quote:
zomg pics¡¡¡quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:42 schreef Gridlok het volgende:
godverdomme lekker godverdomme, stroopwafelcake
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:47 schreef Gridlok het volgende:
Haha ben ik vergeten, alleen toen ik em aan het maken was, nu is die al half aangevreten, ziet er niet uit.
Eet smakelijkquote:
echt zum kotsenquote:
dus gewoon AH cakemix, en een pakje stroofwaffels die je in stukjes snijd en in het beslag doet¿¿quote:
Ze gooien drank over het etenquote:
lol wat dacht jij danquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:59 schreef wise het volgende:
[..]
dus gewoon AH cakemix, en een pakje stroofwaffels die je in stukjes snijd en in het beslag doet¿¿
na een flinke avond stappen ga ik m'n bed inquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha na een flinke avond stappen lijkt me zoiets wel lekker met een man of 10
mja, weet niet eigenlijkquote:
of 11quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha na een flinke avond stappen lijkt me zoiets wel lekker met een man of 10
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat mag alleen maar ongestraft als je tiramisu of een of andere prut met wijn maakt...
Ligt aan jezelfquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:01 schreef wise het volgende:
[..]
mja, weet niet eigenlijk
Ik gaat 't ook proberen te maken. Smaakt het eigenlijk¿
Als je 's avonds vroeg gegeten hebt (voor 19.00), heb je dan niet alweer ontzettend honger?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:00 schreef wise het volgende:
[..]
na een flinke avond stappen ga ik m'n bed in. Om 2:30 ofzo nog vet gaan eten
Tja de mac (quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:00 schreef wise het volgende:
[..]
na een flinke avond stappen ga ik m'n bed in. Om 2:30 ofzo nog vet gaan eten
had een keer cake gemaakt met ah cakemix, stukjes appel, chocobrokken, cacoapoeder en ook nog oploscappuchinopoeder. Na 30 minuten ff eruit en fijne stukjes beschuit erover en toen 15 min weer de oven in.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ligt aan jezelfkunt er alles inflikkeren
Combinatie klinkt alleen niet zo heel lekker, hoe kom je erop om beschuit te gebruiken bij cake ?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:03 schreef wise het volgende:
[..]
had een keer cake gemaakt met ah cakemix, stukjes appel, chocobrokken, cacoapoeder en ook nog oploscappuchinopoeder. Na 30 minuten ff eruit en fijne stukjes beschuit erover en toen 15 min weer de oven in.
Hij was nog best te doen ook![]()
ik eet meestal wat voordat ik weggaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je 's avonds vroeg gegeten hebt (voor 19.00), heb je dan niet alweer ontzettend honger?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja de mac (![]()
![]()
) is hier tot 4 uur open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |