Ik weet. Dans niet altijd als een neger ofzo. Maar als 't lekker los gaat doe ik wel meequote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:37 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Heel veel jongens doen dat hoor.
Moet je ooit eens proberenquote:
Ooit ;pquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik weet. Dans niet altijd als een neger ofzo. Maar als 't lekker los gaat doe ik wel mee.
[..]
Moet je ooit eens proberen
Die liedjes zijn mooi.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik zing heel vaak Cable car & How to save a life
Nee, ik kan niet zingen, maar toch![]()
Jaa dat doe ik ookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die liedjes zijn mooi.![]()
Zolang je er maar plezier aan beleeft toch?
Nu we het over mooie liedjes hebben;quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die liedjes zijn mooi.![]()
Zolang je er maar plezier aan beleeft toch?
Italianen dansen leukquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik weet. Dans niet altijd als een neger ofzo. Maar als 't lekker los gaat doe ik wel mee.
[..]
Moet je ooit eens proberen
Die ga ik even luisteren. Deze van The Verve is ook mooooi. Ja, met meer dan twee o's.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nu we het over mooie liedjes hebben;![]()
Kloptquote:
This video has been added to your Favorites.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die ga ik even luisteren. Deze van The Verve is ook mooooi. Ja, met meer dan twee o's.![]()
Laat maar, ik ga de hele nacht doorhalen.quote:
Baasquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Laat maar, ik ga de hele nacht doorhalen.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb die andere ook opgeslagen, haha.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
This video has been added to your Favorites.
Ik wil dat ook.. maar ik MOET morgen kamer opruimen en koffer inpakken enzo.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Veel lobi voor hun, maar deze vind ik persoonlijk beterquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb die andere ook opgeslagen, haha.
Dit vind ik trouwens een geweldige cover van Fast Car.![]()
Kamer opruimen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:47 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik wil dat ook.. maar ik MOET morgen kamer opruimen en koffer inpakken enzo.
Jaaaaa, Boyce Avenue. Die is ook mooi ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Veel lobi voor hun, maar deze vind ik persoonlijk beter
Iris is trouwens sowieso mn favo nummer. Kippevel alles.
Ha-ha.quote:
Ik had maar 19 boeken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:49 schreef yosander het volgende:
Ik moet al mijn vijftig boeken nog uitzoeken en inleveren morgen.
Wij hoeven de boeken pas na de herkansingen in te leverenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:49 schreef yosander het volgende:
Ik moet al mijn vijftig boeken nog uitzoeken en inleveren morgen.
Gewoon zeggen dat je het doet, kwartiertje in je kamer blijven, terugkomen en zeggen dat je klaar bent en het zo wel goed vindt.quote:
Dit is trouwens ook een supervet nummer;quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jaaaaa, Boyce Avenue. Die is ook mooi ja.
Wtf? Hoe kan datquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:50 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Wij hoeven de boeken pas na de herkansingen in te leveren.
quote:
Nee maar ze willen niet dat er ongedierte op mn kamer komtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je het doet, kwartiertje in je kamer blijven, terugkomen en zeggen dat je klaar bent en het zo wel goed vindt.
Je ouders hoeven toch niet in de zooi te zitten?
Even luisteren.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dit is trouwens ook een supervet nummer;
Door alleen maar 19 boeken te krijgen? Ze zijn trouwens alleen van dit schooljaar en het zijn havo-boeken.quote:
Kunnen we alvast voor elk vak alle stof herhalen en dan na de uitslag bepalen wat je werkelijk herkanstquote:
Ik ben vergeten wanneer, en door een fout heb ik de brief van 6VWO gekregenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:50 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Wij hoeven de boeken pas na de herkansingen in te leveren.
Mja oké. Je zat toch op een niet reguliere middelbare school o.i.d.?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Even luisteren.
[..]
Door alleen maar 19 boeken te krijgen? Ze zijn trouwens alleen van dit schooljaar en het zijn havo-boeken.
Alsof maar een iemand dat doetquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:52 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Kunnen we alvast voor elk vak alle stof herhalen en dan na de uitslag bepalen wat je werkelijk herkanst!
Dat was ik niet? Ik zit op een normale middelbare school hoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Mja oké. Je zat toch op een niet reguliere middelbare school o.i.d.?
Klasgenoten/vriendenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:52 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ben vergeten wanneer, en door een fout heb ik de brief van 6VWO gekregen
Ik ben de lul
Is het zo erg dan? Je hebt er toch geen eten van maanden terug kiggen ofzo?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:51 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Nee maar ze willen niet dat er ongedierte op mn kamer komt.
Ooh. Kan ookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat was ik niet? Ik zit op een normale middelbare school hoor.
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dit is trouwens ook een supervet nummer;
Weten het ook niet, heel ons jaar heeft de verkeerde brief gekregen.quote:
Nee maar er liggen allemaal stapels kleren enzoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:54 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Is het zo erg dan? Je hebt er toch geen eten van maanden terug kiggen ofzo?
Daarvoor ook nergens aangekondigdquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Weten het ook niet, heel ons jaar heeft de verkeerde brief gekregen.!!!!
Ik had hier gisteren nog zo'n reusachtige stapel met kleren liggen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:55 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Nee maar er liggen allemaal stapels kleren enzoen dan zitten mn ouders zo van; ja muizen vinden het vast heerlijk om daartussen te leven. En ik eet er wel snoep/koek/chips
.
Kleren gooi je toch niet op de grondquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:55 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Nee maar er liggen allemaal stapels kleren enzoen dan zitten mn ouders zo van; ja muizen vinden het vast heerlijk om daartussen te leven. En ik eet er wel snoep/koek/chips
.
Mn kast is volquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kleren gooi je toch niet op de grond
Maar nu je het zegt, op kruimels heb ik nooit zo gelet. Volgens mij liggen er hele croissants aan kruimels onder mijn bed
Ja, op de deur in de kleedkamer van de gymzaal waar we examens hadden. Maar niemand die dat onthoudt natuurlijk, kan die kutschool het niet gewoon op internet zetten ofzoquote:
Jij hebt veel kleren.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:58 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Mn kast is vol(en ik heb een 3 deurs kast..). Haha daar komen dus muizen op af..
.
Of je belt gewoon even naar school..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja, op de deur in de kleedkamer van de gymzaal waar we examens hadden. Maar niemand die dat onthoudt natuurlijk, kan die kutschool het niet gewoon op internet zetten ofzo
Onze school gebruikt sinds kort actief Twitterquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja, op de deur in de kleedkamer van de gymzaal waar we examens hadden. Maar niemand die dat onthoudt natuurlijk, kan die kutschool het niet gewoon op internet zetten ofzo
Zijn je kleren van eten gemaakt dan? Hooguit motten die daar op af komenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:58 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Mn kast is vol(en ik heb een 3 deurs kast..). Haha daar komen dus muizen op af..
.
Onze ookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Onze school gebruikt sinds kort actief Twitter.
Ik had het over jouw croissant kruimels..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:00 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zijn je kleren van eten gemaakt dan? Hooguit motten die daar op af komen
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Onze school gebruikt sinds kort actief Twitter.
Scholen die hun leerlingen stalken op Twitter.quote:
Tsja, morgen maar eens kijken dan. Nu geen zin om weer het licht aan te doen en zoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:00 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik had het over jouw croissant kruimels..
Dat weet ik niet. Doe toch niet aan Twitterquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Scholen die hun leerlingen stalken op Twitter.
quote:super-supremely-ba-ba-di-oh
Zit jouw school ook op Facebook?!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:04 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik heb school niet toegevoegd op facebook!!
Ik ook niet, heb wel de onderwijsassistent van 5/6-vwo want zij is supertofquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:04 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik heb school niet toegevoegd op facebook!!
Al die scholen die 'modern' willen doen door accounts te maken op sociale media. Alsof leerlingen graag hun school op Hyves, Facebook of Twitter willen hebben.quote:
Ik verder ook niet. Maar zij is tof. Vriend van me kwam haar een keer in een nogal aangeschoten toestand tegen bij het uitgaanquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:07 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik heb geen leraren op hyves/facebook!
Genoeg mensen die "vrienden" zijn met school op facebook enzo xD.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Al die scholen die 'modern' willen doen door accounts te maken op sociale media. Alsof leerlingen graag hun school op Hyves, Facebook of Twitter willen hebben.
Dit!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Al die scholen die 'modern' willen doen door accounts te maken op sociale media. Alsof leerlingen graag hun school op Hyves, Facebook of Twitter willen hebben.
Leuk, dan kan je school gewoon op je Facebook profiel kijken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:08 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Genoeg mensen die "vrienden" zijn met school op facebook enzo xD.
Impliceren dat er een jongen achter je aan zitquote:
Daarom ben ik ook niet vrienden met school op facebookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Leuk, dan kan je school gewoon op je Facebook profiel kijken.
"impliceren dat" gebruikenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Impliceren dat er een jongen achter je aan zit
Sorry
Ik zei al sorryquote:
't Staat er tochquote:
Ooh, wow, dit is wel hele heftig zoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:14 schreef jordyqwerty het volgende:
Sander, het kost me veel moeite om dit te vragenmaar ehm, wil je met me trouwen?
![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:14 schreef jordyqwerty het volgende:
Sander, het kost me veel moeite om dit te vragenmaar ehm, wil je met me trouwen?
![]()
Niks mis met een beetje mannenliefde.quote:
Geeft nietquote:
laat die hater maarquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje mannenliefde..
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:19 schreef Ezell het volgende:
Wacht eens even! Jordy is minderjarig en mag niet eens trouwen.
Rollenspelquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:19 schreef Ezell het volgende:
Wacht eens even! Jordy is minderjarig en mag niet eens trouwen.
Voordat je dat weet...kun je wachten tot je een ons weegtquote:
Ja dat het een veel voorkomende naam is, maar geen Esther/Ilse/Saskia(?)quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is geheim, maar ik heb wel aanwijzingen gegeven.
't Lijkt wel of je aan de X zit jongequote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:22 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik word echt te melig hoe later het wordt
Ben ik al, haha.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:22 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik word echt te melig hoe later het wordt
geef die aanwijzingen nog eens svpquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is geheim, maar ik heb wel aanwijzingen gegeven.
ben high van mezelf jwtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:22 schreef yosander het volgende:
[..]
't Lijkt wel of je aan de X zit jonge
1. Mijn naam is een veelvoorkomende naam in de westerse wereld, dus ook in Nederland. Duh.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
geef die aanwijzingen nog eens svp
xx van sander en mij
Daar word je niet high vanquote:
High zijn en die stuffquote:
Niet als je je lach moet inhouden, omdat je ouders in de kamer ernaast liggen te slapen. Lichte slapers..quote:
Snap ik bohhhquote:
Eva?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nog een allerlaatste tip: het begint niet met een klinker.
Het begint niet met een klinkerquote:
Hihi hetzelfde hierquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet als je je lach moet inhouden, omdat je ouders in de kamer ernaast liggen te slapen. Lichte slapers..
Toffe mensenquote:
Ookquote:
Goeie pitu rokenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is best storend, want ik kan in deze toestand niet meer slapen.
Oja, ik was nog wat vergeten. Ik zeg geen 'ja' of 'nee' meer. Anders kunnen jullie blijven raden totdat jullie het weten.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
EHEHEHEHE SORRIEJ HET IS LAATUHMMMM Sofie???
Ik rook niet.quote:
Slapen we samen niet, G.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is best storend, want ik kan in deze toestand niet meer slapen.
Vaporizerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oja, ik was nog wat vergeten. Ik zeg geen 'ja' of 'nee' meer. Anders kunnen jullie blijven raden totdat jullie het weten.
[..]
Ik rook niet.
Dat gaat niet lukken, G. Ik moet morgen om tien uur opstaan en ik wil blijven leven.quote:
Wat is dat?quote:
alleen je voornaamquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oja, ik was nog wat vergeten. Ik zeg geen 'ja' of 'nee' meer. Anders kunnen jullie blijven raden totdat jullie het weten.
[..]
Ik rook niet.
Ik ga geen filmpjes kijken waarin dieren worden geslacht.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:34 schreef DidoCarthago het volgende:
Even iets deprimerends doen Ezellhoef je niet meer te lachen
.
Mijn naam op Fok! is Sander.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
alleen je voornaamwordt toch zoveel gebruikt dus vertel het nou maar gewoooon en anders blijven sander, ik en de rest van de clan doorzeuren hihi
Een 'verdamper'. Waarmee je de wiet dus verdampt en zodoende alleen de werkzame bestanddelen, o.a. THC, binnenkrijgtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken, G. Ik moet morgen om tien uur opstaan en ik wil blijven leven.
[..]
Wat is dat?
Schattig dat je er nog bentquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:35 schreef Kaasrol het volgende:
Ezell, zeg gewoon even snel hoe je heet, kan ik gaan slapen
Om 7 uur gaan slapen. Gaat nog best dan hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken, G. Ik moet morgen om tien uur opstaan en ik wil blijven leven.
[..]
Wat is dat?
Aha, oké. Nog nooit eerder van gehoord. Dat gaat hem ook niet worden, want ik doe niet aan zulke praktijken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:35 schreef yosander het volgende:
[..]
Een 'verdamper'. Waarmee je de wiet dus verdampt en zodoende alleen de werkzame bestanddelen, o.a. THC, binnenkrijgt.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:36 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik sta achter Ezell trouwensgewoon niet zeggen als je dat niet wilt
.
Lukt niet, irritante spiertrek bij mijn oog dus ik probeer het om 2 uur maar nog eensquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:35 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Schattig dat je er nog bentje ging toch 1 uur slaapie doen?
En je UI danquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Aha, oké. Nog nooit eerder van gehoord. Dat gaat hem ook niet worden, want ik doe niet aan zulke praktijken.
[..]
Ahhhquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Lukt niet, irritante spiertrek bij mijn oog dus ik probeer het om 2 uur maar nog eens
Ik accepteer je excuses alleen als 'sorry' goed spelt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:36 schreef jordyqwerty het volgende:
Zie je, nu gaat iedereen zeuren. Sorriej
Het is je voornaam maar zegquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:36 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik sta achter Ezell trouwensgewoon niet zeggen als je dat niet wilt
.
Sorryquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik accepteer je excuses alleen als 'sorry' goed spelt.
Mwoh kan, maar het werkt iig averechtsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:37 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ahhhdat komt door moeiheid meestal...
.
Nou enquote:
Erik.quote:
Ik ookquote:
Quelle film?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:38 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Man, die Vietnam scenes waren intens.
Hoi Tomquote:
Dat ik het zelf niet doe, betekent niet ik het afkeur als andere mensen het doen.quote:
Qwerty -> Kuerty -> Kurtquote:
Wacht wat? Jij heette toch Sander?quote:
Hij heet toch Yos?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wacht wat? Jij heette toch Sander?
Ik kan geen sarcasme meer spotten
Sarcasme is dood vanavond.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat impliceerde ik nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat ik het zelf niet doe, betekent niet ik het afkeur als andere mensen het doen.
[..]
Qwerty -> Kuerty -> Kurt
Kurt..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat ik het zelf niet doe, betekent niet ik het afkeur als andere mensen het doen.
[..]
Qwerty -> Kuerty -> Kurt
HAHAHA ik ging dat expres niet vragenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zie PI.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
HAHAHAA je wilde het dus wel vragen hčquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:42 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
HAHAHA ik ging dat expres niet vragen. Ik wist gewoon dat iedereen dan ging lachen
.
Welterusten, G. Lobi, gr grquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat impliceerde ik niet.
Maar ik ga pitten, truste iedereen en gr gr
Oké. Nouja, slaap lekker hé.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat impliceerde ik niet.
Maar ik ga pitten, truste iedereen en gr gr
Kurt Jordy.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:42 schreef yosander het volgende:
[..]
HAHAHAA je wilde het dus wel vragen hč! Had ik je daar even beet Dido
!
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oké. Nouja, slaap lekker hé.
[..]
Kurt Jordy.mijn achternaam is niet jordy mang! En mijn voornaam niet kurt, G!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kutquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:42 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
HAHAHA ik ging dat expres niet vragen. Ik wist gewoon dat iedereen dan ging lachen
.
Jonguuuuh, ik ben melig ja. Ik ga morgen echt spijt hebben van wat ik op Fok! heb gezet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
mijn achternaam is niet jordy mang! En mijn voornaam niet kurt, G!
Je hebt niets ergs gepost toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jonguuuuh, ik ben melig ja. Ik ga morgen echt spijt hebben van wat ik op Fok! heb gezet.
Ja, want we weten zoveel van je dat we je direct gaan traceren enzo en je dan chanteren dat we het tegen anderen gaan zeggenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jonguuuuh, ik ben melig ja. Ik ga morgen echt spijt hebben van wat ik op Fok! heb gezet.
Volgens mij ben je gewoon zwaar kansloos als je dat niet respecteert.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:45 schreef Keauning het volgende:
volgens mij ben je gwoon zwaar kansloos als je je voornaam niet eens wilt zggen.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:45 schreef Keauning het volgende:
volgens mij ben je gwoon zwaar kansloos als je je voornaam niet eens wilt zggen.
jij bent dus gewoon een eutje.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:46 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon zwaar kansloos als je dat niet respecteert.
Schoolstraat 14.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja, want we weten zoveel van je dat we je direct gaan traceren enzo en je dan chanteren dat we het tegen anderen gaan zeggen
hiervan spijt hebben?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik weet al dat dat van latijn isquote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:47 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Sommige mensen zeggen het wel, anderen niet. Lekker belangrijk zeg
Verdomme, ik moest hard lachen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
hiervan spijt hebben?![]()
![]()
![]()
![]()
JE WEET DAT ALLES LEUK IS NU.
Niet lachen
Nee. Aangezien ik ook niet weet wat het is.quote:
Omgquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:48 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Nee. Aangezien ik ook niet weet wat het is.
Ditquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:47 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Sommige mensen zeggen het wel, anderen niet. Lekker belangrijk zeg
ehehehe xDquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Verdomme, ik moest hard lachen.
Heequote:
Ik weet het anders ook niet hoorquote:
Het lukte niet. Ik moest weer lachen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ehehehe xD
Nee serieus, niet lachen.
Hallonquote:
NIET LACHEN GODNONDEJUquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kurwaquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
NIET LACHEN GODNONDEJUHet lukt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahaha dat is zo'n scheldwoordquote:
Mensen uitschelden in talen die ze niet kennenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:52 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Hahaha dat is zo'n scheldwoordik had zo'n artikel uit Onze Taal met de ergste scheldwoorden uit allemaal andere landen op een rij
.
je doet je naam wel eer aanquote:
Wat waren de hoogtepunten?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:52 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Hahaha dat is zo'n scheldwoordik had zo'n artikel uit Onze Taal met de ergste scheldwoorden uit allemaal andere landen op een rij
.
Het is drie keer. Ik moest lachen..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
je doet je naam wel eer aan
Een ezel stoot zich geen tweemaal aan dezelfde steen (ofzoiets jwz)
Haha, je werd uitgescholden door poolse verbouwersquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:52 schreef Keauning het volgende:
[..]
Dat zeiden de poolse verbouwers altijd ja.
Nee, helaas.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:54 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Haha, je werd uitgescholden door poolse verbouwers
Tuurlijk wel, komt zo vanzelfquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:56 schreef Ezell het volgende:
Ik ga zo Fok! echt afsluiten. Zo kan ik echt niet slapen.
NEIN!!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:56 schreef Ezell het volgende:
Ik ga zo Fok! echt afsluiten. Zo kan ik echt niet slapen.
JAWOHL MANN.quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
JAWOHL MANN.NEIN MANN POMMES FRITES MIT MAYO UND EINEN BAMIBLOCK DU WEIIST! DAS IST RICHTIG GANGSTER ODERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DU BIST BLÖD! ABER NATÜRLICH IS DAS LEKKER. ICH MÖCHTE JETZT GERN EIN KAPSALON, ABER ICH HABE KEIN KAPSALON. ICH BIN DEPRESIEVE.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
NEIN MANN POMMES FRITES MIT MAYO UND EINEN BAMIBLOCK DU WEIIST! DAS IST RICHTIG GANGSTER ODER
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
NEIN MANN POMMES FRITES MIT MAYO UND EINEN BAMIBLOCK DU WEIIST! DAS IST RICHTIG GANGSTER ODER
jaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:00 schreef Keauning het volgende:
Jordy, je bent net een Duitser mannn, kom je uit limburg ofzo?![]()
![]()
Met een zachte G?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ja
heb eigenlijk een schijthekel aan duitsers
ik ookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ja
heb eigenlijk een schijthekel aan duitsers
Welterusten VR2!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:02 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik ga ook slapen. Ben gesloopt. Maar wel geheel nuchter, en dat na een examenfeest van 8+ uur.
Welterusten!
Examenfeest van 8+uur en dan al om 2 uur thuis zijn?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:02 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik ga ook slapen. Ben gesloopt. Maar wel geheel nuchter, en dat na een examenfeest van 8+ uur.
Welterusten!
ICH WOLTTE GERNE KEBAB FRESSEN GUDVERDUMMESE KOETSOIE.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
DU BIST BLÖD! ABER NATÜRLICH IS DAS LEKKER. ICH MÖCHTE JETZT GERN EIN KAPSALON, ABER ICH HABE KEIN KAPSALON. ICH BIN DEPRESIEVE.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |