quote:
Wat heb jij voor debielen in de klas zitten?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:51 schreef Crack_ het volgende:
Anders onderwerp snel.. dit is niks. Ik word om 1 uur even gesmst "ey kun jij nog even presentatie maken voor morgen" ehhhh, right
.
Sukkels, echt sukkels. Wordt alleen maar erger, ik denk omdat iedereen zomer wil ofzo.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat heb jij voor debielen in de klas zitten?
Ik ben blij dat ik even geen project heb, afgelopen project was al slopend genoegquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sukkels, echt sukkels. Wordt alleen maar erger, ik denk omdat iedereen zomer wil ofzo.
Dit gaat wel leuk worden, we moeten geen presentatie doen maar een mondelinge toets over het project. Maar die projectmensen weten niet zo veelquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik even geen project heb, afgelopen project was al slopend genoeg
Gewoon tussen de lessen door.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik maak m'n presentaties altijd op dezelfde ochtend
Omdat ik al 93838747848 projecten achter de rug heb.quote:
Meestal welquote:
Okee jij bent de persoon met ervaringquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik al 93838747848 projecten achter de rug heb.
Ik heb wel rust verdiend
Mensen die zich verslapen en gewoon de hele dag niet komen.![]()
Mensen die een stroomstoring thuis hebben en dus de hele dag niet komen![]()
Mensen die zeggen dat hun keel afsterft en dus niet komen![]()
Mensen die de bus hebben gemist, en dus te laat komen![]()
Mensen die in dezelfde stad wonen als waar de schoon zich bevindt en te laat komen, omdat ze tegenwind hebben![]()
![]()
![]()
Samenvatting: mensen
2 tegelijk?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:58 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nee, iedereen die 3de jaar doet bij ons
Oh ja dat is sowieso wel handig als je makkelijk praat.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Meestal welMaar ik praat heel makkelijk dus het enige wat ik nodig heb zijn wat sheets met wat achrgrond opvulling
hindo'squote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja dat is sowieso wel handig als je makkelijk praat.
En ook even een PP in elkaar draaien, met naast je een blehrende hindo die klaagt dat hij honger heeft en wil eten.
Ik ben allang blij dat ik de laatste 2 jaar al m'n project groepen zelf mocht samenstellen. Scheelt een hoop gedoe alquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja dat is sowieso wel handig als je makkelijk praat.
En ook even een PP in elkaar draaien, met naast je een blehrende hindo die klaagt dat hij honger heeft en wil eten.
Gnagnagnagna, echt wel iets voor jou hoor. Lekker extra werken extra stressen wie wil dat nou niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:01 schreef Devvie het volgende:
[..]
jup, 2projecten die 2blokken duren. en de 2blokken ervoor stage
Oh dat mogen wij ook maar is toch nog altijd een ramp, een keertje werden de groepen willekeurig samengesteld dat was wel een hele grote ramp ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik de laatste 2 jaar al m'n project groepen zelf mocht samenstellen. Scheelt een hoop gedoe al
Nouja we zitten met allemaal mensen die hetzelfde werken, hele periode lekker rustig aan doen, maar niet te beroerd om in de laatste 2 weken ff hard werken om alles recht te trekkenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh dat mogen wij ook maar is toch nog altijd een ramp, een keertje werden de groepen willekeurig samengesteld dat was wel een hele grote ramp ja.
Dit is btw nog niet alles, maar anders spam ik het hele topic volquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Okee jij bent de persoon met ervaring. Omdat keel afsterft leg even uit die vind ik wel interesting whihiih
Hebben jullie niet na je project METEEN tentamens?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nouja we zitten met allemaal mensen die hetzelfde werken, hele periode lekker rustig aan doen, maar niet te beroerd om in de laatste 2 weken ff hard werken om alles recht te trekken![]()
Maar van die samengestelde groepen is echt een ramp ja
Je mooeee....?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:01 schreef Devvie het volgende:
[..]
hindo'smoet je ze zo'n kutolifant geven
Onze klas bestaat maar uit vijf mensen nu, en daarvoor uit tien mensen, dus de keuze was reuze.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik de laatste 2 jaar al m'n project groepen zelf mocht samenstellen. Scheelt een hoop gedoe al
Hahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is btw nog niet alles, maar anders spam ik het hele topic vol![]()
Anyway...
Dat meisje was sowieso een gammel geval, want ze had een burn-out en liep bij de psychiater. Ik heb het heel even nagevraagd aan een vriendin van mij die als psych werkt en het kan dus helemaal niet wat zij heeft, want daarvoor moet je jaren en jaren gewerkt hebben en ze was 22 ofzo... Lijkt me stug dat die al een slopend carrière achter de rug heeft.
We moesten dat godvergeten project nog in elkaar flansen en zij zou ook komen. Krijgen we om 4.00 uur een mailtje met de mededeling dat ze ontstoken tandvlees had, wat in haar kaken getrokken was, door naar haar klieren in de keel.. (oftewel afsterving van de keel).
En nee ze kon echt niet komen.. gaat ze zich afmelden bij de docent, dat ze niet op het tentamen komt!!! Die zal ook wel hebben gedacht van: lekker boeiend kind, dan heb je een her.
Ja wel gelijk er achteraan ja, maar HBO he, daar hoef je niet voor te lerenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hebben jullie niet na je project METEEN tentamens?
Nou ja, je zou echt bijna denken dat ik het allemaal verzin.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahahahahahahahaha. Hahahaha wat een verhaal wat een verhaal.
Oh bij mij wel, er is niet veel wat je moet snappen maar eigenlijk alles gewoon uit je hoofd lerenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja wel gelijk er achteraan ja, maar HBO he, daar hoef je niet voor te leren
Maar zij welquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, je zou echt bijna denken dat ik het allemaal verzin.
Maar helaas niet
Ja dat vind ik altijd weer kut dat soort tentamens. Ik heb echt een concentratie stoornis om lang achter elkaar dingen uit m'n kop te lerenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh bij mij wel, er is niet veel wat je moet snappen maar eigenlijk alles gewoon uit je hoofd leren.
Doe je meer praktijkgerichte studie dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat vind ik altijd weer kut dat soort tentamens. Ik heb echt een concentratie stoornis om lang achter elkaar dingen uit m'n kop te leren
Met de opperhindoe.quote:
Nee dat valt wel mee zit wel ook een zooi leren bij. Maar dat gaat meer om een aantal dingen leren die je dan zelf moet kunnen toepassen. Dus niet zozeer dat je een hele waslijst dingen moet leren maar meer gericht op de toepassing ervan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doe je meer praktijkgerichte studie dan?
vandaag was ook mooi.. moest ie lijstjes opschrijvenquote:
Ah dus eenmaal geleerd zit wel goed, zoals wiskunde?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee dat valt wel mee zit wel ook een zooi leren bij. Maar dat gaat meer om een aantal dingen leren die je dan zelf moet kunnen toepassen. Dus niet zozeer dat je een hele waslijst dingen moet leren maar meer gericht op de toepassing ervan.
och 5 schermen maarquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:13 schreef fyah het volgende:
In de late uurtjes nog doorwerken aan fok mobile forum layout
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |