Ik ook niet, heb wel de onderwijsassistent van 5/6-vwo want zij is supertofquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:04 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik heb school niet toegevoegd op facebook!!
Al die scholen die 'modern' willen doen door accounts te maken op sociale media. Alsof leerlingen graag hun school op Hyves, Facebook of Twitter willen hebben.quote:
Ik verder ook niet. Maar zij is tof. Vriend van me kwam haar een keer in een nogal aangeschoten toestand tegen bij het uitgaanquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:07 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik heb geen leraren op hyves/facebook!
Genoeg mensen die "vrienden" zijn met school op facebook enzo xD.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Al die scholen die 'modern' willen doen door accounts te maken op sociale media. Alsof leerlingen graag hun school op Hyves, Facebook of Twitter willen hebben.
Dit!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Al die scholen die 'modern' willen doen door accounts te maken op sociale media. Alsof leerlingen graag hun school op Hyves, Facebook of Twitter willen hebben.
Leuk, dan kan je school gewoon op je Facebook profiel kijken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:08 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Genoeg mensen die "vrienden" zijn met school op facebook enzo xD.
Impliceren dat er een jongen achter je aan zitquote:
Daarom ben ik ook niet vrienden met school op facebookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Leuk, dan kan je school gewoon op je Facebook profiel kijken.
"impliceren dat" gebruikenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Impliceren dat er een jongen achter je aan zit
Sorry
Ik zei al sorryquote:
't Staat er tochquote:
Ooh, wow, dit is wel hele heftig zoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:14 schreef jordyqwerty het volgende:
Sander, het kost me veel moeite om dit te vragenmaar ehm, wil je met me trouwen?
![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:14 schreef jordyqwerty het volgende:
Sander, het kost me veel moeite om dit te vragenmaar ehm, wil je met me trouwen?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |