Zou kunnen, twijfelde maar moest iets in Ede hebben, Belgisch monument was niet zichtbaar op Streetviewquote:
Hahaha En ik maar denken dat het Willink wasquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:45 schreef bork het volgende:
[..]
Zou kunnen, twijfelde maar moest iets in Ede hebben, Belgisch monument was niet zichtbaar op Streetview
De nieuwe is trouwens in Groenlo, Beltrumsestraat/Markt wel raar zonder Grolsch reclame
quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:45 schreef bork het volgende:
[..]
De nieuwe is trouwens in Groenlo, Beltrumsestraat/Markt wel raar zonder Grolsch reclame
Klopt helemaalquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)de_Hoog_%26_Droog%29
watertoren aan de hoog&droog, Enschede
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door Its-Jojo-4you op 14-06-2011 18:56:14 ]Nobody expects the Spanish Inquisition!
Klopt, was toch iets te makkelijk blijkbaarquote:
grapjas, die heb ik hier ook gepost na de brandquote:
Ow, dat is onhandig van me...quote:Op woensdag 15 juni 2011 07:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
grapjas, die heb ik hier ook gepost na de brand
Helaas niet, volgens mij kan dit wel met een scriptje? Ik ben daar niet zo'n held in btw dus als iemand zich geroepen voelt graagquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:32 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ow, dat is onhandig van me...
Er is geen database met dingen die al geweest zijn toch?
Tja, dat zijn dan van die dingen die achteraf een heel goed idee zijn om meteen op te pakkenquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:40 schreef JDude het volgende:
En nee, er is helaas geen lijst van opgaven die al geweest zijn. Mooi klusje wel voor als iemand zich eens verveelt, 13 topics doorspitten.
Echt makkelijk met een scriptje kan dat niet omdat de opmaak van de antwoorden zo verschillend is dat je die nooit allemaal mee kan pakken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:41 schreef bork het volgende:
[..]
Helaas niet, volgens mij kan dit wel met een scriptje? Ik ben daar niet zo'n held in btw dus als iemand zich geroepen voelt graag
Ja lees even terug, vandaar de hele discussie ..quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:20 schreef tdrone het volgende:
grendelplein is ook al eens voorbijgekomen geloof ik
oh ik dacht dat dat over een andere ging sorryquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja lees even terug, vandaar de hele discussie ..
kloptquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:32 schreef tdrone het volgende:
[..]
oh ik dacht dat dat over een andere ging sorry
quote:
Juistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |