Dat lijkt me goedquote:
Ah dan leg ik het uit, wel de tekst gaat over de afbeelding op het Sluishuis, de overvloedige vissvangst komt uit een verhaal uit het Nieuwe Testament (verhaal van Lucas) en dat is hier in 1911 afgebeeld, vandaarquote:Op maandag 27 september 2010 21:52 schreef Habushun het volgende:
Ik snap alleen je hint van Lucas niet helemaal. Het beschrijft het tafereeltje met de boot, maar maakte dat ook het zoeken makkelijker? In dat geval snapte ik het niet helemaal
Nou succes met de nieuwe opdracht, ik we zijn benieuwdquote:
Ik vond het door gewoon naar Lucas vers nog wat te zoeken en daar kwam het plaatje gewoon als 1 van de eersten naar voren. ik was helaas 20 min te laat... lunchtime en zo denk ik zo, maar goedquote:Op maandag 27 september 2010 23:07 schreef bork het volgende:
[..]
Ah dan leg ik het uit, wel de tekst gaat over de afbeelding op het Sluishuis, de overvloedige vissvangst komt uit een verhaal uit het Nieuwe Testament (verhaal bvan Lucas) en dat is hier in 1911 afgebeeld, vandaar.
Wel goed gevonden zonder de hint te begrijpen
quote:
Was dat voor of na de hint?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:56 schreef JDude het volgende:
Damn. Ik heb in Zuidhorn gekeken, maar aan de andere kant van het dorp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |