voor je fetisj moet je naar KPD gaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Gaat me wel lukken binnen een paar dagen/weken zit ik toch midden in de poepluiers
De Stompquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:58 schreef Pino112 het volgende:
Kijk, baas Stomphorst begint gewoon met Selah Sue.
DER RUDYquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:01 schreef alors het volgende:
respect voor de mensen die naar die kut kunnen luisteren hoorik wacht wel twee weken...
ah, je hebt eindelijk respect voor me biatch!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:01 schreef alors het volgende:
respect voor de mensen die naar die kut kunnen luisteren hoorik wacht wel twee weken...
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:14 schreef Cee het volgende:
De bizarre haat jegens Roos hier is net zo verbazingwekkend als de ongezonde verafgoding van Rudy.
Heb ook niet zoveel met Rudy, daarvoor heb ik te weinig naar hem geluisterd. Echter, als ik Roos alleen al hoor praten lopen de rillingen me al over de rug en haar humor is helemaalquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:14 schreef Cee het volgende:
De bizarre haat jegens Roos hier is net zo verbazingwekkend als de ongezonde verafgoding van Rudy.
Ik vind ze allebei vreselijkquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:14 schreef Cee het volgende:
Dat laatste heb ik met Annemieke. x1200. En daar komt nog eens een matige muzieksmaak bij.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:21 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Heb ook niet zoveel met Rudy, daarvoor heb ik te weinig naar hem geluisterd. Echter, als ik Roos alleen al hoor praten lopen de rillingen me al over de rug en haar humor is helemaal.
Dat verbaasd mij dus ook. Blijkbaar allemaal mensen hier die boos op d'r zijn omdat ze ooit zijn/haar requestje niet heeft gedraaid...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:14 schreef Cee het volgende:
Neuh. Ze is gewoon verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat verbaasd mij dus ook. Blijkbaar allemaal mensen hier die boos op d'r zijn omdat ze ooit zijn/haar requestje niet heeft gedraaid...
Hoe kinderachtig, en dat elke avond wéér.
Die mogen ze er wel uitschoppen ja. Zet op haar plaats Barend van Deelen maar neer.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik met Annemieke. x1200. En daar komt nog eens een matige muzieksmaak bij.
Uhm, nee?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat verbaasT mij dus ook. Blijkbaar allemaal mensen hier die boos op d'r zijn omdat ze ooit zijn/haar requestje niet heeft gedraaid...
Kan ze fulltime ontbrakken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:26 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Die mogen ze er wel uitschoppen ja. Zet op haar plaats Barend van Deelen maar neer.
Topargument.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neuh. Ze is gewoon verschrikkelijk.
Eens. Hoewel ik Annemiek nog net vind gaan, maar haar opgezette stemmetjes vind ik ook vreselijk. Maar van Roos krijg ik echt jeuk hoor, brrrr. En ik heb nog nooit een request aangevraagd dus daarom is het nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:26 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Die mogen ze er wel uitschoppen ja. Zet op haar plaats Barend van Deelen maar neer.
Weet je wie irritant is! Miranda van Holland!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat verbaasd mij dus ook. Blijkbaar allemaal mensen hier die boos op d'r zijn omdat ze ooit zijn/haar requestje niet heeft gedraaid...
True!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weet je wie irritant is! Miranda van Holland!
de dochter van Sting!quote:
jij trekt dat niet?quote:
wat een BAASquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:03 schreef Pino112 het volgende:
Whehehehe, Johan Bos heeft weer een geniale ingesproken
http://nl.wikipedia.org/wiki/Supercalifragilisticexpialidocious
Aangedragen door hier van Fok
Ownee...quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:03 schreef Pino112 het volgende:
Welk topique trouwens?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:03 schreef Pino112 het volgende:
monotome wikipedia stemquote:
Accumulatie van kwijl heet dat...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:14 schreef Cee het volgende:
Liekequote:Op woensdag 1 juni 2011 01:12 schreef Knuck-les het volgende:
Wie staat er nu achter de microfoon? Ze is lievvv
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:10 schreef Liekemagnifieke het volgende:
Eens moet de tweede keer zijn...En dat is vannacht!
Ja, met medewerking van Domienquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:31 schreef Paul-89 het volgende:
Ohja dit is die met die slechte voorbedachte grappen.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:50 schreef DaMook het volgende:
Lieke is lief en leuk, ze moet alleen niet proberen domien na te gaan doen want dan kan ze optyfen.
Truste allemaal.
ja die ja, komt niet natuurlijk over.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:31 schreef Paul-89 het volgende:
Ohja dit is die met die slechte voorbedachte grappen.
*klikt*quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:12 schreef TheZapster het volgende:
Mochten jullie je eens vervelen moet je deze 2 topics eens lezen
Opgelicht via Marktplaats?
Opgelicht via Marktplaats? (2) - Omdat we willen weten hoe het afloopt
Wat een verhaal
quote:@gerardekdom De playlist voor vrijdagochtend is binnen, hoor! Ik heb er zin in! #AVROBNN moby.to/1b02r2
Ik heb geen idee wie Blake Lively is maar toch maar ff kijkenquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:45 schreef themauster het volgende:
Naaktfotos van Blake Lively NSFW
http://unratedperez.com/2(...)by-naked-photos-leak
ze zijn fakequote:Op woensdag 1 juni 2011 13:45 schreef themauster het volgende:
Naaktfotos van Blake Lively NSFW
http://unratedperez.com/2(...)by-naked-photos-leak
Ge-ni-aalquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:12 schreef TheZapster het volgende:
Mochten jullie je eens vervelen moet je deze 2 topics eens lezen
Opgelicht via Marktplaats?
Opgelicht via Marktplaats? (2) - Omdat we willen weten hoe het afloopt
Wat een verhaal
quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:05 schreef ANOUK1andonly het volgende:
I've noticed some people don't like my attitude? dial 0900 KISS-MY-FAT-ASS
quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:37 schreef Specularium het volgende:
Als je dat online gaat zetten gaat het vast goed met je.
Domienquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:21 schreef _JdM_ het volgende:
Wie doet ODOF zaterdag en zondag...? Frank is de komende (2?) weken op vakantie...
Volgend nummer komt overeen met haar leven:quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:49 schreef Paul-89 het volgende:
Anouk
Lijkt wel zo'n puber wijf, die doen ook altijd alsof ze allemaal vijanden hebben.
Tja, die kerels zoekt ze zelf uit, dan maak je je eigen kutwereld.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:49 schreef Paul-89 het volgende:
Anouk
Lijkt wel zo'n puber wijf, die doen ook altijd alsof ze allemaal vijanden hebben.
Dan doet Domien de uren van Timurquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:10 schreef hole1988 het volgende:
SPOILER: jackpot 26-05-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: jackpot 26-05-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:14 schreef hole1988 het volgende:
[..]Handig om te weten na 6 dagenSPOILER: jackpot 26-05-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is nog steeds niet geradenquote:
Domien zei van de week op twitter dat hij gewoon moest werken dit weekendquote:
jammerquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Domien zei van de week op twitter dat hij gewoon moest werken dit weekend
Timur+Domien in OpenRadio? Toen ze met de Coen en Sandershow bij elkaar waren gezet (Coen op vakantie, Ramon+sander opnames voor de Klusjesmannen) vonden ze het ook wel leuk met elkaar...quote:
Dan zal Ekdom wel @Work doen of is Giel er vrijdag ook niet?quote:
Ik vind het nogal watquote:
I hear some people don't give a shit about your 12-year-old tantrums, Anouk? I say dial 555-CARE.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:27 schreef Cee het volgende:
[..]
I hear some people don't give a shit about your 12-year-old tantrums, Anouk? I say dial 555-CARE.
Zeker geweldige CDquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:10 schreef alors het volgende:
Ik heb nu pas de hele cd van Mumford & Sons ontdekt, wat een bazenmuziek
Domien doet EffeEkdomquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan zal Ekdom wel @Work doen of is Giel er vrijdag ook niet?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:30 schreef Domien het volgende:
@gerardekdom De playlist voor vrijdagochtend is binnen, hoor! Ik heb er zin in! #AVROBNN http://t.co/nBH8J0N
Op vrijdag is er geen Effe Ekdomquote:
nu je het zegt, dan zal het wel een duo presentatie zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:25 schreef alors het volgende:
[..]
whut, vrijdagOCHTEND? Effe Ekdom op vrijdag soberzomis ik nu iets?
soberzo?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:25 schreef alors het volgende:
[..]
whut, vrijdagOCHTEND? Effe Ekdom op vrijdag soberzomis ik nu iets?
Hendig manquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:51 schreef 3rdRock het volgende:
beetje sneu, net een gedownloade film gezien, blijk ik em op blu-ray te hebben
Weet je wat nog sneuer is, een film opzetten, na een kwartier beseffen dat je 'm al een keer gezien hebt. Gebeurt me verdomme veel te vaak.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:51 schreef 3rdRock het volgende:
beetje sneu, net een gedownloade film gezien, blijk ik em op blu-ray te hebben
Dat had ik bij "The Ugly Truth". Gelukkig houd ik de laatste jaren bij bij wat ik heb gezien dus kon ik het checkenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Weet je wat nog sneuer is, een film opzetten, na een kwartier beseffen dat je 'm al een keer gezien hebt. Gebeurt me verdomme veel te vaak.
Vrij plannen kan niet?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, dagje vrij tussendoor. Heb helaas nog teveel te doen a.s. vrijdag.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:06 schreef themauster het volgende:
Domien doet dus Timur Open Radio las ik net op twitter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welkom terug!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:41 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Daar zijn we weer
Terug in den landen van een vermoeiende trip door Florida en Las Vegas. Heerlijke vakantie gehad (wel super warm) in een geweldig land maar het is ook weer erg fijn om thuis (en hier op `t forum) te zijn
Merciquote:
nope, 2 weken. daarna komt Rudy 2 weken en dan weer Roos en zo gaat dat door tot 1 september. dan begint de definitieve ontvanger, maar wie dat wordt is nog niet bekend.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:43 schreef Timo20 het volgende:
Doet Roos nu voor altijd 3voor12, nu Eric er mee gestopt is??
Allrounderquote:
Ah ok. da`s wel een goede oplossing IMHO. Hoop dat Rudy `t definitief gaan doenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, 2 weken. daarna komt Rudy 2 weken en dan weer Roos en zo gaat dat door tot 1 september. dan begint de definitieve ontvanger, maar wie dat wordt is nog niet bekend.
Oh mooi gehad dus, goed om te horenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:41 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Daar zijn we weer
Terug in den landen van een vermoeiende trip door Florida en Las Vegas. Heerlijke vakantie gehad (wel super warm) in een geweldig land maar het is ook weer erg fijn om thuis (en hier op `t forum) te zijn
quote:
afhankelijk van je instellingen. wellicht doet Alors maar 10 posts per paginaquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:58 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Niet, een topic bestaat maar uit 4 pagina's.
Echt!!!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
afhankelijk van je instellingen. wellicht doet Alors maar 10 posts per pagina
ik ben onderweg naar de 17000quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:04 schreef Allrounder het volgende:
Voorbij de 5000 posts. Felicitaties mogen via PM.
Bij mij uit 7quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:58 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Niet, een topic bestaat maar uit 4 pagina's.
donequote:Op donderdag 2 juni 2011 00:04 schreef Allrounder het volgende:
voor 2wk geloof ik....dus ook nog volgende week Roos en Sharid!quote:
Ik ook. Zoietsquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben onderweg naar de 17000waarvan het overgrote deel de afgelopen 12 maanden in deze reeks...
jij moet ook altijd patsen he? met je wijnkelder en je verhuisdozen en met je postcount. nu voel ik me klein en nietigquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij moet ook altijd patsen he? met je wijnkelder en je verhuisdozen en met je postcount. nu voel ik me klein en nietig
Even reeël wezen: als er vòòr 1 september nog geen vervanger is gevonden: wat dan? Dan zou die wisseling om de 2 weken wel door moeten gaan. Of Rudy, of Roos neemt het permanent over, maar dat gaat ook maar tot een bepaalde tijd denk ik. Hoop echt niet dat 3VOOR12RADIO hierdoor moet stoppen omdat er geen vervanger kan worden gevonden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, 2 weken. daarna komt Rudy 2 weken en dan weer Roos en zo gaat dat door tot 1 september. dan begint de definitieve ontvanger, maar wie dat wordt is nog niet bekend.
ze vinden vast wel een vervanger hoorquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:14 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Even reeël wezen: als er vòòr 1 september nog geen vervanger is gevonden: wat dan? Dan zou die wisseling om de 2 weken wel door moeten gaan. Of Rudy, of Roos neemt het permanent over, maar dat gaat ook maar tot een bepaalde tijd. Hoop echt niet dat 3VOOR12RADIO hierdoor moet stoppen omdat er geen vervanger kan worden gevonden.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij moet ook altijd patsen he? met je wijnkelder en je verhuisdozen en met je postcount. nu voel ik me klein en nietig
damn, das veel langer dan ieder gezond mens kan volhoudenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voor 2wk geloof ik....dus ook nog volgende week Roos en Sharid!
Dat die tooi nog steeds geen microfoonverbod heeft gekregenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
damn, das veel langer dan ieder gezond mens kan volhouden
Ja zeg datquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat die tooi nog steeds geen microfoonverbod heeft gekregen
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:20 schreef Allrounder het volgende:
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)gt-nieuwe-single-aan
U mag 3 keer raden wat de nieuwe MH wordt!
dan ga je toch lekker in USA radio luisteren. zeursok!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
damn, das veel langer dan ieder gezond mens kan volhouden
hahaha ja dat was wel 1 voordeel inderdaad: geen sharid. Nadeel: om de 20 minuten bijna 10 minuten reclamenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
dan ga je toch lekker in USA radio luisteren. zeursok!
Noobquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:04 schreef Allrounder het volgende:
stel je dan voor dat Sharid al die reclames zou doen, dan valt het nu best meequote:Op donderdag 2 juni 2011 00:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hahaha ja dat was wel 1 voordeel inderdaad: geen sharid. Nadeel: om de 20 minuten bijna 10 minuten reclamen![]()
![]()
tisser dago?quote:
Ik heb net 5 films gekekenquote:
Rudy heeft ervoor gesolliciteerd om de vaste presentator te worden.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:14 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Even reeël wezen: als er vòòr 1 september nog geen vervanger is gevonden: wat dan? Dan zou die wisseling om de 2 weken wel door moeten gaan. Of Rudy, of Roos neemt het permanent over, maar dat gaat ook maar tot een bepaalde tijd denk ik. Hoop echt niet dat 3VOOR12RADIO hierdoor moet stoppen omdat er geen vervanger kan worden gevonden.
Neuh..quote:
Die eerste is een bazenfilmquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Neuh..
Lock, Stock and Two Smoking Barrels
Crank
Crank: High Voltage
War
13
Sowieso: Jason Statham
jij maakt er een feestje van! mijn record staat nog steeds op 6 en dat heb ik al een aantal keer bereiktquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Neuh..
Lock, Stock and Two Smoking Barrels
Crank
Crank: High Voltage
War
13
Sowieso: Jason Statham
Ik heb ook eens een serie op 1 dag gekeken 8 uurtjes totaal, best relaxed. Moet ik vaker doen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij maakt er een feestje van! mijn record staat nog steeds op 6 en dat heb ik al een aantal keer bereikt
quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:05 schreef 3rdRock het volgende:
Nog ff FAstball afluisteren en dan ga ik pitten. slaap lekekr iedereen!
gehgeh, mijn meest bijzondere filmervaring waren 2 marathons met ieder 5 films waaraan ik dikke 10uur kwijt was, met af en toe wat pauzes tussendoorquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:05 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ik heb ook eens een serie op 1 dag gekeken 8 uurtjes totaal, best relaxed. Moet ik vaker doen.
7 moet te doen zijn, moest alleen werken vanochtendquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij maakt er een feestje van! mijn record staat nog steeds op 6 en dat heb ik al een aantal keer bereikt
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
stel je dan voor dat Sharid al die reclames zou doen, dan valt het nu best mee
en dat op dit tijdstip.quote:
quote:
Zo! Dat is een mooi stukje. Wou dat ik dat sportieve nog in me had..quote:Op donderdag 2 juni 2011 08:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Graag!
Goeiemorgen.Heb besloten dat ik zometeen 50 km ga fietsen. Dus.
't Is meer gekheid dan sportiviteit dat me hiertoe aanzet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 08:22 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Zo! Dat is een mooi stukje. Wou dat ik dat sportieve nog in me had..
zit zij er 2 weken lang bijquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voor 2wk geloof ik....dus ook nog volgende week Roos en Sharid!
yup, dat zit ze inderdaad en yup, dat vind en hoop ik ook!1quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:16 schreef alors het volgende:
[..]
zit zij er 2 weken lang bijNou dan vind ik ook dat Marijke gewoon bij Rudy moet gaan zitten
Oldehoofsterkerkhof is ook iets toch? Sunnery James draait er, dus misschien is Doutzen er ook welquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:17 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga zo mijn hardloopschoenen aan doen om aan mijn conditie te werken......nu ja, conditie? iets wat er niet is kun je ook niet zo noemen volgens mij.
Goed dat ik dat 's ochtends doe, want vanmiddag is er in het parkje waar ik door wil lopen 1 ofa nder kinderfestival
quote:Verdwenen uit de ALBUM 100
Depeche Mode - Violator
Rolling Stones - Sticky Fingers
Afghan Whigs - Gentlemen
Air - Moon Safari![]()
Joy Division - Close
Bob Marley - Babylon By Bus
Smashing Pumpkins - Siamese Dream
The Cure - Pornography
Triffids - Born Sandy Devotional
K's Choice - Cocoon Crash
Admiral Freebee - Admiral Freebee
dEUS - In A Bar, Under The Sea
Paul Simon - Graceland
MGMT - Oracular Spectacular
Nick Cave - The Boatman's Call
Arctic Monkeys - Favourite Worst Nightmare
Sisters Of Mercy - First & Last & Always
Amy Winehouse - Back To Black
David Bowie - The Rise & Fall of Ziggy Stardust & The Spiders of Mars
ja, 1 of ander dancefestival. mental retard theo komt vanavond....quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:21 schreef alors het volgende:
[..]
Oldehoofsterkerkhof is ook iets toch? Sunnery James draait er, dus misschien is Doutzen er ook wel
Cure komt, Cure gaatquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zitten wat klassiekers tussen die verdwenen platen
ah zoquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:37 schreef borisz het volgende:
[..]. Die plaat kwam net voorbij bij de buren
.
Oh en Willem Duys(82) overleden
DWDD special was dus een paar weken te vroeg. Maar mooie leeftijd 82quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:37 schreef borisz het volgende:
[..]. Die plaat kwam net voorbij bij de buren
.
Oh en Willem Duys(82) overleden
XX-XX ?quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:15 schreef borisz het volgende:
71 (-) LINKIN PARK - Hybrid Theory
72 (75) MOBY - Play
73 (-) DIRE STRAITS - Brothers In Arms
74 (68) BEATLES - Revolver
75 (90) BLACK BOX REVELATION - Set Your Head On Fire
76 (74) COLDPLAY - Viva La Vida
77 (-) FLORENCE & THE MACHINE - Lungs
78 (81) ROLLING STONES - Exile On Main Street
79 (37) PIXIES - Surfer Rosa & Come On Pelgrim
80 (-) XX - XX
81 (57) THE CLASH - London Calling
82 (-) ADELE - 21
83 (48) BRUCE SPRINGSTEEN - Born To Run
84 (76) SEX PISTOLS - Never Mind The Bollocks
85 (-) THE STROKES - Is This It
86 (51) SIMPLE MINDS - New Gold Dream
87 (-) QUEEN - A Night At The Opera
88 (70) THE DOORS - LA Woman
89 (77) LIVE - Throwing Copper
90 (49) dEUS - Ideal Crash
91 (-) BOB MARLEY - Legend
92 (-) LED ZEPPELIN - Led Zeppelin II
93 (95) SIGUR ROS - Agaetis Byrjun
94 (96) LOU REED - Berlin
95 (67) BOB DYLAN - Blood On The Tracks
96 (93) KILLERS - Hot Fuss
97 (78) OASIS - Definitely Maybe
98 (-) FOO FIGHTERS - In Your Honor
99 (-) THE CURE - 17 Seconds
100 (-) TALKING HEADS - Stop Making Sense
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
merciquote:
Perenijs!quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:13 schreef Cee het volgende:
Zo, 51,4 km gefietst chop chop chop. Zere reet nu.Maar onderweg heerlijk de hele tijd de Hemelse Honderd geluisterd. Nu is een perenijsje essentieel in mijn voortbestaan.
Als melk de witte motor is, zijn perenijsjes de groene motor.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:13 schreef Cee het volgende:
Zo, 51,4 km gefietst chop chop chop. Zere reet nu.Maar onderweg heerlijk de hele tijd de Hemelse Honderd geluisterd. Nu is een perenijsje essentieel in mijn voortbestaan.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:17 schreef Cee het volgende:
Neuk jou, ik doe lekker toch niet wat je vertelt me te doen!
Staan die serieus in die lijst?quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:35 schreef alors het volgende:
Anders draai je even het kutste nummer van GBTTZ
quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:50 schreef Cee het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(wat een mietjes-smiley bij dit nummer eigenlijk).
(oh ja, ik ging douchen).
Geeft niet. Nobody's perfect.quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:48 schreef Cee het volgende:
Long road to ruin. Holy shit.Een van m'n favoriete nummers ooit. Sorry Roel.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:13 schreef Cee het volgende:
Elbow. Die stem.One Day Like this.
Nog een paar dagen en dan ga ik Die Stem live horen. Ik krijg al kippevel bij de gedachte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |