Weten het ook niet, heel ons jaar heeft de verkeerde brief gekregen.quote:
Nee maar er liggen allemaal stapels kleren enzoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:54 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Is het zo erg dan? Je hebt er toch geen eten van maanden terug kiggen ofzo?
Daarvoor ook nergens aangekondigdquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Weten het ook niet, heel ons jaar heeft de verkeerde brief gekregen.!!!!
Ik had hier gisteren nog zo'n reusachtige stapel met kleren liggen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:55 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Nee maar er liggen allemaal stapels kleren enzoen dan zitten mn ouders zo van; ja muizen vinden het vast heerlijk om daartussen te leven. En ik eet er wel snoep/koek/chips
.
Kleren gooi je toch niet op de grondquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:55 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Nee maar er liggen allemaal stapels kleren enzoen dan zitten mn ouders zo van; ja muizen vinden het vast heerlijk om daartussen te leven. En ik eet er wel snoep/koek/chips
.
Mn kast is volquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kleren gooi je toch niet op de grond
Maar nu je het zegt, op kruimels heb ik nooit zo gelet. Volgens mij liggen er hele croissants aan kruimels onder mijn bed
Ja, op de deur in de kleedkamer van de gymzaal waar we examens hadden. Maar niemand die dat onthoudt natuurlijk, kan die kutschool het niet gewoon op internet zetten ofzoquote:
Jij hebt veel kleren.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:58 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Mn kast is vol(en ik heb een 3 deurs kast..). Haha daar komen dus muizen op af..
.
Of je belt gewoon even naar school..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja, op de deur in de kleedkamer van de gymzaal waar we examens hadden. Maar niemand die dat onthoudt natuurlijk, kan die kutschool het niet gewoon op internet zetten ofzo
Onze school gebruikt sinds kort actief Twitterquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja, op de deur in de kleedkamer van de gymzaal waar we examens hadden. Maar niemand die dat onthoudt natuurlijk, kan die kutschool het niet gewoon op internet zetten ofzo
Zijn je kleren van eten gemaakt dan? Hooguit motten die daar op af komenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:58 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Mn kast is vol(en ik heb een 3 deurs kast..). Haha daar komen dus muizen op af..
.
Onze ookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Onze school gebruikt sinds kort actief Twitter.
Ik had het over jouw croissant kruimels..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:00 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zijn je kleren van eten gemaakt dan? Hooguit motten die daar op af komen
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Onze school gebruikt sinds kort actief Twitter.
Scholen die hun leerlingen stalken op Twitter.quote:
Tsja, morgen maar eens kijken dan. Nu geen zin om weer het licht aan te doen en zoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:00 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik had het over jouw croissant kruimels..
Dat weet ik niet. Doe toch niet aan Twitterquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Scholen die hun leerlingen stalken op Twitter.
quote:super-supremely-ba-ba-di-oh
Zit jouw school ook op Facebook?!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:04 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik heb school niet toegevoegd op facebook!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |