Ja, kutspanjaarden, stelletje toneelspelers.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:07 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Telt niet, WK is het enige interessante voetbal. Maar die finale was dan ook onzin
Die was vast een paar maanden aan het balen toen NL verloor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:12 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik keek de halve finale van het WK van een vriend van me, hehe, toen van Bronckhorst scoorde (je weet wel, best goal ever), die vader ging helemaal los. Op de tafel dansen alles.
Fur das vierte Reich!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Dan al? Dat gaat inderdaad snel! Mijn school gaf de leerlingen zelf een keer vrij voor de wedstrijd tegen Japan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:12 schreef Keauning het volgende:
Over 10 dagen is het precies 1 jaar geleden dat het WK begon, wat gaat het snel.
Inderdaad. Mooie tijden waren datquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:12 schreef Keauning het volgende:
Over 10 dagen is het precies 1 jaar geleden dat het WK begon, wat gaat het snel.
Die tegen Japan was op zaterdag.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan al? Dat gaat inderdaad snel! Mijn school gaf de leerlingen zelf een keer vrij voor de wedstrijd tegen Japan.
Ghehe, en daarna fietste ik naar huis, iedereen gek alles. Iedereen met nederlandse vlaggen uit de auto zwaaien, toeteren schreeuwen, uit het raam poepen, alles vernielen jwz.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die was vast een paar maanden aan het balen toen NL verloor.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:13 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Fur das vierte Reich!HEILSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha ja dat bier gooien...quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Inderdaad. Mooie tijden waren dat, tot de finale. In de kroeg met z'n allen kijken, bier gooien bij elk doelpunt
![]()
Haha, dat deed onze school ookquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan al? Dat gaat inderdaad snel! Mijn school gaf de leerlingen zelf een keer vrij voor de wedstrijd tegen Japan.
Ja, echt hé?! Jammer dat daar sport voor nodig is.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:14 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Sowieso altijd mooie tijden, tijdens die toernooien. De sfeer in het land is voor mijn gevoel dan ook veel beter
Dit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:15 schreef Ezell het volgende:
Ja, echt hé?! Jammer dat daar sport voor nodig is.
Hong?quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:15 schreef jordyqwerty het volgende:
Wij mochten kiezen. Of op school kijken, op het schoolplein waar een ultragroot scherm hong, of naar huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |