voor je fetisj moet je naar KPD gaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Gaat me wel lukken binnen een paar dagen/weken zit ik toch midden in de poepluiers
De Stompquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:58 schreef Pino112 het volgende:
Kijk, baas Stomphorst begint gewoon met Selah Sue.
DER RUDYquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:01 schreef alors het volgende:
respect voor de mensen die naar die kut kunnen luisteren hoorik wacht wel twee weken...
ah, je hebt eindelijk respect voor me biatch!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:01 schreef alors het volgende:
respect voor de mensen die naar die kut kunnen luisteren hoorik wacht wel twee weken...
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:14 schreef Cee het volgende:
De bizarre haat jegens Roos hier is net zo verbazingwekkend als de ongezonde verafgoding van Rudy.
Heb ook niet zoveel met Rudy, daarvoor heb ik te weinig naar hem geluisterd. Echter, als ik Roos alleen al hoor praten lopen de rillingen me al over de rug en haar humor is helemaalquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:14 schreef Cee het volgende:
De bizarre haat jegens Roos hier is net zo verbazingwekkend als de ongezonde verafgoding van Rudy.
Ik vind ze allebei vreselijkquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:14 schreef Cee het volgende:
Dat laatste heb ik met Annemieke. x1200. En daar komt nog eens een matige muzieksmaak bij.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:21 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Heb ook niet zoveel met Rudy, daarvoor heb ik te weinig naar hem geluisterd. Echter, als ik Roos alleen al hoor praten lopen de rillingen me al over de rug en haar humor is helemaal.
Dat verbaasd mij dus ook. Blijkbaar allemaal mensen hier die boos op d'r zijn omdat ze ooit zijn/haar requestje niet heeft gedraaid...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:14 schreef Cee het volgende:
Neuh. Ze is gewoon verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat verbaasd mij dus ook. Blijkbaar allemaal mensen hier die boos op d'r zijn omdat ze ooit zijn/haar requestje niet heeft gedraaid...
Hoe kinderachtig, en dat elke avond wéér.
Die mogen ze er wel uitschoppen ja. Zet op haar plaats Barend van Deelen maar neer.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik met Annemieke. x1200. En daar komt nog eens een matige muzieksmaak bij.
Uhm, nee?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat verbaasT mij dus ook. Blijkbaar allemaal mensen hier die boos op d'r zijn omdat ze ooit zijn/haar requestje niet heeft gedraaid...
Kan ze fulltime ontbrakken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:26 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Die mogen ze er wel uitschoppen ja. Zet op haar plaats Barend van Deelen maar neer.
Topargument.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neuh. Ze is gewoon verschrikkelijk.
Eens. Hoewel ik Annemiek nog net vind gaan, maar haar opgezette stemmetjes vind ik ook vreselijk. Maar van Roos krijg ik echt jeuk hoor, brrrr. En ik heb nog nooit een request aangevraagd dus daarom is het nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:26 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Die mogen ze er wel uitschoppen ja. Zet op haar plaats Barend van Deelen maar neer.
Weet je wie irritant is! Miranda van Holland!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat verbaasd mij dus ook. Blijkbaar allemaal mensen hier die boos op d'r zijn omdat ze ooit zijn/haar requestje niet heeft gedraaid...
True!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weet je wie irritant is! Miranda van Holland!
de dochter van Sting!quote:
jij trekt dat niet?quote:
wat een BAASquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:03 schreef Pino112 het volgende:
Whehehehe, Johan Bos heeft weer een geniale ingesproken
http://nl.wikipedia.org/wiki/Supercalifragilisticexpialidocious
Aangedragen door hier van Fok
Ownee...quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:03 schreef Pino112 het volgende:
Welk topique trouwens?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:03 schreef Pino112 het volgende:
monotome wikipedia stemquote:
Accumulatie van kwijl heet dat...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:14 schreef Cee het volgende:
Liekequote:Op woensdag 1 juni 2011 01:12 schreef Knuck-les het volgende:
Wie staat er nu achter de microfoon? Ze is lievvv
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:10 schreef Liekemagnifieke het volgende:
Eens moet de tweede keer zijn...En dat is vannacht!
Ja, met medewerking van Domienquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:31 schreef Paul-89 het volgende:
Ohja dit is die met die slechte voorbedachte grappen.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:50 schreef DaMook het volgende:
Lieke is lief en leuk, ze moet alleen niet proberen domien na te gaan doen want dan kan ze optyfen.
Truste allemaal.
ja die ja, komt niet natuurlijk over.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:31 schreef Paul-89 het volgende:
Ohja dit is die met die slechte voorbedachte grappen.
*klikt*quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:12 schreef TheZapster het volgende:
Mochten jullie je eens vervelen moet je deze 2 topics eens lezen
Opgelicht via Marktplaats?
Opgelicht via Marktplaats? (2) - Omdat we willen weten hoe het afloopt
Wat een verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |