SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:36 schreef Pino112 het volgende:
Hemelse honderd in de spoiler:Spannende lijst weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al is het wel beter dan die 90's request lijst enz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
know'm sayin?
word? word.
Wat een saaie kutlijst weerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:36 schreef hole1988 het volgende:
de uitslag http://www.3fm.nl/nieuws/detail/350523/Hemelse-Honderd-2011
Wat een voorspelbare shitquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:36 schreef hole1988 het volgende:
de uitslag http://www.3fm.nl/nieuws/detail/350523/Hemelse-Honderd-2011
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:51 schreef alors het volgende:
Radiohead op 4.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Hé jij ook hierquote:
Ff quotenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:50 schreef themauster het volgende:
Als dit de zomerhit wordt dan ga ik de radio lekker vermijden deze zomer
Ik ga de zomer lekker vermijden.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:50 schreef themauster het volgende:
Als dit de zomerhit wordt dan ga ik de radio lekker vermijden deze zomer
Oja, fuck. Luister ik nooit meerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:51 schreef Pino112 het volgende:
Oke, ik mijd nu de radio. Stompshow oid maar terugluisteren.
Gaat me wel lukken binnen een paar dagen/weken zit ik toch midden in de poepluiersquote:
Jij liever dan ikquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Gaat me wel lukken binnen een paar dagen/weken zit ik toch midden in de poepluiers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |