zo ver weg.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, kan niet wachten op luxemburg maar dat is nog zo ver weg
war gaan w3 he3nquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ewa, jij bent vanaf nu mijn mattie swa.
[..]
Jij ook.
Wanneer ga je? Ik ga waarschijnlijk pas over twee jaar.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, kan niet wachten op luxemburg maar dat is nog zo ver weg
quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Luxemburg is niet zo ver weg.
Hehehe snap je de grap hehehe
Ja, dat is inderdaad wel irritant aan het echte centrum, er rijdt nauwelijks een metro. Maar goed, die zou alles vast verpesten qua archeologische schatten in de grond, dus misschien is dat ook maar beter.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Rechts Termini zeg maar. Is wel beter inderdaad, bij ons was geen metro te bekennen en de dichtstbijzijnde bushalte was vijf minuten lopen
.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Luxemburg is niet zo ver weg.
Hehehe snap je de grap hehehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Zijn wij misschien van plan volgend jaar met onze vriendengroepquote:
4 of 5 weken, weet het niet precies. Zo ver weg is het dan niet neequote:Op woensdag 1 juni 2011 02:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wanneer ga je? Ik ga waarschijnlijk pas over twee jaar.
Cola is sowieso smerig.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
TIP: Koop geen namaak-cola, smaakt als afwasmiddel
Leuk! Ik ga dat van Oost-Europa over twee jaar doen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Zijn wij misschien van plan volgend jaar met onze vriendengroep. Een roadtrip.
Praag/Tsjechië hèquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
TIP: Koop geen namaak-cola, smaakt als afwasmiddel
In Tsjechië (en zeker in Praag) verkopen ze gewoon normale, lekkere cola?quote:
Slivovicquote:
Ja, de eckte cola ja. De rest is poep.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:35 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
In Tsjechië (en zeker in Praag) verkopen ze gewoon normale, lekkere cola?
Dat is hier net zo goed zoquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, de eckte cola ja. De rest is poep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |