ja!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goedzo, hadden ze je gemist vorige week?
Nouja dat moest dus nog wel maar omdat het spitsuur was (vrouwtje ging om 11 uur) duurde het tot half 2 tot ze verzorgd kon worden. Dus toen was het raak (jij snapt wel wat ik bedoel) dus we hadden er flink werk aan. Ik ga fietsen want eigenlijk gaat t helemaal niet zo.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:37 schreef Bluezz het volgende:
Sjeetje. Nou ja dan hoeft de laatste verzorging ook niet meer
Gaat het wel een beetje?
In het westen schijnt altijd de zonquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:41 schreef Sarabi het volgende:
Wat vervelend Lein! Ga maar even een lekker rondje fietsen (is het dan droog bij jullie trouwens?)
Moeder's kant van de familie had ook flink mot toen opa overleed in '89, herinner ik me nog als klein ventje. Wat een geregel en gesteggel als er iemand het loodje legt he?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:41 schreef Bluezz het volgende:
Bloes O.D.
oh ja tel.contact gehad met notaris over een paar dingen, en e.e.a. is niet helemaal goed overgekomen bij de broer en zus die met haar gesproken hebben. Ik treed niet in details uiteraard, maar het had allemaal niet zo heel heftig hoeven zijn.... blijft lullig dat moedertje spulletjes heeft weggegeven die ze voor anderen had beschreven in '97.
wat vervelend, understatement, zoiets zegquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:41 schreef Bluezz het volgende:
Bloes O.D.
oh ja tel.contact gehad met notaris over een paar dingen, en e.e.a. is niet helemaal goed overgekomen bij de broer en zus die met haar gesproken hebben. Ik treed niet in details uiteraard, maar het had allemaal niet zo heel heftig hoeven zijn.... blijft lullig dat moedertje spulletjes heeft weggegeven die ze voor anderen had beschreven in '97.
Die deed soms een Rita Verdonkje jaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:51 schreef Stereotomy het volgende:
Moeder's kant van de familie had ook flink mot toen opa overleed in '89, herinner ik me nog als klein ventje. Wat een geregel en gesteggel als er iemand het loodje legt he?
Niet zo handig van Bloezemoeder
Een neger geen Nederlandse nationaliteit geven omdat Marco van Basten daar om vroeg?quote:
waar is die?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:27 schreef Sarabi het volgende:
Zit de docu XXL te kijken
Ga zo toch nog maar een rondje rennen
Kant en klaar maaltijd uit de vriezer met kip, pasta, groene groente en pestosausquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:34 schreef FutureFairytale het volgende:
oja Sarabi; wat heb je nou gegeten?
Niet links, niet rechts en ook niet recht door zeequote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:10 schreef Stereotomy het volgende:
Een neger geen Nederlandse nationaliteit geven omdat Marco van Basten daar om vroeg?
Leander is niet vaak ziek,maar als hij ziek is is het ook goed mis, nu waterpokken sinds zondagquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zijn die kindjes nou zo vaak ziek of verbeeld ik me dat nouOf zijn ze nog niet over de waterpokkeltjes heen?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:43 schreef Bluezz het volgende:
Cupcakes worden nogmaals gemaakt door de echte chef hier in huis,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |