Gooi het maar in de groep hoorquote:
Hij gaat met ElisaB trouwenquote:
quote:
Valt een beetje tegen; en ik maar aantekeningen maken en data plannen in mijn agendaquote:
Ja, je krijgt het druk met jurken passen en ceremoniemeesters instruerenquote:Op maandag 30 mei 2011 17:36 schreef ElisaB het volgende:
Valt een beetje tegen; en ik maar aantekeningen maken en data plannen in mijn agenda
Goeie zin, aan het aftellen. Alle shit die nu nog uitbreekt is niet mijn shit meerquote:
Hoe lang nog?quote:Op maandag 30 mei 2011 17:57 schreef Barbaaf het volgende:
Goeie zin, aan het aftellen. Alle shit die nu nog uitbreekt is niet mijn shit meer
Nog 11 werkdagen, na vandaag.quote:
En wel in overleg met je aanstaande bruid Elisa Bquote:Op maandag 30 mei 2011 18:08 schreef Barbaaf het volgende:
En of, en wat voor, motor ik ga kopen hangt erg af van m'n sollicitatiegesprek van morgen
quote:Op maandag 30 mei 2011 18:50 schreef DanseMacabre het volgende:
Jezus Fuck wat een lilleke jurrek Multi.
Maar die deed het maar voor een kwartquote:Op maandag 30 mei 2011 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb al een huwelijksschat opgestuurd
Steeds dezelfde jurk en hetzelfde draaiboek; valt toch niemand opquote:Op maandag 30 mei 2011 17:55 schreef Rewimo het volgende:
Ja, je krijgt het druk met jurken passen en ceremoniemeesters instrueren
Ik ben vrij makkelijk hoor; geld moet rollen (bij voorkeur mijn kant op)quote:Op maandag 30 mei 2011 18:30 schreef indaha het volgende:
En wel in overleg met je aanstaande bruid Elisa Bhopelijk
, maar alvast heel veel succes morgen bij je sollicitatiegesprek , ik zal voor je duimen
Mwoah, zwart misschienquote:Op maandag 30 mei 2011 18:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik kan me jou ook niet echt voorstellen in een trouwjurk
Jammer dat de Elf Fantasy Fair niet valt rond hun favoriete datumquote:
You didquote:
Een Eneuko envelopquote:Op maandag 30 mei 2011 19:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
You didWaarom heb ik die dan niet
Ik ga de beeb ondersteboven houden vanavond
Waar is het herniatopic ook alweer?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:15 schreef ElisaB het volgende:
You didWaarom heb ik die dan niet
Ik ga de beeb ondersteboven houden vanavond
Die is ook heel apart, gelukkig is het in septenber meestal nog goed weerquote:
Stiekummerd, je hebt al een jurk uitgezocht en wij maar zoeken.quote:
Das meer voor een decemberhuwelijk, lekker warm.quote:
Zwangere ventquote:
Da's pas leuk als je 8 maanden zwanger bent als je gaat trouwenquote:
Speciaal voor jou danquote:
Hoe donzig is donzig? Heeft het al slagpennen en fladdert het? Dan is het waarschijnlijk een overmoedig jong dat uit het nest gesprongen is en door de ouders op de grond gevoerd wordt: laten zitten tenzij veel katten.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:50 schreef kanovinnie het volgende:
Vraagje he, er zit een klein donzig vogeltje in de steeg hier, en er is geen nest te bekennen op het dak. Wat kan ik er mee doen?
Kinkyquote:
Laatste keer dat ik de dierenambulance belde kwamen ze 4 uur later dan dat ze zouden komen, dus daar ga ik helaas niet op wachten. Ik ben er expres niet bij in de buurt gekomen omdat hij dan misschien verstoten zou worden door zijn ouders.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:23 schreef Barbaaf het volgende:
Jongens, ff stoppen met geiten, d'r zit een serieuze vraag tussen:
[..]
Hoe donzig is donzig? Heeft het al slagpennen en fladdert het? Dan is het waarschijnlijk een overmoedig jong dat uit het nest gesprongen is en door de ouders op de grond gevoerd wordt: laten zitten tenzij veel katten.
Kleiner dan dat: mogelijk door een kat of vogel uit het nest gesleept, of door ouders of zusjes eruit getrapt. Kans op overleven erg klein maar misschien wil de dierenambulance ervoor komen.
/serieus
[..]
Kinky
'Ik heb een jong vogeltje gevonden'quote:Op maandag 30 mei 2011 21:25 schreef kanovinnie het volgende:
Laatste keer dat ik de dierenambulance belde kwamen ze 4 uur later dan dat ze zouden komen, dus daar ga ik helaas niet op wachten. Ik ben er expres niet bij in de buurt gekomen omdat hij dan misschien verstoten zou worden door zijn ouders.
Ik laat hem wel lekker zitten.
Goedenachtquote:
Of ze ligt gewoon per ongeluk verkeerd om en hij heeft het niet in de gatenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:31 schreef Rewimo het volgende:
Naar het schijnt een Grieks paar, maar ik geloof er niks van![]()
[ afbeelding ]
Pfff wat een nepfotograaf met d'r pop-up flitsquote:Op maandag 30 mei 2011 21:31 schreef Rewimo het volgende:
Naar het schijnt een Grieks paar, maar ik geloof er niks van![]()
[ afbeelding ]
Ik ook, maar ik heb de hele dag in Qduyn gezetenquote:
Wat was daar dan? Of gewoon voor de gezelligheid? Had je Baloe mee?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb de hele dag in Qduyn gezeten
Wat nog erger is, zo'n muts je trouwfoto's laten makenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:46 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Pfff wat een nepfotograaf met d'r pop-up flits
Daar was een meet met wat vrienden en bierquote:Op maandag 30 mei 2011 21:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat was daar dan? Of gewoon voor de gezelligheid? Had je Baloe mee?
Hahahaquote:Op maandag 30 mei 2011 22:06 schreef Qwea het volgende:
Pfff, ik geef mezelf wel aan bij de dierenbescherming dan
Ja, goed. Meneer heeft als nieuw iets uitgevonden dat zodra er iets door de brievenbus komt of er iemand aan de bel is hij als een idioot moet gaan blaffenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:07 schreef senesta het volgende:
[..]
HahahaZe zien je aankomen
Hoe gaat het Baloe verder?
Jaaaaaaquote:Op maandag 30 mei 2011 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb al een huwelijksschat opgestuurd
quote:
Welnee joh; tis een kleintjequote:
Die rommelt lekker verderquote:Op maandag 30 mei 2011 22:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, goed. Meneer heeft als nieuw iets uitgevonden dat zodra er iets door de brievenbus komt of er iemand aan de bel is hij als een idioot moet gaan blaffenEn hij heeft uitgevonden dat het cool is om zijn kleed overhoop te halen. Gaat ie aan ruiken en dat "stuk" graven totdat zijn kleed overhoop ligt en zijn matras zichtbaar is
Verder gaat het haske goed. Met Elco?
nee joh, das gewoon de nieuwe Klabamquote:Op maandag 30 mei 2011 23:15 schreef oh-oh het volgende:
Ikea ontploft wel ineens overal, mss moet iemand de vriendjes van Osama ff vertellen dat t fake is
Ewekaquote:
Zo had NokManda me ook wel gewildquote:
Hopelijk blijft ze het zo goed doen!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Vannacht 1x 65 en vanmorgen 35 = samen 100 dus genoeg
Arme man.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zo had NokManda me ook wel gewild
Mochtiewilluh
Da's goed nieuws.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja ik ben ook al weer verregend vandaag, maar hoef nu de deur niet meer uit.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh Ean, doe maar ipv net te weinig net genoeg vandaag!
Mijn planning is gewijzigd, meet in Rotterdam is helaas gecancelled ivm migraine, dus we vertrekken wat later.
We hebben net een half uur door de regen gewandeld, wat heerlijk zeg
Ja goed zo Eanquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:11 schreef ferrari_rood het volgende:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:45 schreef Pagan het volgende:
[..]
Arme man.![]()
Zo'n leuke vrouw, zo'n mooie kooi in de slaapkamer en dan dit. Foei.
Of 1 van 36 inruilen voor 2 van 18.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]Als ie me niet meer leuk vindt moet ie me maar in gaan ruilen voor een wilder exemplaar
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Spannend. Wanneer nemen ze de beslissing?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:27 schreef Barbaaf het volgende:
[..]![]()
zuipen, kreng
Gesprek ging goed, bijna twee uur zitten praten, heb nog een demo gegeven. Ik heb er een goed gevoel bij. Nu afwachten ....
Prima. Ze hebben lekker geslapen in de bench en toen ze mij vanmorgen weer zagen begonnen ze te spinnen en mocht ik ze allemaal aaienquote:[b]Op dinsdag 31 mei 2011 12:08 schreef indaha het volgende:
Oognip hoe is het met de kittens gegaan vannacht?
Ik vermoed vanmiddag al maar zeker deze week hoor ik wat, het is een klein bedrijf met korte lijnen. Ik pas ook eng goed in het profiel dat ze zoeken, het kan eigenlijk alleen afketsen op m'n persoonlijkheid, dat ik niet autistisch genoeg ben ofzoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:30 schreef Pagan het volgende:
[..]
Spannend. Wanneer nemen ze de beslissing?
Een gezellig hoekjequote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:28 schreef Pagan het volgende:
Dit stuk van de tuin is klaar.Gisteren het tuinbankje gebeitst en nu lijkt het er op.
![]()
[ afbeelding ]
Fijn dat het zo goed gaatquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Prima. Ze hebben lekker geslapen in de bench en toen ze mij vanmorgen weer zagen begonnen ze te spinnen en mocht ik ze allemaal aaien
Noah is zo lief, als ie me ziet komt ie aangerend en miauwen dat ie doethet liefst zit ie bij mij
3 zijn er afgevallen maar dat vind ik niet zo gek na alle stress van de verhuizing enzo. Zolang het morgen maar meer is maak ik me geen zorgen.
* foute grap*quote:
Heb je nou speciaal voor Strega stro op de vloer gelegd?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:28 schreef Pagan het volgende:
Dit stuk van de tuin is klaar.Gisteren het tuinbankje gebeitst en nu lijkt het er op.
![]()
[ afbeelding ]
Tuurlijk, ik sta garant voor foute grappen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
* foute grap*
En een van 4 dan![]()
@Barbaaf, succes. Heeft de mogelijke nieuwe werkplek net zo'n mooi uitzicht?
[..]
Heb je nou speciaal voor Strega stro op de vloer gelegd?
Lijk je niet genoeg op "The Lone Gunmen"quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:39 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik vermoed vanmiddag al maar zeker deze week hoor ik wat, het is een klein bedrijf met korte lijnen. Ik pas ook eng goed in het profiel dat ze zoeken, het kan eigenlijk alleen afketsen op m'n persoonlijkheid, dat ik niet autistisch genoeg ben ofzo
Dat is wel jammer ja,quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:59 schreef Dandilion het volgende:
Graf zooi! Ik haat migraine!! Gooit al me leuke plannen in het water!! :-( ik had er zo zin in om met Kareltje te kroelen! Voel me heel rot!
Wat leuk die zie je normaal niet zo gauw,heeft hij een nestje in je klimroos?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:34 schreef Strega het volgende:
Oognip, wat heerlijk zo'n nestje! Geniet ervan.![]()
F_R Gelukkig dat je meisje het goed doet en wat Nok zegt, luister naar haar en naar jezelf.![]()
Oh-Oh geniet van je vrije dagen en het concert.
Barbaaf, zal voor je duimen![]()
Ik had hier gisterenmiddag een nachtegaal in mijn klimroos zitten,had hem wel al gehoord, maar nu dus ook gezien!
Neem ik die van 11.17.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:25 schreef _Multiply86_ het volgende:
kan je de trein van 10:47 of 11:17 nemen. Ik stap dan bij West in.. moet je alleen ff een hondje aanpakken, neem er 3 mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:33 schreef Rewimo het volgende:
Dat is nog niet zo erg, maar laten we zeggen dat ze gehakt neemt, er ballen van maakt en die bakt.LekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Paneermeel? Ui?
Smakelijk alvast![]()
Nee, dat niet helaas. De klimroos heeft pimpelmezen een goede start geboden, hun nestkastje hangt er half achter. We hebben de pimpelmeesjes boven ons hoofd en via de veranda zien uitvliegen. Er zit wel een winterkoninkje ook vlakbij.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat leuk die zie je normaal niet zo gauw,heeft hij een nestje in je klimroos?
Achter!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:23 schreef _Multiply86_ het volgende:
Stap je of helemaal voorin of helemaal achterin? Want je moet Jules ff aanpakken dan haha. Ze kunnen er zelf niet inspringen dus.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:33 schreef Rewimo het volgende:
Dat is nog niet zo erg, maar laten we zeggen dat ze gehakt neemt, er ballen van maakt en die bakt.Das dan wel heel sneuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Okeeeequote:
Waaromquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:44 schreef DanseMacabre het volgende:
En ik moet vanavond helemaal alleen langs de loverboys.
Het is natuurlijk ook heel wat voor zo'n klein meisje. Nieuwe dingen. alleen maar fles... geen wonder dat ze moe is. Slaapt ze wel lekker?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Vandaag wilde het z-huis ean toch nog even zien. Maar ze mocht toch weer mee naar huis.
Ik bied de fles goed aan maar ze is gewoon snel moe.
Ik ga nu maar opzoek naar een babyweegschaal
Ja, wat lavendelolie in een brandertje wil ook wel eens helpen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze slaapt heel erg veel. 's nachts is ze wat onrustiger maar ik denk dat ze het gewoon te rustig vindt dus vanavond maar wat langer een muziekje laten horen
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Vandaag wilde het z-huis ean toch nog even zien. Maar ze mocht toch weer mee naar huis.
Ik bied de fles goed aan maar ze is gewoon snel moe.
Ik ga nu maar opzoek naar een babyweegschaal
Ik heb de moed al opgegeven om er iets aan te doen. Gelukkig komt het niet zo vaak voorquote:
Lok haar weg uit de keukenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:12 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb de moed al opgegeven om er iets aan te doen. Gelukkig komt het niet zo vaak voorMeestal zien we wel kans om zelf te koken. Helaas wist ik niet dat ze gehakt zou maken anders had ik wel gezorgd dat we braadworst of zo zouden eten - die zijn tenminste al gekruid
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:46 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik kom zo door Sjefkes oude woonplaats!
Ah okee, daar ben ik niet geweestquote:
't Is al te laatquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:20 schreef ElisaB het volgende:
Lok haar weg uit de keukenDoe of je van de trap valt en laat Christan met de zout- en pepermolen in de weer gaan
quote:
Nietes, jij hebt Oscar en Jompel Jipquote:
Iewquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:30 schreef Rewimo het volgende:
't Is al te laatToen ik het gehakt zag was het al in balvorm...
Dat ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Iew
Sterkte. Het was leuk je gekend te hebben
snif...
Wat voor een afstand ben jij wel niet aan het overbruggen joh. Voor mijn gevoel zit je al de hele dag in de treinquote:
2.5 uur.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat voor een afstand ben jij wel niet aan het overbruggen joh. Voor mijn gevoel zit je al de hele dag in de trein
Ben je aan het testen voor de NS?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:59 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ging eerst met de bus naar Eindhoven, nu trein naar Utrecht en dan trein naar Veenendaal.
Ja, dat is wederzijds.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:52 schreef ElisaB het volgende:
Iew
Sterkte. Het was leuk je gekend te hebben
snif...
Gewoon een beetje peper en zout zou al een hele verbetering zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:08 schreef DanseMacabre het volgende:
De gehaktballen van mijn schoonmoeder zijn ook niet lekker.
Ze doet dat er wel in.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gewoon een beetje peper en zout zou al een hele verbetering zijn
Nee uit Westerhoven.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:12 schreef _Multiply86_ het volgende:
Kom je ook uit Eersel of niet. Ik ben daar weleens geweest
Ik vond altijd dat dat zo afgelegen lag net als eersel/steensel/bladel/reusel. Klasgenoten moesten altijd zolang in de bus zitten. Ik hoefde maar 10min in de trein en dan nog een stukje met de bus om naar school te gaan.quote:
Dat viel mij ook op, ja. Vooral haar oogleden en de huid eromheen. Maar tegelijk kijkt ze wijs en alert. Maar als het kwaad zou kunnen hadden ze haar niet meegegevenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben ook blij dat ze weer thuis is. Net meldde ze zich en dronk 65cc bij vriend.
Het is gewoon even afwachten welke kant de weegschaal heen gaat. trekt ze het of kantelt die.
De kinderarts vond wel dat ze erg jong oogt vooral qua hoofd en huid en vroeg of mijn zwangerschapstermijn wel klopte en ze niet jonger was. Euh nee die klopte echt
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja ik moet jou 10 euro betalen. De workshops staan er nog niet bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:30 schreef Ynske het volgende:
![]()
![]()
![]()
Daar mag je best blij om zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:30 schreef Ynske het volgende:
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Helaas nog niet.quote:
wanneer zou je wat horen?quote:
"spoedig", geen vaste termijn afgesprokenquote:
Van mij mogen zequote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:46 schreef nokwanda het volgende:
Misschien vanmiddag al, dus ze kunnen hem nog uit zijn bed bellen
Ik ga pitten
* Ynske duimt!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
"spoedig", geen vaste termijn afgesproken
[..]
Van mij mogen ze![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |