Foto's van hoe het eindigdequote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het begon als een goed idee
[ afbeelding ]
Wat deed je der over heen? Spekjestaart lijkt me eerder misselijk makend dan lekkerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja nu nog niet dus ik hoop dat het over waait. Over mijn opleiding kunnen ze gelukkig nog niet zeiken omdat er nog geen mensen aan afgestudeerd zijn omdat het een nieuwe stroming is. MAarja niet dat je later nog ergens serieus genomen gaat wordenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee ik wil denk i kniet iets met dieten gaan doen ook al leer je dat wel heel veel natuurlijk..
INHOLLAND SUKKKEEL, maar heb jij er nu last van? Van die school zn falen enzulks?
geen afterpics, aan de vorm te zienquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het ziet er... interessant uit.quote:
Ja ik vind het een taart =(quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat is geen taart dat zijn gewoon gesmolten marshmellows_!
helemaal vastgeplakt zeker
"Welke school heb je gestudeerd?"quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja nu nog niet dus ik hoop dat het over waait. Over mijn opleiding kunnen ze gelukkig nog niet zeiken omdat er nog geen mensen aan afgestudeerd zijn omdat het een nieuwe stroming is. MAarja niet dat je later nog ergens serieus genomen gaat worden
Wat wil je er dan mee doen ?
Ja nou scheelt het voor mij dat ik in een wereld wil werken waar je toch weer weinig aan diploma's hebt en meer wat je voor jezelf allemaal regelt. Maar het blijft toch wel iets om op terug te vallen, en als dat niet kan is dat wel kutquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
"Welke school heb je gestudeerd?"
"Inholland"
"Haaa okaaay next"
Nee maar even serieus, het lijkt me echt kut want je kunt er gewoon niks aan doen en switchen is geen optie. Beter gaan ze snel wer omhoog klimmen en komt alles goed ja.
Ehm ik weet niet precies maar echt dietist lijkt me niet leuk, echt gewoon saai. Misschien iets met product onwikkelen enzo.
Het zijn gewoon heel veel marshmellows alleenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA![]()
![]()
Wat is die shit er omheen nou?
Je moet maar afwachten misschien gaat het allemaal heel anders worden. YOU NEVER KNOW YOU NEVER KNOWquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja nou scheelt het voor mij dat ik in een wereld wil werken waar je toch weer weinig aan diploma's hebt en meer wat je voor jezelf allemaal regelt. Maar het blijft toch wel iets om op terug te vallen, en als dat niet kan is dat wel kut
Maarja hopelijk waait het weer over.
Ga dan goeie marshmellowtaarten ontwikkelen ofzo
Doe je dan niet de verkeerde opleiding?.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:27 schreef Crack_ het volgende:
Misschien iets met product onwikkelen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |