Onze school gebruikt sinds kort actief Twitterquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja, op de deur in de kleedkamer van de gymzaal waar we examens hadden. Maar niemand die dat onthoudt natuurlijk, kan die kutschool het niet gewoon op internet zetten ofzo
Zijn je kleren van eten gemaakt dan? Hooguit motten die daar op af komenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:58 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Mn kast is vol(en ik heb een 3 deurs kast..). Haha daar komen dus muizen op af..
.
Onze ookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Onze school gebruikt sinds kort actief Twitter.
Ik had het over jouw croissant kruimels..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:00 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zijn je kleren van eten gemaakt dan? Hooguit motten die daar op af komen
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Onze school gebruikt sinds kort actief Twitter.
Scholen die hun leerlingen stalken op Twitter.quote:
Tsja, morgen maar eens kijken dan. Nu geen zin om weer het licht aan te doen en zoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:00 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik had het over jouw croissant kruimels..
Dat weet ik niet. Doe toch niet aan Twitterquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Scholen die hun leerlingen stalken op Twitter.
quote:super-supremely-ba-ba-di-oh
Zit jouw school ook op Facebook?!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:04 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik heb school niet toegevoegd op facebook!!
Ik ook niet, heb wel de onderwijsassistent van 5/6-vwo want zij is supertofquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:04 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik heb school niet toegevoegd op facebook!!
Al die scholen die 'modern' willen doen door accounts te maken op sociale media. Alsof leerlingen graag hun school op Hyves, Facebook of Twitter willen hebben.quote:
Ik verder ook niet. Maar zij is tof. Vriend van me kwam haar een keer in een nogal aangeschoten toestand tegen bij het uitgaanquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:07 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik heb geen leraren op hyves/facebook!
Genoeg mensen die "vrienden" zijn met school op facebook enzo xD.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Al die scholen die 'modern' willen doen door accounts te maken op sociale media. Alsof leerlingen graag hun school op Hyves, Facebook of Twitter willen hebben.
Dit!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Al die scholen die 'modern' willen doen door accounts te maken op sociale media. Alsof leerlingen graag hun school op Hyves, Facebook of Twitter willen hebben.
Leuk, dan kan je school gewoon op je Facebook profiel kijken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:08 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Genoeg mensen die "vrienden" zijn met school op facebook enzo xD.
Impliceren dat er een jongen achter je aan zitquote:
Daarom ben ik ook niet vrienden met school op facebookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Leuk, dan kan je school gewoon op je Facebook profiel kijken.
"impliceren dat" gebruikenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Impliceren dat er een jongen achter je aan zit
Sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |