nee veel jonge vrouwen. Continental in Amerika daarentegen..daar geldt volgens mij alleen de eis dat je nog kunt lopen. Heb overigens wel gelachen met die oude vrouwenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja? Ik dacht dat KLM bekend stond om de vele gerimpelde stewardessen omdat ze niet discrimineren op leeftijd zoals veel andere maatschappijen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?q=pittig+kapsel
Oh, dan heb ik denk ik nooit veel geluk als ik kijk in de richting van KLM stewardessen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee veel jonge vrouwen. Continental in Amerika daarentegen..daar geldt volgens mij alleen de eis dat je nog kunt lopen. Heb overigens wel gelachen met die oude vrouwen
is vaak gewoon opgestoken. Lang en los mag nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze maken het er deels zelf naar door hun haar te kortwieken.
misschien dragen ze wel hotpants onder hun rokquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik denk ik nooit veel geluk als ik kijk in de richting van KLM stewardessen.
Huidkleurige panty's ook
/mopperpost
Of nog beter, helemaal niksquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
misschien dragen ze wel hotpants onder hun rok
we zijn wel wat van je gewendquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:58 schreef Stereotomy het volgende:
Grote mond heb ik weer als internetheld vanmiddag
ga je samen met Steer naar KFCquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niemand kan of wil ( "te duur") of te ver idd
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ga je samen met Steer naar KFC
Nouja, ze hebben er al panty's onder natuurlijk.quote:
Die workshop hebben we al geda-haan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ga je samen met Steer naar KFC
Jarretelsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:03 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, ze hebben er al panty's onder natuurlijk.
Tenzij het panty's zonder kruis zijn.![]()
![]()
We kennen elkaar van een etentje in El Niño, Utrecht. Tapas workshop.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Serieus steer de eerst volgende keer dat iemand vraagt wij elkaar van kennen vertel ik de waarheid, stomme workshop gedoe
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Serieus steer de eerst volgende keer dat iemand vraagt wij elkaar van kennen vertel ik de waarheid, stomme workshop gedoe
sorryquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niemand kan of wil ( "te duur") of te ver idd
en klaar!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Borisz opletten! Murray is er bijna!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |