Stiekummerd, je hebt al een jurk uitgezocht en wij maar zoeken.quote:
Das meer voor een decemberhuwelijk, lekker warm.quote:
Zwangere ventquote:
Da's pas leuk als je 8 maanden zwanger bent als je gaat trouwenquote:
Speciaal voor jou danquote:
Hoe donzig is donzig? Heeft het al slagpennen en fladdert het? Dan is het waarschijnlijk een overmoedig jong dat uit het nest gesprongen is en door de ouders op de grond gevoerd wordt: laten zitten tenzij veel katten.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:50 schreef kanovinnie het volgende:
Vraagje he, er zit een klein donzig vogeltje in de steeg hier, en er is geen nest te bekennen op het dak. Wat kan ik er mee doen?
Kinkyquote:
Laatste keer dat ik de dierenambulance belde kwamen ze 4 uur later dan dat ze zouden komen, dus daar ga ik helaas niet op wachten. Ik ben er expres niet bij in de buurt gekomen omdat hij dan misschien verstoten zou worden door zijn ouders.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:23 schreef Barbaaf het volgende:
Jongens, ff stoppen met geiten, d'r zit een serieuze vraag tussen:
[..]
Hoe donzig is donzig? Heeft het al slagpennen en fladdert het? Dan is het waarschijnlijk een overmoedig jong dat uit het nest gesprongen is en door de ouders op de grond gevoerd wordt: laten zitten tenzij veel katten.
Kleiner dan dat: mogelijk door een kat of vogel uit het nest gesleept, of door ouders of zusjes eruit getrapt. Kans op overleven erg klein maar misschien wil de dierenambulance ervoor komen.
/serieus
[..]
Kinky
'Ik heb een jong vogeltje gevonden'quote:Op maandag 30 mei 2011 21:25 schreef kanovinnie het volgende:
Laatste keer dat ik de dierenambulance belde kwamen ze 4 uur later dan dat ze zouden komen, dus daar ga ik helaas niet op wachten. Ik ben er expres niet bij in de buurt gekomen omdat hij dan misschien verstoten zou worden door zijn ouders.
Ik laat hem wel lekker zitten.
Goedenachtquote:
Of ze ligt gewoon per ongeluk verkeerd om en hij heeft het niet in de gatenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:31 schreef Rewimo het volgende:
Naar het schijnt een Grieks paar, maar ik geloof er niks van![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |