quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:11 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Rome is super inderdaad. Ik wil echt nog een keer, het is echt te erg dat het nu alweer meer dan een jaar geleden is... ik weet gewoon nog precies alles wat we deden. Ben alleen nog steeds op zoek naar de plaats waar ik een keer met wat vrienden de weg kwijtraakte, vlakbij het Sint Pietersplein.
Maar goed, fantastische herinneringen![]()
Geen idee, we mochten lunchen dus we moeten op zoek naar een supermarkt. Die hebben we uiteindelijk gevonden, ergens, ondergronds, onder een drogisterijquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:13 schreef yosander het volgende:
[..].
Wat was daar te zien of te beleven dan?
Hahaquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:14 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Geen idee, we mochten lunchen dus we moeten op zoek naar een supermarkt. Die hebben we uiteindelijk gevonden, ergens, ondergronds, onder een drogisterijMaar goed, ik heb normaal echt een heel goed ontwikkeld richtingsgevoel, maar dat liet me daar dus totaal in de steek
En de rest had al helemaaal geen idee, dus dat was nog flink zoeken
En toen ging het ook nog regenen... Maar oké, uiteindelijk goedgekomen
Geen idee alleen waar die supermarkt nou zat en hoe we zijn gelopen. Heb nog helemaal via Google Maps zitten kijken.
Hehehehe, daar rekende ik ook al niet opquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Haha. Helaas ken ik geen ondergrondse supermarkt nabij het Sint Pieter
.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:16 schreef Kaasrol het volgende:
Ik weet nog wel dat we in barcelona ¤10 pp kregen om te eten, hadden we 60 hamburgers gehaald bij de mcdonalds
Wij hadden van die tien euro kleine kroketjes gehaald..quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:16 schreef Kaasrol het volgende:
Ik weet nog wel dat we in barcelona ¤10 pp kregen om te eten, hadden we 60 hamburgers gehaald bij de mcdonalds
Daar ben ik ook geweest met school. Daar zat ik met 5 andere meiden in een mini kamer die vol zat met drie stapelbedden en een losse douche. Oja, het uitzicht was het toppunt. Je keek uit op een oud kerkhof.quote:
Omdat ik al 3x in Praag was geweest, er alleen maar klojo's naar Spanje gingen en het in Hongarije veels te koud was.quote:
Havoquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:17 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Kaasrol doe jij eigenlijk havo of vwo?
Praagquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Omdat ik al 3x in Praag was geweest, er alleen maar klojo's naar Spanje gingen en het in Hongarije veels te koud was.
HAHAHAHA. Goud.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:21 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Havo
Die hamburgers waren ook niet te vreten trouwens, bij sommigen waren de broodjes zo nat dat je ze uit kon knijpen![]()
Toen hebben we er voor de kassa maar 30 weggegeven, je moest eens weten hoe erg "free hamburgers everyone!" de oergeest op kan wekken
En dan de leraren weer teleurgesteld dat we ze niet aan zwervers hadden gegeven. Kutgevoelquote:
Die leraren..quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:22 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
En dan de leraren weer teleurgesteld dat we ze niet aan zwervers hadden gegeven. Kutgevoel
Wij zaten de 1e week bij een gastgezin, echt super gastvrije mensen, we waren daar net 5 minuten en gingen meteen macaroni met pizza etenquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar ben ik ook geweest met school. Daar zat ik met 5 andere meiden in een mini kamer die vol zat met drie stapelbedden en een losse douche. Oja, het uitzicht was het toppunt. Je keek uit op een oud kerkhof.
Ah dat echt k*t. Die bedden zien er trouwens wel verschrikkelijk uit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wij zaten de 1e week bij een gastgezin, echt super gastvrije mensen, we waren daar net 5 minuten en gingen meteen macaroni met pizza etenTotdat... er een van de meisjes bij zo'n ander gezin bang was voor een slang die ze daar hadden -_________- dus moesten we ruilen, echt kutmensen, waren we aan het praten onder het eten ging die vrouw helemaal flippen omdat ze TV was aan het kijken. KUTWIJF. Maargoed, daarna naar zon jeugdherberg, lag je daar met 3 personen op elkaar
[ afbeelding ]
Praag is leuk. Maar niet voor een 4e keerquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:21 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Praag
Wat was de bestemming precies, in Spanje? En Hongarije is toch vet?
Crisis slaat ook daar toe: lege ruimte kost geld?quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wij zaten de 1e week bij een gastgezin, echt super gastvrije mensen, we waren daar net 5 minuten en gingen meteen macaroni met pizza etenTotdat... er een van de meisjes bij zo'n ander gezin bang was voor een slang die ze daar hadden -_________- dus moesten we ruilen, echt kutmensen, waren we aan het praten onder het eten ging die vrouw helemaal flippen omdat ze TV was aan het kijken. KUTWIJF. Maargoed, daarna naar zon jeugdherberg, lag je daar met 3 personen op elkaar
[ afbeelding ]
Hm okequote:Op woensdag 1 juni 2011 02:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Praag is leuk. Maar niet voor een 4e keer
Bestemming in Spanje was Andalusië
En Hongarije was dus zoals ik zei gewoon veel te koud. Het is tenslotte vakantie!
quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:28 schreef Ezell het volgende:
Ik lig hier gewoon in een deuk vanwege die foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |