Ik weet. Dans niet altijd als een neger ofzo. Maar als 't lekker los gaat doe ik wel meequote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:37 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Heel veel jongens doen dat hoor.
Moet je ooit eens proberenquote:
Ooit ;pquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik weet. Dans niet altijd als een neger ofzo. Maar als 't lekker los gaat doe ik wel mee.
[..]
Moet je ooit eens proberen
Die liedjes zijn mooi.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik zing heel vaak Cable car & How to save a life
Nee, ik kan niet zingen, maar toch![]()
Jaa dat doe ik ookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die liedjes zijn mooi.![]()
Zolang je er maar plezier aan beleeft toch?
Nu we het over mooie liedjes hebben;quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die liedjes zijn mooi.![]()
Zolang je er maar plezier aan beleeft toch?
Italianen dansen leukquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik weet. Dans niet altijd als een neger ofzo. Maar als 't lekker los gaat doe ik wel mee.
[..]
Moet je ooit eens proberen
Die ga ik even luisteren. Deze van The Verve is ook mooooi. Ja, met meer dan twee o's.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nu we het over mooie liedjes hebben;![]()
Kloptquote:
This video has been added to your Favorites.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die ga ik even luisteren. Deze van The Verve is ook mooooi. Ja, met meer dan twee o's.![]()
Laat maar, ik ga de hele nacht doorhalen.quote:
Baasquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Laat maar, ik ga de hele nacht doorhalen.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb die andere ook opgeslagen, haha.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
This video has been added to your Favorites.
Ik wil dat ook.. maar ik MOET morgen kamer opruimen en koffer inpakken enzo.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Veel lobi voor hun, maar deze vind ik persoonlijk beterquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb die andere ook opgeslagen, haha.
Dit vind ik trouwens een geweldige cover van Fast Car.![]()
Kamer opruimen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:47 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik wil dat ook.. maar ik MOET morgen kamer opruimen en koffer inpakken enzo.
Jaaaaa, Boyce Avenue. Die is ook mooi ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Veel lobi voor hun, maar deze vind ik persoonlijk beter
Iris is trouwens sowieso mn favo nummer. Kippevel alles.
Ha-ha.quote:
Ik had maar 19 boeken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:49 schreef yosander het volgende:
Ik moet al mijn vijftig boeken nog uitzoeken en inleveren morgen.
Wij hoeven de boeken pas na de herkansingen in te leverenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:49 schreef yosander het volgende:
Ik moet al mijn vijftig boeken nog uitzoeken en inleveren morgen.
Gewoon zeggen dat je het doet, kwartiertje in je kamer blijven, terugkomen en zeggen dat je klaar bent en het zo wel goed vindt.quote:
Dit is trouwens ook een supervet nummer;quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jaaaaa, Boyce Avenue. Die is ook mooi ja.
Wtf? Hoe kan datquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:50 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Wij hoeven de boeken pas na de herkansingen in te leveren.
quote:
Nee maar ze willen niet dat er ongedierte op mn kamer komtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je het doet, kwartiertje in je kamer blijven, terugkomen en zeggen dat je klaar bent en het zo wel goed vindt.
Je ouders hoeven toch niet in de zooi te zitten?
Even luisteren.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dit is trouwens ook een supervet nummer;
Door alleen maar 19 boeken te krijgen? Ze zijn trouwens alleen van dit schooljaar en het zijn havo-boeken.quote:
Kunnen we alvast voor elk vak alle stof herhalen en dan na de uitslag bepalen wat je werkelijk herkanstquote:
Ik ben vergeten wanneer, en door een fout heb ik de brief van 6VWO gekregenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:50 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Wij hoeven de boeken pas na de herkansingen in te leveren.
Mja oké. Je zat toch op een niet reguliere middelbare school o.i.d.?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Even luisteren.
[..]
Door alleen maar 19 boeken te krijgen? Ze zijn trouwens alleen van dit schooljaar en het zijn havo-boeken.
Alsof maar een iemand dat doetquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:52 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Kunnen we alvast voor elk vak alle stof herhalen en dan na de uitslag bepalen wat je werkelijk herkanst!
Dat was ik niet? Ik zit op een normale middelbare school hoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Mja oké. Je zat toch op een niet reguliere middelbare school o.i.d.?
Klasgenoten/vriendenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:52 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ben vergeten wanneer, en door een fout heb ik de brief van 6VWO gekregen
Ik ben de lul
Is het zo erg dan? Je hebt er toch geen eten van maanden terug kiggen ofzo?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:51 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Nee maar ze willen niet dat er ongedierte op mn kamer komt.
Ooh. Kan ookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat was ik niet? Ik zit op een normale middelbare school hoor.
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dit is trouwens ook een supervet nummer;
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |