Goeie pitu rokenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is best storend, want ik kan in deze toestand niet meer slapen.
Oja, ik was nog wat vergeten. Ik zeg geen 'ja' of 'nee' meer. Anders kunnen jullie blijven raden totdat jullie het weten.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
EHEHEHEHE SORRIEJ HET IS LAATUHMMMM Sofie???
Ik rook niet.quote:
Slapen we samen niet, G.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is best storend, want ik kan in deze toestand niet meer slapen.
Vaporizerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oja, ik was nog wat vergeten. Ik zeg geen 'ja' of 'nee' meer. Anders kunnen jullie blijven raden totdat jullie het weten.
[..]
Ik rook niet.
Dat gaat niet lukken, G. Ik moet morgen om tien uur opstaan en ik wil blijven leven.quote:
Wat is dat?quote:
alleen je voornaamquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oja, ik was nog wat vergeten. Ik zeg geen 'ja' of 'nee' meer. Anders kunnen jullie blijven raden totdat jullie het weten.
[..]
Ik rook niet.
Ik ga geen filmpjes kijken waarin dieren worden geslacht.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:34 schreef DidoCarthago het volgende:
Even iets deprimerends doen Ezellhoef je niet meer te lachen
.
Mijn naam op Fok! is Sander.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
alleen je voornaamwordt toch zoveel gebruikt dus vertel het nou maar gewoooon en anders blijven sander, ik en de rest van de clan doorzeuren hihi
Een 'verdamper'. Waarmee je de wiet dus verdampt en zodoende alleen de werkzame bestanddelen, o.a. THC, binnenkrijgtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken, G. Ik moet morgen om tien uur opstaan en ik wil blijven leven.
[..]
Wat is dat?
Schattig dat je er nog bentquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:35 schreef Kaasrol het volgende:
Ezell, zeg gewoon even snel hoe je heet, kan ik gaan slapen
Om 7 uur gaan slapen. Gaat nog best dan hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken, G. Ik moet morgen om tien uur opstaan en ik wil blijven leven.
[..]
Wat is dat?
Aha, oké. Nog nooit eerder van gehoord. Dat gaat hem ook niet worden, want ik doe niet aan zulke praktijken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:35 schreef yosander het volgende:
[..]
Een 'verdamper'. Waarmee je de wiet dus verdampt en zodoende alleen de werkzame bestanddelen, o.a. THC, binnenkrijgt.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:36 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik sta achter Ezell trouwensgewoon niet zeggen als je dat niet wilt
.
Lukt niet, irritante spiertrek bij mijn oog dus ik probeer het om 2 uur maar nog eensquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:35 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Schattig dat je er nog bentje ging toch 1 uur slaapie doen?
En je UI danquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Aha, oké. Nog nooit eerder van gehoord. Dat gaat hem ook niet worden, want ik doe niet aan zulke praktijken.
[..]
Ahhhquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Lukt niet, irritante spiertrek bij mijn oog dus ik probeer het om 2 uur maar nog eens
Ik accepteer je excuses alleen als 'sorry' goed spelt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:36 schreef jordyqwerty het volgende:
Zie je, nu gaat iedereen zeuren. Sorriej
Het is je voornaam maar zegquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:36 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik sta achter Ezell trouwensgewoon niet zeggen als je dat niet wilt
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |