Ik heb deze winter een nieuw board gekocht maar ik mocht em niet gebruiken omdat m'n knie gekneusd wasquote:
food designquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe je dan niet de verkeerde opleiding?.
Dacht dat je daarvoor Food Design & Innovation moest doen, oid
Nee, kan hiermee ook. Maar dan moet je wel in 3e andere richting kiezen blabla. Maar dan gaat 't meer over probiotica en shti weet je wel.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe je dan niet de verkeerde opleiding?.
Dacht dat je daarvoor Food Design & Innovation moest doen, oid
Ik zal eens met jou knutselen.quote:
Oh ja, en volkoren pasta.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, kan hiermee ook. Maar dan moet je wel in 3e andere richting kiezen blabla. Maar dan gaat 't meer over probiotica en shti weet je wel.
Oh, nouja volgend jaar dan toch? Ik ga eentje kopen voor de eerste keer whihihhi leukleukleuk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb deze winter een nieuw board gekocht maar ik mocht em niet gebruiken omdat m'n knie gekneusd was
Meest nutteloze aankoop van dit jaar
Hoeft niet, ik neem mijn eigen mee.quote:
Ja, ik vond er niets aan.quote:
Miver zou je dankbaar zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:33 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb een tijdje Foot Design gedaan
Hier een greep uit mijn werk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja precies volgend jaar maar 2x gaan om dat te compenseren. Maar was wel relax kon een mooi dealtje met m'n baas sluiten dat ik hem voor de inkoopprijs mee kon nemen dus dan kost het opeens niks meer.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nouja volgend jaar dan toch? Ik ga eentje kopen voor de eerste keer whihihhi leukleukleuk.
Ja dat leek mij ook als je die opleiding niet meer deed whihi, ik vond 'm echt leuk behalve dat de mense uit project kut waren "WANT IK SNAP 'T NIEE" enzoquote:
oh mag ik dat ook doen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja precies volgend jaar maar 2x gaan om dat te compenseren. Maar was wel relax kon een mooi dealtje met m'n baas sluiten dat ik hem voor de inkoopprijs mee kon nemen dus dan kost het opeens niks meer.
Tof
ik studeerde afgelopen jaar af op het gebied van root design, hier mijn afstudeerscriptie:quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:33 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb een tijdje Foot Design gedaan
Hier een greep uit mijn werk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij houdt nogal van eh... food/ voeten.quote:
Nahhquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gewoon dat ding onder je arm en hard wegrennen is nog goedkoper !
weg schneburdenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gewoon dat ding onder je arm en hard wegrennen is nog goedkoper !
Ik had een marokkaan in de klas en die was er telkens niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat leek mij ook als je die opleiding niet meer deed whihi, ik vond 'm echt leuk behalve dat de mense uit project kut waren "WANT IK SNAP 'T NIEE" enzo
Hey dat is toevallig, ik heb een tijd Roet Design gedaan,quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:35 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik studeerde afgelopen jaar af op het gebied van root design, hier mijn afstudeerscriptie:
[ afbeelding ]
Goede tutorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had een marokkaan in de klas en die was er telkens niet.
Dus had de tutor hem er zelf uit gezet.
Hij ging niet eens protesteren ofzo
sproetquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hey dat is toevallig, ik heb een tijd Roet Design gedaan,
[ afbeelding ]
Was een leuke tijd maar wel hard werken
bij ons wisselen ze oude schoenen om voor nieuwe schoenenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Pas de meest belachelijke winkeldief ooit gepaktEen dronken pool die gewoon een jack had aangetrokken en daarmee naar buiten was gelopen.
Gebeurd vaak maar dan doen ze nog de moeite het onder hun kleren te doen en niet er overheen
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:41 schreef Devvie het volgende:
[..]
bij ons wisselen ze oude schoenen om voor nieuwe schoenen
Draait nog steeds goed! Mac cursors worden wel gediscrimineerd. Maar ik had gedacht dat jij wel zo'n dinosaurus cursor zou hebbenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ging even dansen in je cursor disco
BIEBER FEVERquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:45 schreef Devvie het volgende:
HEY WTF MAN
HOE KAN JUSTIN FUCKING BIEBER 550MILJOEN YOUTUBE HITS HEBBEN MET 1FILMPJE?!
Door mensen als jijquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:45 schreef Devvie het volgende:
HEY WTF MAN
HOE KAN JUSTIN FUCKING BIEBER 550MILJOEN YOUTUBE HITS HEBBEN MET 1FILMPJE?!
we zijn met liefde het zwarte schaapquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Draait nog steeds goed! Mac cursors worden wel gediscrimineerd. Maar ik had gedacht dat jij wel zo'n dinosaurus cursor zou hebbendie had je vroeger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |