Ja klopt ook snelquote:
Het is wel even geleden JoJo maar toen was het wereldnieuws, staan o.a. filmpjes op youtube.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik dacht dat kinderdagverblijven alleen in het nieuws waren...
Inderdaadquote:
quote:
lichtval van de google foto, en de lange brug in een uiterwaard, dan weet je waar het ongeveer kan zijn, grote uiterwaarden heb je alleen bij grote rivieren, en dan speur je een paar plekjes af en voila.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:04 schreef Krankjorum het volgende:
Ik wil wel een andere doen, als dit te lastig is. Alleen dan vraag ik me wel af hoe jullie bij een afbeelding als deze hieronder wel op de goede locatie komen... (gepost op pagina 3).
http://forum.fok.nl/templ(...)ep1976/Image2-39.jpg
dat dusquote:Op zondag 5 juni 2011 20:04 schreef Krankjorum het volgende:
Ik wil wel een andere doen, als dit te lastig is. Alleen dan vraag ik me wel af hoe jullie bij een afbeelding als deze hieronder wel op de goede locatie komen... (gepost op pagina 3).
http://forum.fok.nl/templ(...)ep1976/Image2-39.jpg
bij deze zijn er voor mij 3 grote hints..quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:49 schreef bork het volgende:
[..]
lichtval van de google foto, en de lange brug in een uiterwaard, dan weet je waar het ongeveer kan zijn, grote uiterwaarden heb je alleen bij grote rivieren, en dan speur je een paar plekjes af en voila.
Dank voor deze uitleg.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:09 schreef tdrone het volgende:
een tip van mij dan (ook al ben ik lang niet zo goed als sommigen)
[..]
bij deze zijn er voor mij 3 grote hints..
1. de hema (eerst zocht ik op de hemasite of er een hema aan een straat met "gracht"erin lag
2. de figuren van schaatsers die over de gracht hangen
3. de toren (ik heb op toren stadhuis gezocht en hem uiteindelijk gevonden)
bij de huidige heb ik trouwens geen enkel idee
Mogen jullie raden hoe ik het heb gevondenquote:Op maandag 6 juni 2011 00:27 schreef bork het volgende:
Foto 2 is Bastion, Kattenbroek, Amersfoort
foto 1.
Zadelmakerstraat Hoogland
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:31 schreef Habushun het volgende:
ik gok via de vlag, ik had ook net uitgepuzzeld dat het de vlag van Amersfoort is
Was net naar voetbalvelden in Amersfoort aan het zoeken toen jij de oplossing al had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |