wehehe we hebben een abonnement op het ontreeksen van topicsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:19 schreef Roellie80 het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)ial&client=firefox-a
Fitness is de nieuwe aspirine.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:01 schreef freecell het volgende:
Bijna Sarabi
Ik ben weer thuis
En ik moet verplicht gaan fitnessen3x per week... Blah.
Fysiotherapeuten doen dat en dan krijg je het vergoed.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:08 schreef freecell het volgende:
Jablabla, hoe wil ik 3x er week intensief gaan trainen van minder dan bijstandsniveau, wel onder goede begeleiding en met twee kinderen??
Serieus, ik zie het niet....
Heeft je zorgverzekering geen optie? Sommige verzekeraars bieden dit ook aan in het kader van 'gezonder worden'. Je zou het allicht na kunnen vragen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:08 schreef freecell het volgende:
Jablabla, hoe wil ik 3x er week intensief gaan trainen van minder dan bijstandsniveau, wel onder goede begeleiding en met twee kinderen??
Serieus, ik zie het niet....
Afhankelijk van je pakket wordt maar een aantal maal een fysiotherapeut vergoed.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Fysiotherapeuten doen dat en dan krijg je het vergoed.
Niet als je een chronische indicatie hebt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Afhankelijk van je pakket wordt maar een aantal maal een fysiotherapeut vergoed.
Volgens mij gaat het juist om fitness, omdat je dan alle spieren traint. Anders had die arts toch wel hardlopen gezegd?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heeft je zorgverzekering geen optie? Sommige verzekeraars bieden dit ook aan in het kader van 'gezonder worden'. Je zou het allicht na kunnen vragen.
En verder zou je het ook anders kunnen doen natuurlijk. Als fitness gewoon niet lukt om wat voor reden dan ook, dan zou je bijv. toch ook 3x per week kunnen gaan hardlopen?. Dat is een stuk goedkoper en het helpt je vast een stuk de goede richting op. Of gaat het puur om krachttraining?
En fitness en hardlopen zijn inderdaad twee totaal verschillende soorten inspanning!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:15 schreef krakkemieke het volgende:
Volgens mij gaat het juist om fitness, omdat je dan alle spieren traint. Anders had die arts toch wel hardlopen gezegd?
Dat snap ik ook nog welquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En fitness en hardlopen zijn inderdaad twee totaal verschillende soorten inspanning!
Ik zou een fysiotherapeut bellen. Die weten ook wat er vergoed wordt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:21 schreef freecell het volgende:
En ze raadde dus een goede sportschool aan met apparaten en wat kennis van hypermobiliteit. Dus specifiek geen fitforfree oid
Kun je het deels vergoed krijgen van je verzekering denk je?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:21 schreef freecell het volgende:
En ze raadde dus een goede sportschool aan met apparaten en wat kennis van hypermobiliteit. Dus specifiek geen fitforfree oid
Had ze ook concrete suggesties voor sportscholen in de buurt die daaraan voldoen? Vind ik altijd wel grappig, mensen die zeggen dat je ergens naar toe moet gaan maar verder niet specifiek aangeven wat zou kunnen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:21 schreef freecell het volgende:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:15 schreef Isabeau het volgende:
FFT, freecell noemde de alphacursus om het Christelijk geloof beter te leren kennen en begrijpen en ik heb daar een paar jaar geleden zelf aan meegedaan en vind het een echte aanrader als je er belangstellign voor hebt
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:24 schreef Stereotomy het volgende:
Vanochtend 8:00 naar de oefentherapeut geweest, met m'n buik over zo'n skippybal swiss ball gerold en nu heb ik spierpijn
6 sessies gehad, 4 te gaanGaan we redden hier!
ik heb twee kinderenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kun je het deels vergoed krijgen van je verzekering denk je?
De sportschool waar ik nu zit bied meerdere pakketten aan. Als je bijv. alleen 's morgens zou kunnen scheelt het ruim 25 euro p/maand qua abonnements kosten. Misschien zijn er ook zulke dingen bij jou in de buurt?
daarom is het ook een wonderquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:28 schreef Stereotomy het volgende:
En ik blijf erbij: lopen over water, okee
Lopen over water met windkracht 10: niet mogelijk
Maar... maar... hoe moet je op golven van 5 meter hoog evenwicht bewaren?quote:
Nee, snap ik maar was maar om je een idee te geven. Je hebt bijv. ook alleen een avond abonnement ofzo. Dat soort variatiesquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:31 schreef freecell het volgende:
[..]
ik heb twee kinderendie kan ik niet drie ochtenden in de week in het niets laten oplossen
ik ga idd maar even een fysio of mijn verzekering bellen...
Ik weet het, ik ben gewoon even aan het mopperenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, snap ik maar was maar om je een idee te geven. Je hebt bijv. ook alleen een avond abonnement ofzo. Dat soort variaties.
Dit valt nog meequote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ben gewoon even aan het mopperen
En ik kan het ook niet naast me neer leggen van 'later alsik groot ben' want ik moet over drie maanden terugquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:55 schreef freecell het volgende:
En ik kan het ook niet naast me neer leggen van 'later alsik groot ben' want ik moet over drie maanden terug
Ow, en ze dacht dat ik misschien een gebroken pink hebEven 2 weken tapen en dan terugkomen
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:59 schreef freecell het volgende:
op 1 april uit de kom getrokken met het omkeren van een stoel
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:59 schreef freecell het volgende:
op 1 april uit de kom getrokken met het omkeren van een stoel
je kan genoeg dvd's downloaden met oefeningen idd voor thuis.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Onze sportschool heeft 1x per week een creche-service.. maar dan zit je nog met de financiën natuurlijk.. Maar goed, er zijn wellicht opties te vinden. (al is het maar 1x in de week..)
Ik denk dat de kans op blessures in mijn geval dan véél hoger is dan de kans op verbeteringquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:42 schreef FutureFairytale het volgende:
FC; muziek hard zetten thuis en swingenmijn favo bezigheid thuis
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je kan genoeg dvd's downloaden met oefeningen idd voor thuis.
lekker voor de tv terwijl je ook oog op de kinderen kan houden, lijkt me best te doen
Ja, klote.. dat zal ook wel idd.. Anders zoek je een sponsor!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:45 schreef freecell het volgende:
Ja, dat sowieso
Er zit hier een fantastische sportschool mét crèche in de stad, maar die is dan weer vrij onbetaalbaar
Nee. Er is vaak een fonds voor dingen als cultuur en sport, maar daar betaal je geen sportschool van. Je zou het kunnen proberen via Bijzondere Bijstand, als de verzekering niet vergoedt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het is iig beter dan niets lijkt me
Hebben gemeenten niet soms potjes voor dit soort dingen??![]()
Niet hier in Velsen iig en al die dingen als de jeugdsportpas etc vliegen er weer uit vanwege de bezuinigingen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het is iig beter dan niets lijkt me
Hebben gemeenten niet soms potjes voor dit soort dingen??![]()
Fietbek gevraagd?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:41 schreef FutureFairytale het volgende:
gebeld; had ik t maar niet gevraagd,nu ben ik pissig
Zo heb ik het ook gedaan. Matje bij de Hemaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:55 schreef DarkElf het volgende:
misschien een stomme vraag maar waarom zou de gemeente hiervoor moeten betalen?
matje voor pilates kost een tientje, downloaden doe je vast al en zo niet, kun je in de bieb vast wel een boek erover vinden, en een trainingsbroek heb je ook wel. en dan ben je good to go..
matje bij de decathlon, elastiek ook, bij elkaar nog geen 20 euro.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo heb ik het ook gedaan. Matje bij de Hema
allebei verkouden?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:02 schreef FutureFairytale het volgende:
leuk, baas en boekhoudcollega beiden snotverkouden. En ik zit ertussen!
Jammer!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:21 schreef Sarabi het volgende:
Heb de stageplaats niet gekregen![]()
Ben bang dat ik dit jaar een paar verkeerde vakken heb gekozen waardoor ik nu niet makkelijk maar de richting op kan waarin ik graag verder zou willen
Ja, maar heb wel alweer 4 nieuwe sollicitaties de deur uit gedaanquote:
Heb je de KLM gebeld en wat zeiden ze?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:41 schreef FutureFairytale het volgende:
je bent goed bezig ondanks je afwijzingenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, maar heb wel alweer 4 nieuwe sollicitaties de deur uit gedaan
En heb nog 2 waarop ik kan reageren maar dat moet iets uitgebreider
Vind het gewoon ontzettend jammer dat ik dit jaar voor een nieuwe richting binnen een oude richting heb gekozen
Waardoor ik nu dus blijkbaar moeilijker aan en stageplaats kom (als je niet precies hetzelfde wilt gaan doen als dit jaar en ik wil graag iets zoveel mogelijk verschillende dingen proberen)
Wat zeiden ze?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:41 schreef FutureFairytale het volgende:
algemeen dat ik niet in t plaatje paste, toen werd ik pissig en vertelde ze meer maar bleef heel algemeen, voorbeelden mocht ze niet noemen en rapportje met de dingen die ze zei mocht ze ook niet doormailen zodat ik t rustig na kan kijken. Heb vertelt dat ik t niet goed vond na de moeite die iemand steekt in n solli om zo afgescheept te worden.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je de KLM gebeld en wat zeiden ze?
Jij ookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je bent goed bezig ondanks je afwijzingenwel rot Sarabi
wat dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:41 schreef FutureFairytale het volgende:
begrijp je helemaal. Maar lekker jezelf er snel overheen gezetquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jij ook![]()
Ik moest even janken maar ben nu wel weer lekker enthousiast over de sollicitaties die ik nu gestuurd heb
Was dat iemand van de KLM zelf of van het bureau wat daar in bemiddelde?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:07 schreef FutureFairytale het volgende:
algemeen dat ik niet in t plaatje paste, toen werd ik pissig en vertelde ze meer maar bleef heel algemeen, voorbeelden mocht ze niet noemen en rapportje met de dingen die ze zei mocht ze ook niet doormailen zodat ik t rustig na kan kijken. Heb vertelt dat ik t niet goed vond na de moeite die iemand steekt in n solli om zo afgescheept te worden.
KLM maar niet iemand die mij heeft gesproken. Zij krijgt rapporten door en belt danquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Was dat iemand van de KLM zelf of van het bureau wat daar in bemiddelde?
Als het niet de KLM zelf was zou je die nog even kunnen bellen?
Knap lullig dan dat ze dat rapport niet even doorstuurt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:14 schreef FutureFairytale het volgende:
KLM maar niet iemand die mij heeft gesproken. Zij krijgt rapporten door en belt dan
Heb je juridisch geen recht op zoiets? Ik bedoel, zelfs een crimineel mag alle rapporten over zichzelf doorlezen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:15 schreef golfer het volgende:
Knap lullig dan dat ze dat rapport niet even doorstuurt.
Ja en als het toch algemene dingen zijn.....quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Knap lullig dan dat ze dat rapport niet even doorstuurt.
Waarom zou je dat recht hebben als sollicitant?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:17 schreef Isabeau het volgende:
Heb je juridisch geen recht op zoiets? Ik bedoel, zelfs een crimineel mag alle rapporten over zichzelf doorlezen.
Officieel niet nee. Mara het is wel zo netjes om zo'n rapport even door te sturen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:17 schreef Isabeau het volgende:
Heb je juridisch geen recht op zoiets? Ik bedoel, zelfs een crimineel mag alle rapporten over zichzelf doorlezen.
Comfort foodquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:36 schreef Sarabi het volgende:
en toen kreeg ik te horen dat ik weer alleen mag eten vanavond
Wat zal ik nu weer eens eten....
Ziet er niet heel lekker uit...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mac & Cheese & cut up hotdogs![]()
ik had een slecht gevoel. Vrouw vandaag zei dat ze dachten dat ik niet de service kon geven dat ze willen van n stewardess. Maar doorvragen daarop; ho maar. Ik wilde eigenlijk zeggen dat ze die service zelf ook niet aan sollicitantes verlenen, jammer dat ik dat heb ingesliktquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:49 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een rotmanier FF van de KLM, hier schiet je dus idd weinig mee op.
Ook al had de recruiter een 'slecht gevoel', dat moet toch ergens in te kwantificeren zijn...
Bah een bak vetquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:04 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Mac & Cheese & cut up hotdogs![]()
2 porties hotwings van KFC!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:36 schreef Sarabi het volgende:
en toen kreeg ik te horen dat ik weer alleen mag eten vanavond
Wat zal ik nu weer eens eten....
Ja, daar heb je gelijk in dat het helemaal niet netjes is.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik had een slecht gevoel. Vrouw vandaag zei dat ze dachten dat ik niet de service kon geven dat ze willen van n stewardess. Maar doorvragen daarop; ho maar. Ik wilde eigenlijk zeggen dat ze die service zelf ook niet aan sollicitantes verlenen, jammer dat ik dat heb ingeslikt
zou best kunnen maar dan mogen ze dat ook zeggenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in dat het helemaal niet netjes is.
Niet dat het wat uitmaakt voor jou, maar in hospitality branches (hotelschool e.d.) is het aannemen van mensen heel erg subjectief, gebaseerd op het 'gevoel' van de recruiter. Heeft een recruiter toevallig een slecht gevoel bij je, dan kun je idd zo afgewezen worden... maar nogmaals, jij schiet er geen fluit mee op zo.
yeaah! Alleen eet ik al een tijdje thuis op dinsdag. Maybe na dansles vnv een portie halen want is laatste keer dansles in Wateringenquote:
Steerke?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:22 schreef Memento-Mori het volgende:
5-gangen diner voor ¤ 55 bij Toine Hermsennu nog iemand vinden die mee wil
Pfff, duur zegquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:22 schreef Memento-Mori het volgende:
Big Tasty/Chicken Salsa menu met frambozen milkshakequote:
kibbelingquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, ik heb kibbeling gegeten als lunch dus ik zit al aan mijn vet-tax
Als je zoiets zegt dan denk ik 'ze ziet er niet Hollandsche Deerne blondhaarblauweogen' genoeg uit voor de KLMquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:20 schreef FutureFairytale het volgende:
zou best kunnen maar dan mogen ze dat ook zeggendat beginnen met 'je past niet helemaal in plaatje denken we', wie accepteert dat nou die een afspraak maakt voor de reden van afwijzing
Ja zoiets zal het zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je zoiets zegt dan denk ik 'ze ziet er niet Hollandsche Deerne blondhaarblauweogen' genoeg uit voor de KLMWant op Schiphol valt me wel altijd op dat met name de KLM een beetje dezelfde types in dienst heeft en bij andere luchtvaartmaatschappijen is er een veel gemeleerder gezelschap. Maar dat mogen ze op grond van discriminatieregels ed vast niet zeggen
Preciesquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:29 schreef FutureFairytale het volgende:
maar Toine Hermsen's kip haalt t nooit bij hotwings natuurlijk
Roos was wel best goed, maar niet echt geweldig.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:25 schreef FutureFairytale het volgende:
kibbelinghoe was het bij Roos btw?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:28 schreef Isabeau het volgende:
Als je zoiets zegt dan denk ik 'ze ziet er niet Hollandsche Deerne blondhaarblauweogen' genoeg uit voor de KLMWant op Schiphol valt me wel altijd op dat met name de KLM een beetje dezelfde types in dienst heeft en bij andere luchtvaartmaatschappijen is er een veel gemeleerder gezelschap. Maar dat mogen ze op grond van discriminatieregels ed vast niet zeggen
mn geadopteerde zus werkt ook voor KLM en wat collegadinnen zijn ook getint. Misschien hadden ze al teveel spleetogenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
vast een pizzeria, Turk/Egyptenaar of patatboer in de buurt toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Er zit hier niets dichtbij genoeg om te laten bezorgenerg he
ow, dan is het niet dat je haar te donker is dusquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:38 schreef FutureFairytale het volgende:
mn geadopteerde zus werkt ook voor KLM en wat collegadinnen zijn ook getint. Misschien hadden ze al teveel spleetogen
Sarabi moet nog met vuurstenen vuur maken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vast een pizzeria, Turk/Egyptenaar of patatboer in de buurt toch?
ok ja tis ook niet alleen een restaurant, ws gewoon een tent voor ff een hap als je er toch bent ofzo...jammer van jullie lammetjequote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Roos was wel best goed, maar niet echt geweldig.
Lein had een rundercarpaccio vooraf en ik een uiensoep, dat was goed.
Hoofdgerecht hadden we beide Lamsvlees met honing-tijmsaus. De saus viel een beetje tegen, te weinig honing & tijm vonden wij. Lein had verder nog een toetjesparade en ik een espresso en een cognac. Toch wel goed gegeten hoor, het is ook een heerlijke plek om te zitten zo naast de rozentuin.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:22 schreef Memento-Mori het volgende:
nee KLM staat juist bekend om de vele culturen aan boord. De rest brengen alleen vakantiegangers naar hun bestemmingen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ow, dan is het niet dat je haar te donker is dus
Ja? Ik dacht dat KLM bekend stond om de vele gerimpelde stewardessen omdat ze niet discrimineren op leeftijd zoals veel andere maatschappijenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee KLM staat juist bekend om de vele culturen aan boord. De rest brengen alleen vakantiegangers naar hun bestemmingen.
tis nog erger dan bij ons! Wij hebben gewoon 2 snackbars hequote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Sarabi moet nog met vuurstenen vuur maken.
Ik heb nog honing-tijm mosterd van de Librije!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Roos was wel best goed, maar niet echt geweldig.
Lein had een rundercarpaccio vooraf en ik een uiensoep, dat was goed.
Hoofdgerecht hadden we beide Lamsvlees met honing-tijmsaus. De saus viel een beetje tegen, te weinig honing & tijm vonden wij. Lein had verder nog een toetjesparade en ik een espresso en een cognac. Toch wel goed gegeten hoor, het is ook een heerlijke plek om te zitten zo naast de rozentuin.
Ik dacht om de chagrijnige truttenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja? Ik dacht dat KLM bekend stond om de vele gerimpelde stewardessen omdat ze niet discrimineren op leeftijd zoals veel andere maatschappijen![]()
![]()
vrouw - jeugdige schoonheid = verlies aan leverage = chagrijnige truttenquote:
Een salade met bettine blanc vanonder de grill?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:44 schreef Den_Haag het volgende:
Ik heb nog honing-tijm mosterd van de Librije!
nu eens bedenken wat ik daarmee ga maken.
Ze maken het er deels zelf naar door hun haar te kortwiekenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
vrouw - jeugdige schoonheid = verlies aan leverage = chagrijnige trutten
http://www.google.nl/search?q=pittig+kapselquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze maken het er deels zelf naar door hun haar te kortwieken.
Hmmm, kanquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Een salade met bettine blanc vanonder de grill?
nee veel jonge vrouwen. Continental in Amerika daarentegen..daar geldt volgens mij alleen de eis dat je nog kunt lopen. Heb overigens wel gelachen met die oude vrouwenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja? Ik dacht dat KLM bekend stond om de vele gerimpelde stewardessen omdat ze niet discrimineren op leeftijd zoals veel andere maatschappijen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?q=pittig+kapsel
Oh, dan heb ik denk ik nooit veel geluk als ik kijk in de richting van KLM stewardessen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee veel jonge vrouwen. Continental in Amerika daarentegen..daar geldt volgens mij alleen de eis dat je nog kunt lopen. Heb overigens wel gelachen met die oude vrouwen
is vaak gewoon opgestoken. Lang en los mag nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze maken het er deels zelf naar door hun haar te kortwieken.
misschien dragen ze wel hotpants onder hun rokquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik denk ik nooit veel geluk als ik kijk in de richting van KLM stewardessen.
Huidkleurige panty's ook
/mopperpost
Of nog beter, helemaal niksquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
misschien dragen ze wel hotpants onder hun rok
we zijn wel wat van je gewendquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:58 schreef Stereotomy het volgende:
Grote mond heb ik weer als internetheld vanmiddag
ga je samen met Steer naar KFCquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niemand kan of wil ( "te duur") of te ver idd
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ga je samen met Steer naar KFC
Nouja, ze hebben er al panty's onder natuurlijk.quote:
Die workshop hebben we al geda-haan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ga je samen met Steer naar KFC
Jarretelsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:03 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, ze hebben er al panty's onder natuurlijk.
Tenzij het panty's zonder kruis zijn.![]()
![]()
We kennen elkaar van een etentje in El Niño, Utrecht. Tapas workshop.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Serieus steer de eerst volgende keer dat iemand vraagt wij elkaar van kennen vertel ik de waarheid, stomme workshop gedoe
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Serieus steer de eerst volgende keer dat iemand vraagt wij elkaar van kennen vertel ik de waarheid, stomme workshop gedoe
sorryquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en klaar!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Borisz opletten! Murray is er bijna!
Murray kan me niet veel schelenquote:
ik juich ook voor Clijstersquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Murray kan me niet veel schelen. Al zijn de Engelsen zo wanhopig dat ze zelfs voor een Schot gaan klappen op Wimbledon
.
ja Henin is er weer gestopt vanwege haar elleboog. Die bleef te veel opspelen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik juich ook voor Clijsterswas Henin trouwens helemaal gestopt?
ok wat zonde. Ze was een tijd beter dan Clijsters.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:20 schreef borisz het volgende:
[..]
ja Henin is er weer gestopt vanwege haar elleboog. Die bleef te veel opspelen.
wat schaft de pot? kan dat niet zien op de site.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
We hebben een kandidaatquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:31 schreef z80 het volgende:
wat schaft de pot? kan dat niet zien op de site.
en wanneer wil je gaan? aankomend weekend kan ik niet. daarna tijd zat.
Ze heeft altijd ontkend al is ze er wel op betrapt en heeft ze een schorsing gehad.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:28 schreef Stereotomy het volgende:
FF en Borisz, denken jullie dat Martina Hingis cocaine heeft gebruikt?
Ik was vroeger flieft op Martina Hingis![]()
![]()
Ik ben sinds 2 dagen gestopt met snuiven en slikken en op een paar niesjes na gaat het best redelijk. Ik probeer het gewoon even zo zonder al die rommel in mn lijf/hoofd te pompen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:38 schreef z80 het volgende:
compleet gaar van het niezen en loopneus. fijn weer dit, not.
en anti hooikoorts zooi werkt maar gedeeltelijk.
Gebruikte jij zoveel drugs dan B?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:48 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben sinds 2 dagen gestopt met snuiven en slikken en op een paar niesjes na gaat het best redelijk. Ik probeer het gewoon even zo zonder al die rommel in mn lijf/hoofd te pompen.
Even onder de douche zetten en de rest er af blazen of vegen met je vingers.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:59 schreef Sunnythesun het volgende:
peterselie plantje die het eindelijk een keer goed doet zit onder de bladluis... binnen
En dan is het weg denk je??quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Even onder de douche zetten en de rest er af blazen of vegen met je vingers.
Nou ik heb ook flink luis in mijn rozenstruiken, en dan vooral in je jonge topjes. als je dat een paar dagen volhoudt worden ze het wel zat.quote:
ok probeer ik dat.. heb ze net hoop ik allemaal uit de vensterbank geveegd...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou ik heb ook flink luis in mijn rozenstruiken, en dan vooral in je jonge topjes. als je dat een paar dagen volhoudt worden ze het wel zat.
Belemmert het het typen ook?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:03 schreef freecell het volgende:
Mijn ogen vallen ook uit mijn houd inderdaad! Hatsjie!
ik weet t niet, leek me een onschuldig vrolijk meisjequote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:28 schreef Stereotomy het volgende:
FF en Borisz, denken jullie dat Martina Hingis cocaine heeft gebruikt?
Ik was vroeger flieft op Martina Hingis![]()
![]()
Dat dacht ik van mijn ex ook maar man oh manquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik weet t niet, leek me een onschuldig vrolijk meisje
hihiquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:28 schreef krakkemieke het volgende:
Als het leven even tegenzit, is er altijd nog knoflookkaas!Zo lekker!
iddquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat dacht ik van mijn ex ook maar man oh man![]()
![]()
![]()
Het is een verrassing, want dinsdag is moederdag. Ik denk een plak gebakken kaas.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hihiwat eten jullie vnv? Ik heb geen idee, hoop geen rode kool
Nasi met heel veel groenten. Beetje gezond doenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat wel hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vast een pizzeria, Turk/Egyptenaar of patatboer in de buurt toch?
2 etages gestofzuigd en de keuken gedweild ook.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:44 schreef Bluezz het volgende:
Badkamer is schoon, wat een klus toch altijd.
Maar logees dwingen ons altijd de boel bij te houden dus het is voor een goed doel
Rijst met een salade en een gebakken kabeljauwhaasje.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Sjeetje. Nou ja dan hoeft de laatste verzorging ook niet meerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Goed. Het was 'zo'n dag' vandaag. Oudje onder m'n handen vlak voor het wassen op hemelvaart gegaan. Ik ga dus nu een uurtje fietsen en daarna kijken we weer verder.
och jeetje, ja dan moet je idd even 'luchten'..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Goed. Het was 'zo'n dag' vandaag. Oudje onder m'n handen vlak voor het wassen op hemelvaart gegaan. Ik ga dus nu een uurtje fietsen en daarna kijken we weer verder.
Zijn die kindjes nou zo vaak ziek of verbeeld ik me dat nouquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:07 schreef freecell het volgende:
nee....
Op de bank zitten met een ziek jochie en alleen een telefoon wel
ja!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goedzo, hadden ze je gemist vorige week?
Nouja dat moest dus nog wel maar omdat het spitsuur was (vrouwtje ging om 11 uur) duurde het tot half 2 tot ze verzorgd kon worden. Dus toen was het raak (jij snapt wel wat ik bedoel) dus we hadden er flink werk aan. Ik ga fietsen want eigenlijk gaat t helemaal niet zo.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:37 schreef Bluezz het volgende:
Sjeetje. Nou ja dan hoeft de laatste verzorging ook niet meer
Gaat het wel een beetje?
In het westen schijnt altijd de zonquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:41 schreef Sarabi het volgende:
Wat vervelend Lein! Ga maar even een lekker rondje fietsen (is het dan droog bij jullie trouwens?)
Moeder's kant van de familie had ook flink mot toen opa overleed in '89, herinner ik me nog als klein ventje. Wat een geregel en gesteggel als er iemand het loodje legt he?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:41 schreef Bluezz het volgende:
Bloes O.D.
oh ja tel.contact gehad met notaris over een paar dingen, en e.e.a. is niet helemaal goed overgekomen bij de broer en zus die met haar gesproken hebben. Ik treed niet in details uiteraard, maar het had allemaal niet zo heel heftig hoeven zijn.... blijft lullig dat moedertje spulletjes heeft weggegeven die ze voor anderen had beschreven in '97.
wat vervelend, understatement, zoiets zegquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:41 schreef Bluezz het volgende:
Bloes O.D.
oh ja tel.contact gehad met notaris over een paar dingen, en e.e.a. is niet helemaal goed overgekomen bij de broer en zus die met haar gesproken hebben. Ik treed niet in details uiteraard, maar het had allemaal niet zo heel heftig hoeven zijn.... blijft lullig dat moedertje spulletjes heeft weggegeven die ze voor anderen had beschreven in '97.
Die deed soms een Rita Verdonkje jaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:51 schreef Stereotomy het volgende:
Moeder's kant van de familie had ook flink mot toen opa overleed in '89, herinner ik me nog als klein ventje. Wat een geregel en gesteggel als er iemand het loodje legt he?
Niet zo handig van Bloezemoeder
Een neger geen Nederlandse nationaliteit geven omdat Marco van Basten daar om vroeg?quote:
waar is die?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:27 schreef Sarabi het volgende:
Zit de docu XXL te kijken
Ga zo toch nog maar een rondje rennen
Kant en klaar maaltijd uit de vriezer met kip, pasta, groene groente en pestosausquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:34 schreef FutureFairytale het volgende:
oja Sarabi; wat heb je nou gegeten?
Niet links, niet rechts en ook niet recht door zeequote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:10 schreef Stereotomy het volgende:
Een neger geen Nederlandse nationaliteit geven omdat Marco van Basten daar om vroeg?
Leander is niet vaak ziek,maar als hij ziek is is het ook goed mis, nu waterpokken sinds zondagquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zijn die kindjes nou zo vaak ziek of verbeeld ik me dat nouOf zijn ze nog niet over de waterpokkeltjes heen?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:43 schreef Bluezz het volgende:
Cupcakes worden nogmaals gemaakt door de echte chef hier in huis,
Er zit heel veel onverwerkt verdriet en frustratie bij vooral mijn oudste zus, als je nagaat dat het dateert van 25-30 jaar geleden en als ik kritische opmerking/vragen erover stel ze zich meteen onbegrepen voelt en mij beschuldigd van partijtrekkerij voor mijn andere broer is het geen miscommunicatie maar heeft ze professionele hulp nodig als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:34 schreef FutureFairytale het volgende:
envoor Bluezz. goed gekookt en huisgehouden
en achteraf blijken ruzies vaak uit de hand te lopen vanwege miscommunicatie..
Sorry, we hebben hier geen Hoogvliet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:17 schreef kaasplankje het volgende:
Ik spaar monsters van de Hoogvliet, het zijn kleine poppetjes
[ afbeelding ]
Stond een hele tijd geleden een interview met haar in het volkskrant magazine, geloof ik!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:18 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
http://online.wsj.com/art(...)059713528698754.html
Boekje besteld bij Amazon
Klopt, erg bekend boek.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Stond een hele tijd geleden een interview met haar in het volkskrant magazine, geloof ik!
Klopt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:38 schreef Jagärtrut het volgende:
Stond een hele tijd geleden een interview met haar in het volkskrant magazine, geloof ik!
Het water was defect?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:50 schreef Bluezz het volgende:
Wil je zwemmen (banen zwemmen want aquarobben is afgelopen) is wegens een technisch defect het zoveel meter bad dicht
Straks jarig ja,25
Oei, op naar de dertig dus.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:50 schreef Bluezz het volgende:
Wil je zwemmen (banen zwemmen want aquarobben is afgelopen) is wegens een technisch defect het zoveel meter bad dicht
Straks jarig ja,25
* Stereotomy Lein schouderklopje geeft want hij is slecht in knuffelsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Bluezz, ik ga het begin van je verjaardag niet halen dus van harte gefeliciteerd alvast en nog vele mooie jaren
Dankje lieve Lein, heeft het fietsen een beetje geholpen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Bluezz, ik ga het begin van je verjaardag niet halen dus van harte gefeliciteerd alvast en nog vele mooie jaren
wat kunnen mensen lang wrok voelen en t nooit eens normaal uitpraten zodat t uit de lucht is...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er zit heel veel onverwerkt verdriet en frustratie bij vooral mijn oudste zus, als je nagaat dat het dateert van 25-30 jaar geleden en als ik kritische opmerking/vragen erover stel ze zich meteen onbegrepen voelt en mij beschuldigd van partijtrekkerij voor mijn andere broer is het geen miscommunicatie maar heeft ze professionele hulp nodig als je het mij vraagt
Monskey'squote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:17 schreef kaasplankje het volgende:
Ik spaar monsters van de Hoogvliet, het zijn kleine poppetjes
[ afbeelding ]
is ongeveer vorige week een topic over geopendquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:50 schreef Stereotomy het volgende:
WAAR KUNNEN WE OP DIT GODSLASTERLIJK TIJDSTIP NOG ZO SNEL EEN TAART BESTELLEN?
Ja hoor, kom maar langs.quote:
Dinges?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:31 schreef Isabeau het volgende:
We komen overigens net terug van The Hangover II waar we plaatsen hadden naast....iemand die ik goed kenWe zijn maar ergens anders gaan zitten want we wilden met z'n tweeën naar de bios
heel graag maar heb morgenavond een verjaardag in Wateringen (moet nog n kado'tje pff)quote:
Welke dinges bedoel jij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |