Sorry, we hebben hier geen Hoogvliet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:17 schreef kaasplankje het volgende:
Ik spaar monsters van de Hoogvliet, het zijn kleine poppetjes
[ afbeelding ]
Stond een hele tijd geleden een interview met haar in het volkskrant magazine, geloof ik!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:18 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
http://online.wsj.com/art(...)059713528698754.html
Boekje besteld bij Amazon
Klopt, erg bekend boek.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Stond een hele tijd geleden een interview met haar in het volkskrant magazine, geloof ik!
Klopt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:38 schreef Jagärtrut het volgende:
Stond een hele tijd geleden een interview met haar in het volkskrant magazine, geloof ik!
Het water was defect?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:50 schreef Bluezz het volgende:
Wil je zwemmen (banen zwemmen want aquarobben is afgelopen) is wegens een technisch defect het zoveel meter bad dicht
Straks jarig ja,25
Oei, op naar de dertig dus.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:50 schreef Bluezz het volgende:
Wil je zwemmen (banen zwemmen want aquarobben is afgelopen) is wegens een technisch defect het zoveel meter bad dicht
Straks jarig ja,25
* Stereotomy Lein schouderklopje geeft want hij is slecht in knuffelsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Bluezz, ik ga het begin van je verjaardag niet halen dus van harte gefeliciteerd alvast en nog vele mooie jaren
Dankje lieve Lein, heeft het fietsen een beetje geholpen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Bluezz, ik ga het begin van je verjaardag niet halen dus van harte gefeliciteerd alvast en nog vele mooie jaren
wat kunnen mensen lang wrok voelen en t nooit eens normaal uitpraten zodat t uit de lucht is...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er zit heel veel onverwerkt verdriet en frustratie bij vooral mijn oudste zus, als je nagaat dat het dateert van 25-30 jaar geleden en als ik kritische opmerking/vragen erover stel ze zich meteen onbegrepen voelt en mij beschuldigd van partijtrekkerij voor mijn andere broer is het geen miscommunicatie maar heeft ze professionele hulp nodig als je het mij vraagt
Monskey'squote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:17 schreef kaasplankje het volgende:
Ik spaar monsters van de Hoogvliet, het zijn kleine poppetjes
[ afbeelding ]
is ongeveer vorige week een topic over geopendquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:50 schreef Stereotomy het volgende:
WAAR KUNNEN WE OP DIT GODSLASTERLIJK TIJDSTIP NOG ZO SNEL EEN TAART BESTELLEN?
Ja hoor, kom maar langs.quote:
Dinges?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:31 schreef Isabeau het volgende:
We komen overigens net terug van The Hangover II waar we plaatsen hadden naast....iemand die ik goed kenWe zijn maar ergens anders gaan zitten want we wilden met z'n tweeën naar de bios
heel graag maar heb morgenavond een verjaardag in Wateringen (moet nog n kado'tje pff)quote:
Welke dinges bedoel jij?quote:
Die met d'r vermoorde broer dinges.quote:
wieeeee?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:31 schreef Isabeau het volgende:
We komen overigens net terug van The Hangover II waar we plaatsen hadden naast....iemand die ik goed kenWe zijn maar ergens anders gaan zitten want we wilden met z'n tweeën naar de bios
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |