Eva is weer melig hoorquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:28 schreef Ezell het volgende:
Ik lig hier gewoon in een deuk vanwege die foto.
Zo lagen ze ook. Kutjeugdherberg ook. Enigste wat grappig was, was dat zo'n snoepmachine in de lobby verkeerd was afgesteldquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah dat echt k*t. Die bedden zien er trouwens wel verschrikkelijk uit.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zo lagen ze ook. Kutjeugdherberg ook. Enigste wat grappig was, was dat zo'n snoepmachine in de lobby verkeerd was afgesteld. (Dus je kreeg er snoep uit en zelfs nog meer geld terug dan dat je erin had gedaan). En om bij dat ding te komen moest je langs de receptie, die 24/7 open was. Moet je je eens voorstellen, zeker 200 jongens in pyama daarheen gerend
..overigens was ik al 4x in Londen geweestquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:28 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hm okeMja, ik snap je keuze dan wel
quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wij zaten de 1e week bij een gastgezin, echt super gastvrije mensen, we waren daar net 5 minuten en gingen meteen macaroni met pizza etenTotdat... er een van de meisjes bij zo'n ander gezin bang was voor een slang die ze daar hadden -_________- dus moesten we ruilen, echt kutmensen, waren we aan het praten onder het eten ging die vrouw helemaal flippen omdat ze TV was aan het kijken. KUTWIJF. Maargoed, daarna naar zon jeugdherberg, lag je daar met 3 personen op elkaar
[ afbeelding ]
quote:
Niceeee.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Wij hadden een supervette locatie in Rome ('t zou in eerste instantie een uitwisseling zijn). Zijstraatje van de Piazza Navona (groot plein, 's avonds altijd druk, midden in 't oude centrum). Was een nonnenhotel o.i.d. en wij hadden de bovenste verdieping voor onszelf met dakterras.
Alleen een vriend en ik zagen dat er nog wat bovenop zat, dus wij klommen op 't dak waar allemaal rommel lag (kassen en weet ik veel wat) en kwamen toen boven de meeste gebouwen uit met een prachtig uitzicht op 't Sint Pieter
. Toen kwamen onze docenten eraan, eentje zei dat we er als de donder van af moesten en de andere lachte ons uit
.
mag ick een vriend van je synquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:31 schreef Ezell het volgende:
Ik heb nu echt zo'n zin om naar het buitenland te gaan met vrienden.
Wij werden zowat elke dag met de bus naar bezienswaardigheden gebracht, en vaak genoeg als we moesten uitstappen en er liep een mooie dame langs, moest je ons eens horenquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:31 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Niceeee.
Wij zaten in een hoerenbuurtMaar wel vlakbij het centraal station, Termini. Dus dat was wel weer fijn
Je bent niet de enige, kan niet wachten op luxemburg maar dat is nog zo ver wegquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:31 schreef Ezell het volgende:
Ik heb nu echt zo'n zin om naar het buitenland te gaan met vrienden.
Rechts van Termini zeg maarquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:31 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Niceeee.
Wij zaten in een hoerenbuurtMaar wel vlakbij het centraal station, Termini. Dus dat was wel weer fijn
Luxemburg is niet zo ver weg.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, kan niet wachten op luxemburg maar dat is nog zo ver weg
war gaan w3 he3nquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ewa, jij bent vanaf nu mijn mattie swa.
[..]
Jij ook.
Wanneer ga je? Ik ga waarschijnlijk pas over twee jaar.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, kan niet wachten op luxemburg maar dat is nog zo ver weg
quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Luxemburg is niet zo ver weg.
Hehehe snap je de grap hehehe
Ja, dat is inderdaad wel irritant aan het echte centrum, er rijdt nauwelijks een metro. Maar goed, die zou alles vast verpesten qua archeologische schatten in de grond, dus misschien is dat ook maar beter.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Rechts Termini zeg maar. Is wel beter inderdaad, bij ons was geen metro te bekennen en de dichtstbijzijnde bushalte was vijf minuten lopen
.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Luxemburg is niet zo ver weg.
Hehehe snap je de grap hehehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Zijn wij misschien van plan volgend jaar met onze vriendengroepquote:
4 of 5 weken, weet het niet precies. Zo ver weg is het dan niet neequote:Op woensdag 1 juni 2011 02:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wanneer ga je? Ik ga waarschijnlijk pas over twee jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |