wehehe we hebben een abonnement op het ontreeksen van topicsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:19 schreef Roellie80 het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)ial&client=firefox-a
Fitness is de nieuwe aspirine.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:01 schreef freecell het volgende:
Bijna Sarabi
Ik ben weer thuis
En ik moet verplicht gaan fitnessen3x per week... Blah.
Fysiotherapeuten doen dat en dan krijg je het vergoed.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:08 schreef freecell het volgende:
Jablabla, hoe wil ik 3x er week intensief gaan trainen van minder dan bijstandsniveau, wel onder goede begeleiding en met twee kinderen??
Serieus, ik zie het niet....
Heeft je zorgverzekering geen optie? Sommige verzekeraars bieden dit ook aan in het kader van 'gezonder worden'. Je zou het allicht na kunnen vragen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:08 schreef freecell het volgende:
Jablabla, hoe wil ik 3x er week intensief gaan trainen van minder dan bijstandsniveau, wel onder goede begeleiding en met twee kinderen??
Serieus, ik zie het niet....
Afhankelijk van je pakket wordt maar een aantal maal een fysiotherapeut vergoed.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Fysiotherapeuten doen dat en dan krijg je het vergoed.
Niet als je een chronische indicatie hebt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Afhankelijk van je pakket wordt maar een aantal maal een fysiotherapeut vergoed.
Volgens mij gaat het juist om fitness, omdat je dan alle spieren traint. Anders had die arts toch wel hardlopen gezegd?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heeft je zorgverzekering geen optie? Sommige verzekeraars bieden dit ook aan in het kader van 'gezonder worden'. Je zou het allicht na kunnen vragen.
En verder zou je het ook anders kunnen doen natuurlijk. Als fitness gewoon niet lukt om wat voor reden dan ook, dan zou je bijv. toch ook 3x per week kunnen gaan hardlopen?. Dat is een stuk goedkoper en het helpt je vast een stuk de goede richting op. Of gaat het puur om krachttraining?
En fitness en hardlopen zijn inderdaad twee totaal verschillende soorten inspanning!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:15 schreef krakkemieke het volgende:
Volgens mij gaat het juist om fitness, omdat je dan alle spieren traint. Anders had die arts toch wel hardlopen gezegd?
Dat snap ik ook nog welquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En fitness en hardlopen zijn inderdaad twee totaal verschillende soorten inspanning!
Ik zou een fysiotherapeut bellen. Die weten ook wat er vergoed wordt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:21 schreef freecell het volgende:
En ze raadde dus een goede sportschool aan met apparaten en wat kennis van hypermobiliteit. Dus specifiek geen fitforfree oid
Kun je het deels vergoed krijgen van je verzekering denk je?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:21 schreef freecell het volgende:
En ze raadde dus een goede sportschool aan met apparaten en wat kennis van hypermobiliteit. Dus specifiek geen fitforfree oid
Had ze ook concrete suggesties voor sportscholen in de buurt die daaraan voldoen? Vind ik altijd wel grappig, mensen die zeggen dat je ergens naar toe moet gaan maar verder niet specifiek aangeven wat zou kunnen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:21 schreef freecell het volgende:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:15 schreef Isabeau het volgende:
FFT, freecell noemde de alphacursus om het Christelijk geloof beter te leren kennen en begrijpen en ik heb daar een paar jaar geleden zelf aan meegedaan en vind het een echte aanrader als je er belangstellign voor hebt
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:24 schreef Stereotomy het volgende:
Vanochtend 8:00 naar de oefentherapeut geweest, met m'n buik over zo'n skippybal swiss ball gerold en nu heb ik spierpijn
6 sessies gehad, 4 te gaanGaan we redden hier!
ik heb twee kinderenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kun je het deels vergoed krijgen van je verzekering denk je?
De sportschool waar ik nu zit bied meerdere pakketten aan. Als je bijv. alleen 's morgens zou kunnen scheelt het ruim 25 euro p/maand qua abonnements kosten. Misschien zijn er ook zulke dingen bij jou in de buurt?
daarom is het ook een wonderquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:28 schreef Stereotomy het volgende:
En ik blijf erbij: lopen over water, okee
Lopen over water met windkracht 10: niet mogelijk
Maar... maar... hoe moet je op golven van 5 meter hoog evenwicht bewaren?quote:
Nee, snap ik maar was maar om je een idee te geven. Je hebt bijv. ook alleen een avond abonnement ofzo. Dat soort variatiesquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:31 schreef freecell het volgende:
[..]
ik heb twee kinderendie kan ik niet drie ochtenden in de week in het niets laten oplossen
ik ga idd maar even een fysio of mijn verzekering bellen...
Ik weet het, ik ben gewoon even aan het mopperenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, snap ik maar was maar om je een idee te geven. Je hebt bijv. ook alleen een avond abonnement ofzo. Dat soort variaties.
Dit valt nog meequote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ben gewoon even aan het mopperen
En ik kan het ook niet naast me neer leggen van 'later alsik groot ben' want ik moet over drie maanden terugquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:55 schreef freecell het volgende:
En ik kan het ook niet naast me neer leggen van 'later alsik groot ben' want ik moet over drie maanden terug
Ow, en ze dacht dat ik misschien een gebroken pink hebEven 2 weken tapen en dan terugkomen
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:59 schreef freecell het volgende:
op 1 april uit de kom getrokken met het omkeren van een stoel
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:59 schreef freecell het volgende:
op 1 april uit de kom getrokken met het omkeren van een stoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |