alééquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:25 schreef WindowsFan het volgende:
Omg dit topic zuigt, en er heeft nog niet eens iemand gepost ...
Vieze fanboy.quote:
Nog zo een Linux freak. LINUX VOOR SERVERS, JAA??quote:
Kom je stoer doen met je gammel systeem.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:29 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Vieze fanboy.
[..]
Nog zo een Linux freak. LINUX VOOR SERVERS, JAA??
Jij dan met je Linux bakkie?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kom je stoer doen met je gammel systeem.
WindowsFanquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:29 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Vieze fanboy.
[..]
Nog zo een Linux freak. LINUX VOOR SERVERS, JAA??
Oh hi ben.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:30 schreef fyah het volgende:
Ik mis vast iets. Maar ik heet dus Ben en ik ben nét thuis. Ik open dit topic en de TT staarde me aan
Miraculeusquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:30 schreef fyah het volgende:
Ik mis vast iets. Maar ik heet dus Ben en ik ben nét thuis. Ik open dit topic en de TT staarde me aan
net onder weertquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waar woon jij nou ook al weer precies in belgie?
ik praat niet zoals de mensen hier. vraag maar aan n8nquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh aléé das we ldichtbij h''eé' (ik praat jouw taal).
Verder OP niet begrepen.quote:
Hoe ken hij dat nou weer wetenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:40 schreef fyah het volgende:
[..]
ik praat niet zoals de mensen hier. vraag maar aan n8n
Ah oké, dan is dat ook weer helder.quote:
quote:
Wat heb jij voor debielen in de klas zitten?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:51 schreef Crack_ het volgende:
Anders onderwerp snel.. dit is niks. Ik word om 1 uur even gesmst "ey kun jij nog even presentatie maken voor morgen" ehhhh, right
.
Sukkels, echt sukkels. Wordt alleen maar erger, ik denk omdat iedereen zomer wil ofzo.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat heb jij voor debielen in de klas zitten?
Ik ben blij dat ik even geen project heb, afgelopen project was al slopend genoegquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sukkels, echt sukkels. Wordt alleen maar erger, ik denk omdat iedereen zomer wil ofzo.
Dit gaat wel leuk worden, we moeten geen presentatie doen maar een mondelinge toets over het project. Maar die projectmensen weten niet zo veelquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik even geen project heb, afgelopen project was al slopend genoeg
Gewoon tussen de lessen door.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik maak m'n presentaties altijd op dezelfde ochtend
Omdat ik al 93838747848 projecten achter de rug heb.quote:
Meestal welquote:
Okee jij bent de persoon met ervaringquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik al 93838747848 projecten achter de rug heb.
Ik heb wel rust verdiend
Mensen die zich verslapen en gewoon de hele dag niet komen.![]()
Mensen die een stroomstoring thuis hebben en dus de hele dag niet komen![]()
Mensen die zeggen dat hun keel afsterft en dus niet komen![]()
Mensen die de bus hebben gemist, en dus te laat komen![]()
Mensen die in dezelfde stad wonen als waar de schoon zich bevindt en te laat komen, omdat ze tegenwind hebben![]()
![]()
![]()
Samenvatting: mensen
2 tegelijk?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:58 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nee, iedereen die 3de jaar doet bij ons
Oh ja dat is sowieso wel handig als je makkelijk praat.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Meestal welMaar ik praat heel makkelijk dus het enige wat ik nodig heb zijn wat sheets met wat achrgrond opvulling
hindo'squote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja dat is sowieso wel handig als je makkelijk praat.
En ook even een PP in elkaar draaien, met naast je een blehrende hindo die klaagt dat hij honger heeft en wil eten.
Ik ben allang blij dat ik de laatste 2 jaar al m'n project groepen zelf mocht samenstellen. Scheelt een hoop gedoe alquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja dat is sowieso wel handig als je makkelijk praat.
En ook even een PP in elkaar draaien, met naast je een blehrende hindo die klaagt dat hij honger heeft en wil eten.
Gnagnagnagna, echt wel iets voor jou hoor. Lekker extra werken extra stressen wie wil dat nou niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:01 schreef Devvie het volgende:
[..]
jup, 2projecten die 2blokken duren. en de 2blokken ervoor stage
Oh dat mogen wij ook maar is toch nog altijd een ramp, een keertje werden de groepen willekeurig samengesteld dat was wel een hele grote ramp ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik de laatste 2 jaar al m'n project groepen zelf mocht samenstellen. Scheelt een hoop gedoe al
Nouja we zitten met allemaal mensen die hetzelfde werken, hele periode lekker rustig aan doen, maar niet te beroerd om in de laatste 2 weken ff hard werken om alles recht te trekkenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh dat mogen wij ook maar is toch nog altijd een ramp, een keertje werden de groepen willekeurig samengesteld dat was wel een hele grote ramp ja.
Dit is btw nog niet alles, maar anders spam ik het hele topic volquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Okee jij bent de persoon met ervaring. Omdat keel afsterft leg even uit die vind ik wel interesting whihiih
Hebben jullie niet na je project METEEN tentamens?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nouja we zitten met allemaal mensen die hetzelfde werken, hele periode lekker rustig aan doen, maar niet te beroerd om in de laatste 2 weken ff hard werken om alles recht te trekken![]()
Maar van die samengestelde groepen is echt een ramp ja
Je mooeee....?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:01 schreef Devvie het volgende:
[..]
hindo'smoet je ze zo'n kutolifant geven
Onze klas bestaat maar uit vijf mensen nu, en daarvoor uit tien mensen, dus de keuze was reuze.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik de laatste 2 jaar al m'n project groepen zelf mocht samenstellen. Scheelt een hoop gedoe al
Hahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is btw nog niet alles, maar anders spam ik het hele topic vol![]()
Anyway...
Dat meisje was sowieso een gammel geval, want ze had een burn-out en liep bij de psychiater. Ik heb het heel even nagevraagd aan een vriendin van mij die als psych werkt en het kan dus helemaal niet wat zij heeft, want daarvoor moet je jaren en jaren gewerkt hebben en ze was 22 ofzo... Lijkt me stug dat die al een slopend carrière achter de rug heeft.
We moesten dat godvergeten project nog in elkaar flansen en zij zou ook komen. Krijgen we om 4.00 uur een mailtje met de mededeling dat ze ontstoken tandvlees had, wat in haar kaken getrokken was, door naar haar klieren in de keel.. (oftewel afsterving van de keel).
En nee ze kon echt niet komen.. gaat ze zich afmelden bij de docent, dat ze niet op het tentamen komt!!! Die zal ook wel hebben gedacht van: lekker boeiend kind, dan heb je een her.
Ja wel gelijk er achteraan ja, maar HBO he, daar hoef je niet voor te lerenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hebben jullie niet na je project METEEN tentamens?
Nou ja, je zou echt bijna denken dat ik het allemaal verzin.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahahahahahahahaha. Hahahaha wat een verhaal wat een verhaal.
Oh bij mij wel, er is niet veel wat je moet snappen maar eigenlijk alles gewoon uit je hoofd lerenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja wel gelijk er achteraan ja, maar HBO he, daar hoef je niet voor te leren
Maar zij welquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, je zou echt bijna denken dat ik het allemaal verzin.
Maar helaas niet
Ja dat vind ik altijd weer kut dat soort tentamens. Ik heb echt een concentratie stoornis om lang achter elkaar dingen uit m'n kop te lerenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh bij mij wel, er is niet veel wat je moet snappen maar eigenlijk alles gewoon uit je hoofd leren.
Doe je meer praktijkgerichte studie dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat vind ik altijd weer kut dat soort tentamens. Ik heb echt een concentratie stoornis om lang achter elkaar dingen uit m'n kop te leren
Met de opperhindoe.quote:
Nee dat valt wel mee zit wel ook een zooi leren bij. Maar dat gaat meer om een aantal dingen leren die je dan zelf moet kunnen toepassen. Dus niet zozeer dat je een hele waslijst dingen moet leren maar meer gericht op de toepassing ervan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doe je meer praktijkgerichte studie dan?
vandaag was ook mooi.. moest ie lijstjes opschrijvenquote:
Ah dus eenmaal geleerd zit wel goed, zoals wiskunde?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee dat valt wel mee zit wel ook een zooi leren bij. Maar dat gaat meer om een aantal dingen leren die je dan zelf moet kunnen toepassen. Dus niet zozeer dat je een hele waslijst dingen moet leren maar meer gericht op de toepassing ervan.
och 5 schermen maarquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:13 schreef fyah het volgende:
In de late uurtjes nog doorwerken aan fok mobile forum layout
[ afbeelding ]
bouw dr een lek inquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:13 schreef fyah het volgende:
In de late uurtjes nog doorwerken aan fok mobile forum layout
[ afbeelding ]
Ik ben geen fan meer van hindoestanen sinds interview eigenlijk, dus dit kan niet goedd zijn.quote:
Hebbie 't alquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:13 schreef Devvie het volgende:
[..]
vandaag was ook mooi.. moest ie lijstjes opschrijvenen waardering geven.. maar na 5min ging alles door elkaar
was ie de kluts kwijt
![]()
![]()
Nouja niet met alles maar het is gericht op de muziek industrie en daar ben ik zelf al veel mee bezig dus veel dingen weet je zelf al en dan vallen dingen sneller logisch op z'n plek.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah dus eenmaal geleerd zit wel goed, zoals wiskunde?
t is ook zo'n klein onzeker krieltje die niet voor zichzelf op durft te komenquote:
Okee, welke studie doe je misschien helpt datquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nouja niet met alles maar het is gericht op de muziek industrie en daar ben ik zelf al veel mee bezig dus veel dingen weet je zelf al en dan vallen dingen sneller logisch op z'n plek.
Maar zo nu en dan kom je wel kutvakken tegen. Pas ook weer met rechten wat normaal al snel geheimtaal is, en dan is m'n studie ook nog in het Engels waardoor je soms zinnen zit te lezen waarvan je halverwege alweer helemaal kwijt bent waar het over gaat
Hou wel van krieltjesquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:16 schreef Devvie het volgende:
[..]
t is ook zo'n klein onzeker krieltje die niet voor zichzelf op durft te komenen dat is "projectleider"
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hou wel van krieltjes
ik heb nog nooit iets positiefs gehoord dus dit verbaasT me niks.
Omg.. faal op pootjes.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:13 schreef Devvie het volgende:
[..]
vandaag was ook mooi.. moest ie lijstjes opschrijvenen waardering geven.. maar na 5min ging alles door elkaar
was ie de kluts kwijt
![]()
![]()
International Media & Entertainment Management, de internationale versie van die studie waar INHolland gratis diploma's heeft zitten uitdelenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Okee, welke studie doe je misschien helpt dat. Tot nu toe klinkt niet zo makkelijk, maar ik weet heir niks vanaf.
Nou ja, ik ken een hindoe die wel aardig is, maar het is een beetje een rare.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben geen fan meer van hindoestanen sinds interview eigenlijk, dus dit kan niet goedd zijn.
Hahaha zit jij ook op Inholland dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
International Media & Entertainment Management, de internationale versie van die studie waar INHolland gratis diploma's heeft zitten uitdelen![]()
Maar komt er gewoon op neer dat het een management studie is maar dan meer de muziek/radio/event/tv business gericht.
Wat doe jij dan ?
"Hmmm hoeee.. wass... mijn... dag wat bedoelt ze wat is dag.. hmmm.. bedoelt ze vandaag of welke dag hmmm.. lastig hmmm... okee ik antwoord gewoon met "goed" dat is altijd goed..... hmmm"quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik ken een hindoe die wel aardig is, maar het is een beetje een rare.
Hij moet altijd super-lang nadenken voordat hij antwoord geeft op een simpele vraag.
" Hoi hoe was je dag?"
- .....
Ja dus daar ben ik wel mooi genaaid meequote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha zit jij ook op Inholland dan?![]()
Ik studeer voeding & dietetiek
Hij is gewoon zo onzeker, lijkt het welquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
"Hmmm hoeee.. wass... mijn... dag wat bedoelt ze wat is dag.. hmmm.. bedoelt ze vandaag of welke dag hmmm.. lastig hmmm... okee ik antwoord gewoon met "goed" dat is altijd goed..... hmmm"
Gridlok had stroopwafelcake gemaaktquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dus daar ben ik wel mooi genaaid mee
Ik had vandaag een marshmellow taart gemaakt, dat zal vast niet zo gezond zijn voor m'n dieet![]()
Geen idee ik wil denk i kniet iets met dieten gaan doen ook al leer je dat wel heel veel natuurlijk..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dus daar ben ik wel mooi genaaid mee
Ik had vandaag een marshmellow taart gemaakt, dat zal vast niet zo gezond zijn voor m'n dieet![]()
de enige franse film die ik ken is ameliequote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:19 schreef Maisnon het volgende:
In zoeen franse film noemen van die gangsters cocaine 'la neige'
Ahwquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij is gewoon zo onzeker, lijkt het wel![]()
Of hij heeft een vorm van jeugddementie, dat ie gewoon woorden vergeet.
Dat kan ook.
Het begon als een goed ideequote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Gridlok had stroopwafelcake gemaakt
Banketbakkers SC
Foto's van hoe het eindigdequote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het begon als een goed idee
[ afbeelding ]
Wat deed je der over heen? Spekjestaart lijkt me eerder misselijk makend dan lekkerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja nu nog niet dus ik hoop dat het over waait. Over mijn opleiding kunnen ze gelukkig nog niet zeiken omdat er nog geen mensen aan afgestudeerd zijn omdat het een nieuwe stroming is. MAarja niet dat je later nog ergens serieus genomen gaat wordenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee ik wil denk i kniet iets met dieten gaan doen ook al leer je dat wel heel veel natuurlijk..
INHOLLAND SUKKKEEL, maar heb jij er nu last van? Van die school zn falen enzulks?
geen afterpics, aan de vorm te zienquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het ziet er... interessant uit.quote:
Ja ik vind het een taart =(quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat is geen taart dat zijn gewoon gesmolten marshmellows_!
helemaal vastgeplakt zeker
"Welke school heb je gestudeerd?"quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja nu nog niet dus ik hoop dat het over waait. Over mijn opleiding kunnen ze gelukkig nog niet zeiken omdat er nog geen mensen aan afgestudeerd zijn omdat het een nieuwe stroming is. MAarja niet dat je later nog ergens serieus genomen gaat worden
Wat wil je er dan mee doen ?
Ja nou scheelt het voor mij dat ik in een wereld wil werken waar je toch weer weinig aan diploma's hebt en meer wat je voor jezelf allemaal regelt. Maar het blijft toch wel iets om op terug te vallen, en als dat niet kan is dat wel kutquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
"Welke school heb je gestudeerd?"
"Inholland"
"Haaa okaaay next"
Nee maar even serieus, het lijkt me echt kut want je kunt er gewoon niks aan doen en switchen is geen optie. Beter gaan ze snel wer omhoog klimmen en komt alles goed ja.
Ehm ik weet niet precies maar echt dietist lijkt me niet leuk, echt gewoon saai. Misschien iets met product onwikkelen enzo.
Het zijn gewoon heel veel marshmellows alleenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA![]()
![]()
Wat is die shit er omheen nou?
Je moet maar afwachten misschien gaat het allemaal heel anders worden. YOU NEVER KNOW YOU NEVER KNOWquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja nou scheelt het voor mij dat ik in een wereld wil werken waar je toch weer weinig aan diploma's hebt en meer wat je voor jezelf allemaal regelt. Maar het blijft toch wel iets om op terug te vallen, en als dat niet kan is dat wel kut
Maarja hopelijk waait het weer over.
Ga dan goeie marshmellowtaarten ontwikkelen ofzo
Doe je dan niet de verkeerde opleiding?.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:27 schreef Crack_ het volgende:
Misschien iets met product onwikkelen enzo.
Ik heb deze winter een nieuw board gekocht maar ik mocht em niet gebruiken omdat m'n knie gekneusd wasquote:
food designquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe je dan niet de verkeerde opleiding?.
Dacht dat je daarvoor Food Design & Innovation moest doen, oid
Nee, kan hiermee ook. Maar dan moet je wel in 3e andere richting kiezen blabla. Maar dan gaat 't meer over probiotica en shti weet je wel.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe je dan niet de verkeerde opleiding?.
Dacht dat je daarvoor Food Design & Innovation moest doen, oid
Ik zal eens met jou knutselen.quote:
Oh ja, en volkoren pasta.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, kan hiermee ook. Maar dan moet je wel in 3e andere richting kiezen blabla. Maar dan gaat 't meer over probiotica en shti weet je wel.
Oh, nouja volgend jaar dan toch? Ik ga eentje kopen voor de eerste keer whihihhi leukleukleuk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb deze winter een nieuw board gekocht maar ik mocht em niet gebruiken omdat m'n knie gekneusd was
Meest nutteloze aankoop van dit jaar
Hoeft niet, ik neem mijn eigen mee.quote:
Ja, ik vond er niets aan.quote:
Miver zou je dankbaar zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:33 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb een tijdje Foot Design gedaan
Hier een greep uit mijn werk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja precies volgend jaar maar 2x gaan om dat te compenseren. Maar was wel relax kon een mooi dealtje met m'n baas sluiten dat ik hem voor de inkoopprijs mee kon nemen dus dan kost het opeens niks meer.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nouja volgend jaar dan toch? Ik ga eentje kopen voor de eerste keer whihihhi leukleukleuk.
Ja dat leek mij ook als je die opleiding niet meer deed whihi, ik vond 'm echt leuk behalve dat de mense uit project kut waren "WANT IK SNAP 'T NIEE" enzoquote:
oh mag ik dat ook doen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja precies volgend jaar maar 2x gaan om dat te compenseren. Maar was wel relax kon een mooi dealtje met m'n baas sluiten dat ik hem voor de inkoopprijs mee kon nemen dus dan kost het opeens niks meer.
Tof
ik studeerde afgelopen jaar af op het gebied van root design, hier mijn afstudeerscriptie:quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:33 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb een tijdje Foot Design gedaan
Hier een greep uit mijn werk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij houdt nogal van eh... food/ voeten.quote:
Nahhquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gewoon dat ding onder je arm en hard wegrennen is nog goedkoper !
weg schneburdenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gewoon dat ding onder je arm en hard wegrennen is nog goedkoper !
Ik had een marokkaan in de klas en die was er telkens niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat leek mij ook als je die opleiding niet meer deed whihi, ik vond 'm echt leuk behalve dat de mense uit project kut waren "WANT IK SNAP 'T NIEE" enzo
Hey dat is toevallig, ik heb een tijd Roet Design gedaan,quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:35 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik studeerde afgelopen jaar af op het gebied van root design, hier mijn afstudeerscriptie:
[ afbeelding ]
Goede tutorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had een marokkaan in de klas en die was er telkens niet.
Dus had de tutor hem er zelf uit gezet.
Hij ging niet eens protesteren ofzo
sproetquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hey dat is toevallig, ik heb een tijd Roet Design gedaan,
[ afbeelding ]
Was een leuke tijd maar wel hard werken
bij ons wisselen ze oude schoenen om voor nieuwe schoenenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Pas de meest belachelijke winkeldief ooit gepaktEen dronken pool die gewoon een jack had aangetrokken en daarmee naar buiten was gelopen.
Gebeurd vaak maar dan doen ze nog de moeite het onder hun kleren te doen en niet er overheen
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:41 schreef Devvie het volgende:
[..]
bij ons wisselen ze oude schoenen om voor nieuwe schoenen
Draait nog steeds goed! Mac cursors worden wel gediscrimineerd. Maar ik had gedacht dat jij wel zo'n dinosaurus cursor zou hebbenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ging even dansen in je cursor disco
BIEBER FEVERquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:45 schreef Devvie het volgende:
HEY WTF MAN
HOE KAN JUSTIN FUCKING BIEBER 550MILJOEN YOUTUBE HITS HEBBEN MET 1FILMPJE?!
Door mensen als jijquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:45 schreef Devvie het volgende:
HEY WTF MAN
HOE KAN JUSTIN FUCKING BIEBER 550MILJOEN YOUTUBE HITS HEBBEN MET 1FILMPJE?!
we zijn met liefde het zwarte schaapquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Draait nog steeds goed! Mac cursors worden wel gediscrimineerd. Maar ik had gedacht dat jij wel zo'n dinosaurus cursor zou hebbendie had je vroeger
Was dat die Kids coverquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Mijn beste filmpje heeft er pas 13.000 dat komt niet eens bij Bieber in de buurt
Grmbl.quote:
;amp;playnext_from=TL&videos=asdif23-04quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat was m'n huwelijksaanzoek aan je in geheimtaal
Zoveel kamelen heb ik nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
;amp;playnext_from=TL&videos=asdif23-04
Mijn antwoord
Jij liever dan ik.quote:
sproet-design hequote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:22 schreef Maisnon het volgende:
wtf ineens allemaal bultjes op mn schouder
Als dit is wat ik denk dat het is wordt ik echt fucking boos
picsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:28 schreef Maisnon het volgende:
ik ga er maar snel mee langs de dokterwaar komt dit nou weer vandaan
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:27 schreef Maisnon het volgende:
de bultjes zijn al minderzal dus wel zonne allergie zijn. Kan er nog wel bij hoor
quote:
zomg pics¡¡¡quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:42 schreef Gridlok het volgende:
godverdomme lekker godverdomme, stroopwafelcake
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:47 schreef Gridlok het volgende:
Haha ben ik vergeten, alleen toen ik em aan het maken was, nu is die al half aangevreten, ziet er niet uit.
Eet smakelijkquote:
echt zum kotsenquote:
dus gewoon AH cakemix, en een pakje stroofwaffels die je in stukjes snijd en in het beslag doet¿¿quote:
Ze gooien drank over het etenquote:
lol wat dacht jij danquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:59 schreef wise het volgende:
[..]
dus gewoon AH cakemix, en een pakje stroofwaffels die je in stukjes snijd en in het beslag doet¿¿
na een flinke avond stappen ga ik m'n bed inquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha na een flinke avond stappen lijkt me zoiets wel lekker met een man of 10
mja, weet niet eigenlijkquote:
of 11quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha na een flinke avond stappen lijkt me zoiets wel lekker met een man of 10
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat mag alleen maar ongestraft als je tiramisu of een of andere prut met wijn maakt...
Ligt aan jezelfquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:01 schreef wise het volgende:
[..]
mja, weet niet eigenlijk
Ik gaat 't ook proberen te maken. Smaakt het eigenlijk¿
Als je 's avonds vroeg gegeten hebt (voor 19.00), heb je dan niet alweer ontzettend honger?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:00 schreef wise het volgende:
[..]
na een flinke avond stappen ga ik m'n bed in. Om 2:30 ofzo nog vet gaan eten
Tja de mac (quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:00 schreef wise het volgende:
[..]
na een flinke avond stappen ga ik m'n bed in. Om 2:30 ofzo nog vet gaan eten
had een keer cake gemaakt met ah cakemix, stukjes appel, chocobrokken, cacoapoeder en ook nog oploscappuchinopoeder. Na 30 minuten ff eruit en fijne stukjes beschuit erover en toen 15 min weer de oven in.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ligt aan jezelfkunt er alles inflikkeren
Combinatie klinkt alleen niet zo heel lekker, hoe kom je erop om beschuit te gebruiken bij cake ?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:03 schreef wise het volgende:
[..]
had een keer cake gemaakt met ah cakemix, stukjes appel, chocobrokken, cacoapoeder en ook nog oploscappuchinopoeder. Na 30 minuten ff eruit en fijne stukjes beschuit erover en toen 15 min weer de oven in.
Hij was nog best te doen ook![]()
ik eet meestal wat voordat ik weggaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je 's avonds vroeg gegeten hebt (voor 19.00), heb je dan niet alweer ontzettend honger?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja de mac (![]()
![]()
) is hier tot 4 uur open
Ik word misselijk.quote:
ik dacht dat het een krokantlaagje zou gevenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Combinatie klinkt alleen niet zo heel lekker, hoe kom je erop om beschuit te gebruiken bij cake ?
Krokante cake..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:06 schreef wise het volgende:
[..]
ik dacht dat het een krokantlaagje zou geven![]()
![]()
thuis bezig met¿quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:05 schreef Chai het volgende:
Ja ben je daar thuis ook nog mee bezig?En daar krijg je juist honger van.
ja joh, zo;n laagje eropquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:07 schreef wise het volgende:
[..]
thuis bezig met¿
Thuis eet ik meestal ff toastie ofzo. 's avonds/nachts heb ik niet zo'n honger
quote:
Eigenlijk moet je dan een soort crumble maken, als je dat echt wilquote:
oh zo, nee dat doe ik als ik in de stad/club benquote:
ja dat bedoel ikquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je dan een soort crumble maken, als je dat echt wil
Lekkkuuuureee trakkquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je 's avonds vroeg gegeten hebt (voor 19.00), heb je dan niet alweer ontzettend honger?
Haha helemaal los bij een slecht geacteerde Romeo & Julietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:13 schreef Chai het volgende:
Naar een voorstelling in de schouwburg kan ook uitgaan zijn, het is maar net hoe je het definieert.
Dansenquote:
lekker dronken zijn op de tribune en dan dingen schreeuwenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha helemaal los bij een slecht geacteerde Romeo & Juliet
it got your groove on¿quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:18 schreef Gridlok het volgende:
I feel the same way about disco as I do about herpes.
pics¿quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:22 schreef Gridlok het volgende:
kk goor wat mensen op DeviantArt posten onder " Artistic " Nude haha.
http://browse.deviantart.com/photography/people/nude/quote:
es ff kijkenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
http://browse.deviantart.com/photography/people/nude/
de shit die je soms voorbij ziet komen bij recent work![]()
Oh, probably omdat het X-rated isquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:30 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
You must be a registered member to browse mature content. Sign up for FREE to check it out now!
denk hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |