HAHAHAA je wilde het dus wel vragen hèquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:42 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
HAHAHA ik ging dat expres niet vragen. Ik wist gewoon dat iedereen dan ging lachen
.
Welterusten, G. Lobi, gr grquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat impliceerde ik niet.
Maar ik ga pitten, truste iedereen en gr gr
Oké. Nouja, slaap lekker hé.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat impliceerde ik niet.
Maar ik ga pitten, truste iedereen en gr gr
Kurt Jordy.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:42 schreef yosander het volgende:
[..]
HAHAHAA je wilde het dus wel vragen hè! Had ik je daar even beet Dido
!
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oké. Nouja, slaap lekker hé.
[..]
Kurt Jordy.mijn achternaam is niet jordy mang! En mijn voornaam niet kurt, G!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kutquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:42 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
HAHAHA ik ging dat expres niet vragen. Ik wist gewoon dat iedereen dan ging lachen
.
Jonguuuuh, ik ben melig ja. Ik ga morgen echt spijt hebben van wat ik op Fok! heb gezet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
mijn achternaam is niet jordy mang! En mijn voornaam niet kurt, G!
Je hebt niets ergs gepost toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jonguuuuh, ik ben melig ja. Ik ga morgen echt spijt hebben van wat ik op Fok! heb gezet.
Ja, want we weten zoveel van je dat we je direct gaan traceren enzo en je dan chanteren dat we het tegen anderen gaan zeggenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jonguuuuh, ik ben melig ja. Ik ga morgen echt spijt hebben van wat ik op Fok! heb gezet.
Volgens mij ben je gewoon zwaar kansloos als je dat niet respecteert.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:45 schreef Keauning het volgende:
volgens mij ben je gwoon zwaar kansloos als je je voornaam niet eens wilt zggen.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:45 schreef Keauning het volgende:
volgens mij ben je gwoon zwaar kansloos als je je voornaam niet eens wilt zggen.
jij bent dus gewoon een eutje.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:46 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon zwaar kansloos als je dat niet respecteert.
Schoolstraat 14.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja, want we weten zoveel van je dat we je direct gaan traceren enzo en je dan chanteren dat we het tegen anderen gaan zeggen
hiervan spijt hebben?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |