Dit is de zieligste die ik ken, denk ik.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:56 schreef jordyqwerty het volgende:
Algemene vraag: Wat is het zieligste liedje dat jullie kennen? Of het meest 'rakende'? Benieuwd
Hmm, 2 denk ik.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Poeeh, daar moet ik toch even over nadenken. Wat is de jouwe?
Over dat aspect gesproken heb ik nauwelijks ervaringen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:59 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Maar wat je het meest raakt en wat je het zieligst vindt, heeft vooral te maken met je eigen ervaringen... waarmee je een bepaald nummer associeert.
Houden zo, man.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:00 schreef jordyqwerty het volgende:
Over dat aspect gesproken heb ik nauwelijks ervaringen.
Dat klopt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:01 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb niet overal invloed op eh. Kan niet alles 'zo' houden.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:03 schreef Kaasrol het volgende:
Was continu op de radio toen mijn vader in het ziekenhuis lag
Ah bah...quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:03 schreef Kaasrol het volgende:
Was continu op de radio toen mijn vader in het ziekenhuis lag
Klopt, dat heb ik met dit nummer:quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:59 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Maar wat je het meest raakt en wat je het zieligst vindt, heeft vooral te maken met je eigen ervaringen... waarmee je een bepaald nummer associeert.
Indrukwekkende ervaringen laten dat naquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Klopt, dat heb ik met dit nummer:
Met name de eerste 15 seconden en weer vanaf 1:50.
Anderen zullen dat niet hebben gok ik zo, maar dat kwam door mijn toestand op dat moment, de show en de mensen
Impressie:
Ik weet het niet eens meer precies, maar dat zou best kunnen ja.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:05 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ah bah...dat was toch ergens in een zomer?
Die vind ik toch iets mooier dan het origineel.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:05 schreef jordyqwerty het volgende:
Stiekem vind ik dit ook een leuk liedje![]()
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die vind ik toch iets mooier dan het origineel.
aWww iiCk hOuwwWW o0WKK; v4Nn Jo0uquote:
Inderdaad. Moet er bijna elke keer weer aandenken dat ik daar stond als ik dat nummer hoorquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:08 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Indrukwekkende ervaringen laten dat na. Mooie herinneringen toch? Ik heb dat vooral heel sterk met de Romereis vorig jaar...
quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
aWww iiCk hOuwwWW o0WKK; v4Nn Jo0u
Rome is super inderdaad. Ik wil echt nog een keer, het is echt te erg dat het nu alweer meer dan een jaar geleden is... ik weet gewoon nog precies alles wat we deden. Ben alleen nog steeds op zoek naar de plaats waar ik een keer met wat vrienden de weg kwijtraakte, vlakbij het Sint Pietersplein.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Inderdaad. Moet er bijna elke keer weer aandenken dat ik daar stond als ik dat nummer hoor. Rome is geweldig
. Vorig jaar voor de tweede keer geweest (eerste keer met school dus) en als je dan weer op 't Sint Pietersplein of in het Pantheon staat...geweldig
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |