Wacht wat? Jij heette toch Sander?quote:
Hij heet toch Yos?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wacht wat? Jij heette toch Sander?
Ik kan geen sarcasme meer spotten
Sarcasme is dood vanavond.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat impliceerde ik nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat ik het zelf niet doe, betekent niet ik het afkeur als andere mensen het doen.
[..]
Qwerty -> Kuerty -> Kurt
Kurt..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat ik het zelf niet doe, betekent niet ik het afkeur als andere mensen het doen.
[..]
Qwerty -> Kuerty -> Kurt
HAHAHA ik ging dat expres niet vragenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zie PI.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
HAHAHAA je wilde het dus wel vragen hèquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:42 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
HAHAHA ik ging dat expres niet vragen. Ik wist gewoon dat iedereen dan ging lachen
.
Welterusten, G. Lobi, gr grquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat impliceerde ik niet.
Maar ik ga pitten, truste iedereen en gr gr
Oké. Nouja, slaap lekker hé.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat impliceerde ik niet.
Maar ik ga pitten, truste iedereen en gr gr
Kurt Jordy.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:42 schreef yosander het volgende:
[..]
HAHAHAA je wilde het dus wel vragen hè! Had ik je daar even beet Dido
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |