bouw dr een lek inquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:13 schreef fyah het volgende:
In de late uurtjes nog doorwerken aan fok mobile forum layout
[ afbeelding ]
Ik ben geen fan meer van hindoestanen sinds interview eigenlijk, dus dit kan niet goedd zijn.quote:
Hebbie 't alquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:13 schreef Devvie het volgende:
[..]
vandaag was ook mooi.. moest ie lijstjes opschrijvenen waardering geven.. maar na 5min ging alles door elkaar
was ie de kluts kwijt
![]()
![]()
Nouja niet met alles maar het is gericht op de muziek industrie en daar ben ik zelf al veel mee bezig dus veel dingen weet je zelf al en dan vallen dingen sneller logisch op z'n plek.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah dus eenmaal geleerd zit wel goed, zoals wiskunde?
t is ook zo'n klein onzeker krieltje die niet voor zichzelf op durft te komenquote:
Okee, welke studie doe je misschien helpt datquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nouja niet met alles maar het is gericht op de muziek industrie en daar ben ik zelf al veel mee bezig dus veel dingen weet je zelf al en dan vallen dingen sneller logisch op z'n plek.
Maar zo nu en dan kom je wel kutvakken tegen. Pas ook weer met rechten wat normaal al snel geheimtaal is, en dan is m'n studie ook nog in het Engels waardoor je soms zinnen zit te lezen waarvan je halverwege alweer helemaal kwijt bent waar het over gaat
Hou wel van krieltjesquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:16 schreef Devvie het volgende:
[..]
t is ook zo'n klein onzeker krieltje die niet voor zichzelf op durft te komenen dat is "projectleider"
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hou wel van krieltjes
ik heb nog nooit iets positiefs gehoord dus dit verbaasT me niks.
Omg.. faal op pootjes.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:13 schreef Devvie het volgende:
[..]
vandaag was ook mooi.. moest ie lijstjes opschrijvenen waardering geven.. maar na 5min ging alles door elkaar
was ie de kluts kwijt
![]()
![]()
International Media & Entertainment Management, de internationale versie van die studie waar INHolland gratis diploma's heeft zitten uitdelenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Okee, welke studie doe je misschien helpt dat. Tot nu toe klinkt niet zo makkelijk, maar ik weet heir niks vanaf.
Nou ja, ik ken een hindoe die wel aardig is, maar het is een beetje een rare.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben geen fan meer van hindoestanen sinds interview eigenlijk, dus dit kan niet goedd zijn.
Hahaha zit jij ook op Inholland dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
International Media & Entertainment Management, de internationale versie van die studie waar INHolland gratis diploma's heeft zitten uitdelen![]()
Maar komt er gewoon op neer dat het een management studie is maar dan meer de muziek/radio/event/tv business gericht.
Wat doe jij dan ?
"Hmmm hoeee.. wass... mijn... dag wat bedoelt ze wat is dag.. hmmm.. bedoelt ze vandaag of welke dag hmmm.. lastig hmmm... okee ik antwoord gewoon met "goed" dat is altijd goed..... hmmm"quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik ken een hindoe die wel aardig is, maar het is een beetje een rare.
Hij moet altijd super-lang nadenken voordat hij antwoord geeft op een simpele vraag.
" Hoi hoe was je dag?"
- .....
Ja dus daar ben ik wel mooi genaaid meequote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha zit jij ook op Inholland dan?![]()
Ik studeer voeding & dietetiek
Hij is gewoon zo onzeker, lijkt het welquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
"Hmmm hoeee.. wass... mijn... dag wat bedoelt ze wat is dag.. hmmm.. bedoelt ze vandaag of welke dag hmmm.. lastig hmmm... okee ik antwoord gewoon met "goed" dat is altijd goed..... hmmm"
Gridlok had stroopwafelcake gemaaktquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dus daar ben ik wel mooi genaaid mee
Ik had vandaag een marshmellow taart gemaakt, dat zal vast niet zo gezond zijn voor m'n dieet![]()
Geen idee ik wil denk i kniet iets met dieten gaan doen ook al leer je dat wel heel veel natuurlijk..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dus daar ben ik wel mooi genaaid mee
Ik had vandaag een marshmellow taart gemaakt, dat zal vast niet zo gezond zijn voor m'n dieet![]()
de enige franse film die ik ken is ameliequote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:19 schreef Maisnon het volgende:
In zoeen franse film noemen van die gangsters cocaine 'la neige'
Ahwquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij is gewoon zo onzeker, lijkt het wel![]()
Of hij heeft een vorm van jeugddementie, dat ie gewoon woorden vergeet.
Dat kan ook.
Het begon als een goed ideequote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Gridlok had stroopwafelcake gemaakt
Banketbakkers SC
Foto's van hoe het eindigdequote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het begon als een goed idee
[ afbeelding ]
Wat deed je der over heen? Spekjestaart lijkt me eerder misselijk makend dan lekkerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja nu nog niet dus ik hoop dat het over waait. Over mijn opleiding kunnen ze gelukkig nog niet zeiken omdat er nog geen mensen aan afgestudeerd zijn omdat het een nieuwe stroming is. MAarja niet dat je later nog ergens serieus genomen gaat wordenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee ik wil denk i kniet iets met dieten gaan doen ook al leer je dat wel heel veel natuurlijk..
INHOLLAND SUKKKEEL, maar heb jij er nu last van? Van die school zn falen enzulks?
geen afterpics, aan de vorm te zienquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het ziet er... interessant uit.quote:
Ja ik vind het een taart =(quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat is geen taart dat zijn gewoon gesmolten marshmellows_!
helemaal vastgeplakt zeker
"Welke school heb je gestudeerd?"quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja nu nog niet dus ik hoop dat het over waait. Over mijn opleiding kunnen ze gelukkig nog niet zeiken omdat er nog geen mensen aan afgestudeerd zijn omdat het een nieuwe stroming is. MAarja niet dat je later nog ergens serieus genomen gaat worden
Wat wil je er dan mee doen ?
Ja nou scheelt het voor mij dat ik in een wereld wil werken waar je toch weer weinig aan diploma's hebt en meer wat je voor jezelf allemaal regelt. Maar het blijft toch wel iets om op terug te vallen, en als dat niet kan is dat wel kutquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
"Welke school heb je gestudeerd?"
"Inholland"
"Haaa okaaay next"
Nee maar even serieus, het lijkt me echt kut want je kunt er gewoon niks aan doen en switchen is geen optie. Beter gaan ze snel wer omhoog klimmen en komt alles goed ja.
Ehm ik weet niet precies maar echt dietist lijkt me niet leuk, echt gewoon saai. Misschien iets met product onwikkelen enzo.
Het zijn gewoon heel veel marshmellows alleenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA![]()
![]()
Wat is die shit er omheen nou?
Je moet maar afwachten misschien gaat het allemaal heel anders worden. YOU NEVER KNOW YOU NEVER KNOWquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja nou scheelt het voor mij dat ik in een wereld wil werken waar je toch weer weinig aan diploma's hebt en meer wat je voor jezelf allemaal regelt. Maar het blijft toch wel iets om op terug te vallen, en als dat niet kan is dat wel kut
Maarja hopelijk waait het weer over.
Ga dan goeie marshmellowtaarten ontwikkelen ofzo
Doe je dan niet de verkeerde opleiding?.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:27 schreef Crack_ het volgende:
Misschien iets met product onwikkelen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |