nee veel jonge vrouwen. Continental in Amerika daarentegen..daar geldt volgens mij alleen de eis dat je nog kunt lopen. Heb overigens wel gelachen met die oude vrouwenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja? Ik dacht dat KLM bekend stond om de vele gerimpelde stewardessen omdat ze niet discrimineren op leeftijd zoals veel andere maatschappijen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?q=pittig+kapsel
Oh, dan heb ik denk ik nooit veel geluk als ik kijk in de richting van KLM stewardessen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee veel jonge vrouwen. Continental in Amerika daarentegen..daar geldt volgens mij alleen de eis dat je nog kunt lopen. Heb overigens wel gelachen met die oude vrouwen
is vaak gewoon opgestoken. Lang en los mag nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze maken het er deels zelf naar door hun haar te kortwieken.
misschien dragen ze wel hotpants onder hun rokquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik denk ik nooit veel geluk als ik kijk in de richting van KLM stewardessen.
Huidkleurige panty's ook
/mopperpost
Of nog beter, helemaal niksquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
misschien dragen ze wel hotpants onder hun rok
we zijn wel wat van je gewendquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:58 schreef Stereotomy het volgende:
Grote mond heb ik weer als internetheld vanmiddag
ga je samen met Steer naar KFCquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niemand kan of wil ( "te duur") of te ver idd
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ga je samen met Steer naar KFC
Nouja, ze hebben er al panty's onder natuurlijk.quote:
Die workshop hebben we al geda-haan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ga je samen met Steer naar KFC
Jarretelsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:03 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, ze hebben er al panty's onder natuurlijk.
Tenzij het panty's zonder kruis zijn.![]()
![]()
We kennen elkaar van een etentje in El Niño, Utrecht. Tapas workshop.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Serieus steer de eerst volgende keer dat iemand vraagt wij elkaar van kennen vertel ik de waarheid, stomme workshop gedoe
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Serieus steer de eerst volgende keer dat iemand vraagt wij elkaar van kennen vertel ik de waarheid, stomme workshop gedoe
sorryquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en klaar!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Borisz opletten! Murray is er bijna!
Murray kan me niet veel schelenquote:
ik juich ook voor Clijstersquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Murray kan me niet veel schelen. Al zijn de Engelsen zo wanhopig dat ze zelfs voor een Schot gaan klappen op Wimbledon
.
ja Henin is er weer gestopt vanwege haar elleboog. Die bleef te veel opspelen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik juich ook voor Clijsterswas Henin trouwens helemaal gestopt?
ok wat zonde. Ze was een tijd beter dan Clijsters.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:20 schreef borisz het volgende:
[..]
ja Henin is er weer gestopt vanwege haar elleboog. Die bleef te veel opspelen.
wat schaft de pot? kan dat niet zien op de site.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
We hebben een kandidaatquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:31 schreef z80 het volgende:
wat schaft de pot? kan dat niet zien op de site.
en wanneer wil je gaan? aankomend weekend kan ik niet. daarna tijd zat.
Ze heeft altijd ontkend al is ze er wel op betrapt en heeft ze een schorsing gehad.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:28 schreef Stereotomy het volgende:
FF en Borisz, denken jullie dat Martina Hingis cocaine heeft gebruikt?
Ik was vroeger flieft op Martina Hingis![]()
![]()
Ik ben sinds 2 dagen gestopt met snuiven en slikken en op een paar niesjes na gaat het best redelijk. Ik probeer het gewoon even zo zonder al die rommel in mn lijf/hoofd te pompen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:38 schreef z80 het volgende:
compleet gaar van het niezen en loopneus. fijn weer dit, not.
en anti hooikoorts zooi werkt maar gedeeltelijk.
Gebruikte jij zoveel drugs dan B?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:48 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben sinds 2 dagen gestopt met snuiven en slikken en op een paar niesjes na gaat het best redelijk. Ik probeer het gewoon even zo zonder al die rommel in mn lijf/hoofd te pompen.
Even onder de douche zetten en de rest er af blazen of vegen met je vingers.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:59 schreef Sunnythesun het volgende:
peterselie plantje die het eindelijk een keer goed doet zit onder de bladluis... binnen
En dan is het weg denk je??quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Even onder de douche zetten en de rest er af blazen of vegen met je vingers.
Nou ik heb ook flink luis in mijn rozenstruiken, en dan vooral in je jonge topjes. als je dat een paar dagen volhoudt worden ze het wel zat.quote:
ok probeer ik dat.. heb ze net hoop ik allemaal uit de vensterbank geveegd...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou ik heb ook flink luis in mijn rozenstruiken, en dan vooral in je jonge topjes. als je dat een paar dagen volhoudt worden ze het wel zat.
Belemmert het het typen ook?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:03 schreef freecell het volgende:
Mijn ogen vallen ook uit mijn houd inderdaad! Hatsjie!
ik weet t niet, leek me een onschuldig vrolijk meisjequote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:28 schreef Stereotomy het volgende:
FF en Borisz, denken jullie dat Martina Hingis cocaine heeft gebruikt?
Ik was vroeger flieft op Martina Hingis![]()
![]()
Dat dacht ik van mijn ex ook maar man oh manquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik weet t niet, leek me een onschuldig vrolijk meisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |