Ziet er niet heel lekker uit...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mac & Cheese & cut up hotdogs![]()
ik had een slecht gevoel. Vrouw vandaag zei dat ze dachten dat ik niet de service kon geven dat ze willen van n stewardess. Maar doorvragen daarop; ho maar. Ik wilde eigenlijk zeggen dat ze die service zelf ook niet aan sollicitantes verlenen, jammer dat ik dat heb ingesliktquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:49 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een rotmanier FF van de KLM, hier schiet je dus idd weinig mee op.
Ook al had de recruiter een 'slecht gevoel', dat moet toch ergens in te kwantificeren zijn...
Bah een bak vetquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:04 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Mac & Cheese & cut up hotdogs![]()
2 porties hotwings van KFC!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:36 schreef Sarabi het volgende:
en toen kreeg ik te horen dat ik weer alleen mag eten vanavond
Wat zal ik nu weer eens eten....
Ja, daar heb je gelijk in dat het helemaal niet netjes is.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik had een slecht gevoel. Vrouw vandaag zei dat ze dachten dat ik niet de service kon geven dat ze willen van n stewardess. Maar doorvragen daarop; ho maar. Ik wilde eigenlijk zeggen dat ze die service zelf ook niet aan sollicitantes verlenen, jammer dat ik dat heb ingeslikt
zou best kunnen maar dan mogen ze dat ook zeggenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in dat het helemaal niet netjes is.
Niet dat het wat uitmaakt voor jou, maar in hospitality branches (hotelschool e.d.) is het aannemen van mensen heel erg subjectief, gebaseerd op het 'gevoel' van de recruiter. Heeft een recruiter toevallig een slecht gevoel bij je, dan kun je idd zo afgewezen worden... maar nogmaals, jij schiet er geen fluit mee op zo.
yeaah! Alleen eet ik al een tijdje thuis op dinsdag. Maybe na dansles vnv een portie halen want is laatste keer dansles in Wateringenquote:
Steerke?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:22 schreef Memento-Mori het volgende:
5-gangen diner voor ¤ 55 bij Toine Hermsennu nog iemand vinden die mee wil
Pfff, duur zegquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:22 schreef Memento-Mori het volgende:
5-gangen diner voor ¤ 55 bij Toine Hermsennu nog iemand vinden die mee wil
Big Tasty/Chicken Salsa menu met frambozen milkshakequote:
kibbelingquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, ik heb kibbeling gegeten als lunch dus ik zit al aan mijn vet-tax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |