Cola is sowieso smerig.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
TIP: Koop geen namaak-cola, smaakt als afwasmiddel
Leuk! Ik ga dat van Oost-Europa over twee jaar doen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Zijn wij misschien van plan volgend jaar met onze vriendengroep. Een roadtrip.
Praag/Tsjechië hèquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
TIP: Koop geen namaak-cola, smaakt als afwasmiddel
In Tsjechië (en zeker in Praag) verkopen ze gewoon normale, lekkere cola?quote:
Slivovicquote:
Ja, de eckte cola ja. De rest is poep.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:35 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
In Tsjechië (en zeker in Praag) verkopen ze gewoon normale, lekkere cola?
Dat is hier net zo goed zoquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, de eckte cola ja. De rest is poep.
Poep in een flesje?quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, de eckte cola ja. De rest is poep.
Jawel, Praag.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zo te horen ben je nog nooit in Tsjechië geweest
Alleen ervaring met Praag. Da's echt strontwaterquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
& Hongarije & alle omliggende landen.
Ja. De rest moet je niet hebben ookquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:35 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
In Tsjechië (en zeker in Praag) verkopen ze gewoon normale, lekkere cola?
quote:
^quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Alleen ervaring met Praag. Da's echt strontwater
Omg, ik wil ook.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:39 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik wil naar Nieuw-Zeeland... zucht
Mijn neef zit nu in New York, hij is op wereldreis voor zo'n 5 weken.
* jordyqwerty is extreem jaloers.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:39 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Gewoon bier drinken als je in Tsjechië bent man.
Pivot. 28 Kronen voor een halve liter jwzquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:39 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Gewoon bier drinken als je in Tsjechië bent man.
Da's net een euro, nietwaarquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Pivot. 28 Kronen voor een halve liter jwz
Ik ook. blijkbaar koste het vliegticket zelf maar 1600 euros, das echt goedkoop eigenlijk. Maarja, dan je verblijf regelen overalquote:
Ik wil ook echt nog een keer daarheen. En Australië, prachtig landquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:39 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik wil naar Nieuw-Zeeland... zucht
Mijn neef zit nu in New York, hij is op wereldreis voor zo'n 5 weken.
* jordyqwerty is extreem jaloers.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:40 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik wil ook echt nog een keer daarheen. En Australië, prachtig land
Ik ben nog steeds jaloers.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ook. blijkbaar koste het vliegticket zelf maar 1600 euros, das echt goedkoop eigenlijk. Maarja, dan je verblijf regelen overal
Heerlijk dat soort prijzenquote:
Down under.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:40 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik wil ook echt nog een keer daarheen. En Australië, prachtig land
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |