Ow, dat is onhandig van me...quote:Op woensdag 15 juni 2011 07:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
grapjas, die heb ik hier ook gepost na de brand
Helaas niet, volgens mij kan dit wel met een scriptje? Ik ben daar niet zo'n held in btw dus als iemand zich geroepen voelt graagquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:32 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ow, dat is onhandig van me...
Er is geen database met dingen die al geweest zijn toch?
Tja, dat zijn dan van die dingen die achteraf een heel goed idee zijn om meteen op te pakkenquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:40 schreef JDude het volgende:
En nee, er is helaas geen lijst van opgaven die al geweest zijn. Mooi klusje wel voor als iemand zich eens verveelt, 13 topics doorspitten.
Echt makkelijk met een scriptje kan dat niet omdat de opmaak van de antwoorden zo verschillend is dat je die nooit allemaal mee kan pakken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:41 schreef bork het volgende:
[..]
Helaas niet, volgens mij kan dit wel met een scriptje? Ik ben daar niet zo'n held in btw dus als iemand zich geroepen voelt graag
Ja lees even terug, vandaar de hele discussie ..quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:20 schreef tdrone het volgende:
grendelplein is ook al eens voorbijgekomen geloof ik
oh ik dacht dat dat over een andere ging sorryquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja lees even terug, vandaar de hele discussie ..
kloptquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:32 schreef tdrone het volgende:
[..]
oh ik dacht dat dat over een andere ging sorry
quote:
Juistquote:
Nee ik ben het overzicht kwijt geraaktquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:25 schreef bork het volgende:
no.11 Is er iemand die het nu gelijk weet?
ah, reminder dan maar, er zit een volkomen logische volgorde inquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik ben het overzicht kwijt geraakt
Ik kan er gewoon niks mee, ook niet met dat rijtje...quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik ben het overzicht kwijt geraakt
Ja, de Surinamestraat in Doetinchem. De bedoeling is dat je een screenshot maakt en die hier plaatstquote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:07 schreef FFrankie het volgende:
Nieuw plekje, wie herkent dit?
[img]http://maps.google.nl/map(...)bp=12,27.31,,0,-2.46[/img
lees de openigspost, daar staat het omschrevenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:36 schreef FFrankie het volgende:
Ik heb wel een nieuw plekje, maar als ik de link van google earth inplak, komt er alleen een zichtbare link. Dus hoe pak ik dat aan?
Juistquote:
Ik vond het best een forse hint hoor... Maargoed dan maar een blik naar rechts voor jullie:quote:Op zondag 19 juni 2011 12:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en dan is de volgende hint dat de bomen ontbreken?
Ja juistquote:Op zondag 19 juni 2011 16:57 schreef bork het volgende:
Ik weet het niet of deze al geweest is, maar is http://nl.wikipedia.org/wiki/Cenakelkerk_(Heilig_Landstichting)
Geen idee ...quote:Op zondag 19 juni 2011 17:12 schreef bork het volgende:
1. Marknesse
2. Bolsward
3. Smilde
4. Apeldoorn
5.Twist
6. Dronten
7. Ede
8. Hardenberg
9. Sleen
10. Steenwijk
11. Vorden
12. Aardenburg
13.?
Wie?
Ik kan wel weer dat rijtje googlen, ze allemaal op de kaart zetten en er een kwartier naar staren, maar ik denk niet dat het mij gaat helpenquote:Op zondag 19 juni 2011 17:12 schreef bork het volgende:
1. Marknesse
2. Bolsward
3. Smilde
4. Apeldoorn
5.Twist
6. Dronten
7. Ede
8. Hardenberg
9. Sleen
10. Steenwijk
11. Vorden
12. Aardenburg
13.?
Wie?
quote:
Voor mij is het niet genoeg in ieder geval...quote:Op zondag 19 juni 2011 20:34 schreef rubbereend het volgende:
met een beeld in het midden en daar zal wel de herkenbaarheid inzitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |