1 | [url=hier de link]hier het adres [/url] |
1 | [img]hier de URL[/img] |
Hmm, ik had wat eerder terug moeten kijken, alle stations in Zuid-Limburg had ik alweer gehad.quote:
Kan niet, er staat een dieselloc op de achtergrond.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:14 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Hmm, ik had wat eerder terug moeten kijken, alle stations in Zuid-Limburg had ik alweer gehad.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:15 schreef bork het volgende:
[..]
Kan niet, er staat een dieselloc op de achtergrond.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:18 schreef FrankRicard het volgende:
Haltestraat, Rilland, Nederland
En de volgende wordt in Rotterdam.
http://www.theomaassen.nl/spelen.php
Ik had het rijtje ongeveer een kwartier nadat ik Plaza Futura geraden had al gevonden, maar er nog even mee gewacht om er een puntje van mee te pikkenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:20 schreef JDude het volgende:
Nice. We zouden eigenlijk een bonuspunt moeten toekennen aan degene die bork's mysterieuze rijtjes ontrafelt.
Kloptquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:18 schreef JDude het volgende:
Ergens in Den Haag denk ik, maar nog niets gevonden...
Het Joegoslavië-tribunaal dus.quote:
Nee, ik heb mijn eigen serverquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:58 schreef bork het volgende:
Nou ik heb weer een rijtje bedacht, no.1, we beginnen met een kerkje.
[ afbeelding ]
Ik kreeg een gratis free account uitbreiding bij photobucket, iemand anders hier ook?
Das ook fijnquote:
Ja unlimited storage.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:58 schreef bork het volgende:
Nou ik heb weer een rijtje bedacht, no.1, we beginnen met een kerkje.
[ afbeelding ]
Ik kreeg een gratis free account uitbreiding bij photobucket, iemand anders hier ook?
Zeker, want die publieke plaatjes-upload-sites zijn geblokkeerd op mijn werk dus ik zie heel veel vragen nietquote:
Ik dus vroegerquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:47 schreef Renesite het volgende:
Ben net te laatIk rijd daar dagelijks langs
quote:
Ja klopt ook snelquote:
Het is wel even geleden JoJo maar toen was het wereldnieuws, staan o.a. filmpjes op youtube.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik dacht dat kinderdagverblijven alleen in het nieuws waren...
Inderdaadquote:
quote:
lichtval van de google foto, en de lange brug in een uiterwaard, dan weet je waar het ongeveer kan zijn, grote uiterwaarden heb je alleen bij grote rivieren, en dan speur je een paar plekjes af en voila.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:04 schreef Krankjorum het volgende:
Ik wil wel een andere doen, als dit te lastig is. Alleen dan vraag ik me wel af hoe jullie bij een afbeelding als deze hieronder wel op de goede locatie komen... (gepost op pagina 3).
http://forum.fok.nl/templ(...)ep1976/Image2-39.jpg
dat dusquote:Op zondag 5 juni 2011 20:04 schreef Krankjorum het volgende:
Ik wil wel een andere doen, als dit te lastig is. Alleen dan vraag ik me wel af hoe jullie bij een afbeelding als deze hieronder wel op de goede locatie komen... (gepost op pagina 3).
http://forum.fok.nl/templ(...)ep1976/Image2-39.jpg
bij deze zijn er voor mij 3 grote hints..quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:49 schreef bork het volgende:
[..]
lichtval van de google foto, en de lange brug in een uiterwaard, dan weet je waar het ongeveer kan zijn, grote uiterwaarden heb je alleen bij grote rivieren, en dan speur je een paar plekjes af en voila.
Dank voor deze uitleg.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:09 schreef tdrone het volgende:
een tip van mij dan (ook al ben ik lang niet zo goed als sommigen)
[..]
bij deze zijn er voor mij 3 grote hints..
1. de hema (eerst zocht ik op de hemasite of er een hema aan een straat met "gracht"erin lag
2. de figuren van schaatsers die over de gracht hangen
3. de toren (ik heb op toren stadhuis gezocht en hem uiteindelijk gevonden)
bij de huidige heb ik trouwens geen enkel idee
Mogen jullie raden hoe ik het heb gevondenquote:Op maandag 6 juni 2011 00:27 schreef bork het volgende:
Foto 2 is Bastion, Kattenbroek, Amersfoort
foto 1.
Zadelmakerstraat Hoogland
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:31 schreef Habushun het volgende:
ik gok via de vlag, ik had ook net uitgepuzzeld dat het de vlag van Amersfoort is
Was net naar voetbalvelden in Amersfoort aan het zoeken toen jij de oplossing al had
en eentje voor tdronequote:
bork 157quote:Op maandag 6 juni 2011 09:14 schreef Habushun het volgende:
Eemmeerdijk, Flevoland
Gevonden via deze mooie site:, en de windroos in de hoek.
Zo wist ik dat ik een weg moest hebben die iets naar het westen afbuigt.
Juistquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Groenedijk Slochteren
http://www.molens.nl/site(...)onoverzicht=1&page=5
Ook de Geestmolen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb geloof ik net alle molens van Nederland gezien
Heb je bij de volgende molen iets meer voorkennisquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb geloof ik net alle molens van Nederland gezien
In Alkmaar naast mijn woningquote:
Woon er al bijna 10 jaarquote:
Zou kunnen, twijfelde maar moest iets in Ede hebben, Belgisch monument was niet zichtbaar op Streetviewquote:
Hahaha En ik maar denken dat het Willink wasquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:45 schreef bork het volgende:
[..]
Zou kunnen, twijfelde maar moest iets in Ede hebben, Belgisch monument was niet zichtbaar op Streetview
De nieuwe is trouwens in Groenlo, Beltrumsestraat/Markt wel raar zonder Grolsch reclame
quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:45 schreef bork het volgende:
[..]
De nieuwe is trouwens in Groenlo, Beltrumsestraat/Markt wel raar zonder Grolsch reclame
Klopt helemaalquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)de_Hoog_%26_Droog%29
watertoren aan de hoog&droog, Enschede
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door Its-Jojo-4you op 14-06-2011 18:56:14 ]Nobody expects the Spanish Inquisition!
Klopt, was toch iets te makkelijk blijkbaarquote:
grapjas, die heb ik hier ook gepost na de brandquote:
Ow, dat is onhandig van me...quote:Op woensdag 15 juni 2011 07:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
grapjas, die heb ik hier ook gepost na de brand
Helaas niet, volgens mij kan dit wel met een scriptje? Ik ben daar niet zo'n held in btw dus als iemand zich geroepen voelt graagquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:32 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ow, dat is onhandig van me...
Er is geen database met dingen die al geweest zijn toch?
Tja, dat zijn dan van die dingen die achteraf een heel goed idee zijn om meteen op te pakkenquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:40 schreef JDude het volgende:
En nee, er is helaas geen lijst van opgaven die al geweest zijn. Mooi klusje wel voor als iemand zich eens verveelt, 13 topics doorspitten.
Echt makkelijk met een scriptje kan dat niet omdat de opmaak van de antwoorden zo verschillend is dat je die nooit allemaal mee kan pakken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:41 schreef bork het volgende:
[..]
Helaas niet, volgens mij kan dit wel met een scriptje? Ik ben daar niet zo'n held in btw dus als iemand zich geroepen voelt graag
Ja lees even terug, vandaar de hele discussie ..quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:20 schreef tdrone het volgende:
grendelplein is ook al eens voorbijgekomen geloof ik
oh ik dacht dat dat over een andere ging sorryquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja lees even terug, vandaar de hele discussie ..
kloptquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:32 schreef tdrone het volgende:
[..]
oh ik dacht dat dat over een andere ging sorry
quote:
Juistquote:
Nee ik ben het overzicht kwijt geraaktquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:25 schreef bork het volgende:
no.11 Is er iemand die het nu gelijk weet?
ah, reminder dan maar, er zit een volkomen logische volgorde inquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik ben het overzicht kwijt geraakt
Ik kan er gewoon niks mee, ook niet met dat rijtje...quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik ben het overzicht kwijt geraakt
Ja, de Surinamestraat in Doetinchem. De bedoeling is dat je een screenshot maakt en die hier plaatstquote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:07 schreef FFrankie het volgende:
Nieuw plekje, wie herkent dit?
[img]http://maps.google.nl/map(...)bp=12,27.31,,0,-2.46[/img
lees de openigspost, daar staat het omschrevenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:36 schreef FFrankie het volgende:
Ik heb wel een nieuw plekje, maar als ik de link van google earth inplak, komt er alleen een zichtbare link. Dus hoe pak ik dat aan?
Juistquote:
Ik vond het best een forse hint hoor... Maargoed dan maar een blik naar rechts voor jullie:quote:Op zondag 19 juni 2011 12:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en dan is de volgende hint dat de bomen ontbreken?
Ja juistquote:Op zondag 19 juni 2011 16:57 schreef bork het volgende:
Ik weet het niet of deze al geweest is, maar is http://nl.wikipedia.org/wiki/Cenakelkerk_(Heilig_Landstichting)
Geen idee ...quote:Op zondag 19 juni 2011 17:12 schreef bork het volgende:
1. Marknesse
2. Bolsward
3. Smilde
4. Apeldoorn
5.Twist
6. Dronten
7. Ede
8. Hardenberg
9. Sleen
10. Steenwijk
11. Vorden
12. Aardenburg
13.?
Wie?
Ik kan wel weer dat rijtje googlen, ze allemaal op de kaart zetten en er een kwartier naar staren, maar ik denk niet dat het mij gaat helpenquote:Op zondag 19 juni 2011 17:12 schreef bork het volgende:
1. Marknesse
2. Bolsward
3. Smilde
4. Apeldoorn
5.Twist
6. Dronten
7. Ede
8. Hardenberg
9. Sleen
10. Steenwijk
11. Vorden
12. Aardenburg
13.?
Wie?
quote:
Voor mij is het niet genoeg in ieder geval...quote:Op zondag 19 juni 2011 20:34 schreef rubbereend het volgende:
met een beeld in het midden en daar zal wel de herkenbaarheid inzitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |